FullThrottle
Ny medlem
Tjena alla Örebroare.
Riktigt fint väder i Örebro idag och många hojar ute och inte en polis så långt ögat når !!!
Riktigt fint väder i Örebro idag och många hojar ute och inte en polis så långt ögat når !!!
Tjena alla Örebroare.
Stulen Aprilia 450 från Radiatorvägen idag. Var ute och åkte en sväng och hade parkerat så kom det fram en polis som frågade om vi hade sett eller hört något.
En till stöld på kort tid, va fan ;(
På tal om poliser, finns en helvit V70(modell äldre) med tonade rutor + 2 antenner som glider runt mycket.
På tal om poliser... Nån som har koll på civilbilarna och vet om det finns en brunaktig v70? (vet inte exakt årsmodell, men de nyare modellerna iaf..)
Stulen Aprilia 450 från Radiatorvägen idag. Var ute och åkte en sväng och hade parkerat så kom det fram en polis som frågade om vi hade sett eller hört något.
Vet du om det är en polis? Låg bakom den på norrköpingsvägen imorse o vågade inte köra om även om det verkade vara en vanlig gubbe som körde...
Shit...ja det ska finnas en sån kommer ej ihåg reg nr tyvär.
Ok, kanske jag som var trög bara... Fan va poliser det finns i Örebro!Kanske skulle vara tydligare i min text. Det är en civilpolis!
Hur går de me din hoj martikainen?
Är lite olika men onsdagar är det iaf samling kl 18 för en lagom tur runt i örebros nejder.
bara o klämma sig in, alla är välkomna.
Ok Vart har har ni samling?
Om jag missat det nånstans.
Fast dom verkar rätt harmlösa. Vi åkte in i laserkontroll i helgen mellan Örebro och Fellingsbro men snuten som mätte bara stod därShit...
Ok, kanske jag som var trög bara... Fan va poliser det finns i Örebro!
Poliserna bryr sig inte om oss när vi åker utanför staden, om man inte får upp Lennart på mc-moppe. Han kan köra fort och tycker det är roligt.Fast dom verkar rätt harmlösa. Vi åkte in i laserkontroll i helgen mellan Örebro och Fellingsbro men snuten som mätte bara stod där
Inga bilar stod och väntade längre fram.
En till stöld på kort tid, va fan ;(
På tal om poliser, finns en helvit V70(modell äldre) med tonade rutor + 2 antenner som glider runt mycket.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|