Örebro/Karlskoga

joacimz

Medlem
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Örebro
Hoj
Yamaha R6
Körde käglan med damen idag. Polisen står på vägen ut, på 50-sträckan som går bredvid rynnigespåret, de står precis innan rondellen.
 

medic

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2004
Ort
Örebro
Hoj
CBR600F4
Fy fan vad kul det var idag.
En riktig rolig långkörning med en massa roliga vägar. Tack alla som var med.

Mot slutet vid stortorget blev jag stoppad av polisen. Vi passerade varandra i motsatt körriktning vid Berns arena och jag såg att de vände och visste att det var mig de var ute efter.
De undrade ifall jag hade kört i Brickebacken idag och kollade ifall jag hade druckit och småpratade med mig. Riktigt trevliga faktiskt.
Men de undrade varför jag var så nervös, och det var jag också, detta var faktiskt första gången som jag har blivit stoppad av polisen. Aldrig hänt tidigare.

Men allt väl och nu sitter man med en kall öl i handen och är helt slut!
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Fy fan vad kul det var idag.
En riktig rolig långkörning med en massa roliga vägar. Tack alla som var med.

Mot slutet vid stortorget blev jag stoppad av polisen. Vi passerade varandra i motsatt körriktning vid Berns arena och jag såg att de vände och visste att det var mig de var ute efter.
De undrade ifall jag hade kört i Brickebacken idag och kollade ifall jag hade druckit och småpratade med mig. Riktigt trevliga faktiskt.
Men de undrade varför jag var så nervös, och det var jag också, detta var faktiskt första gången som jag har blivit stoppad av polisen. Aldrig hänt tidigare.

Men allt väl och nu sitter man med en kall öl i handen och är helt slut!

Det var kul boys.. :tummenupp Tyvärr loggade jag inte rutten mer än till färjan.. Tur inte polisen stannade mig när vi kom in i stan då.. hojen hade blivit lite ledsen över att visa upp sitt bakdäck, får byta till nästa gång vi åker, vem var det jag skulle fråga förresten? :va
Myggor annars!.. de kan vi bli rika på om de skulle gå och sälja dem. Jag har nog höjt tjänstevikten på min pärla med ett par kilo på alla mygg som sitter fast på henne nu. :yoparty
 

zalabim

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2010
Ort
Jordkula
Hoj
Yamaha -07, HSB -07
Japp det var riktigt nice idag, många mil med skön och varierande åkning.
Tack alla!! :fyllisar
Kommer några bilder när jag orkar rota i kameran..
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Märklig formulering i notisen, "försökte köra ifrån". Det framkommer ju att de lyckades utmärkt med detta.

Nåväl. Kör försiktigt!

/perris
 

medic

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2004
Ort
Örebro
Hoj
CBR600F4
hah var på plats och såg hela händelsen. Kom snuten ikapp er? Ni hade ett ganska bra försprång, snuten var ju tvungen och backa och grejer innan de kunde köra efter.:Bugar:banana:tummenupp

Vet inte vem du syftar på men ifall polisen läser detta så vill jag bara klargöra att jag inte var med :D
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top