Ja åker nästan varje dag
Torsdag är de knixkurs igen och imorron bokas BKK gälleråsen 8/7
Låter guld, måste hinna testa någon knixkurs, sen måste man hinna med en körning på Sviestad. Gälleråsen är lite för dyrt för en student som mig.
Phåne, lust att hjälpa mig byta bromsbelägg?
Tja!
Kanske inte riktigt rätt tråd men eftersom jag vet att mekkunskapen är hög här så gör jag ett försök iaf (fjäsk fjäsk)
(och jag bor ju iaf i rätt område)
E d någon som kan upplysa mig om hur man kollar om en hoj (GSX600F) är strypt eller inte? Helst utan att behöva betala dyra pengar för att få den bromsad i bänk.
gasar som fan går den dåligt och sakta då är den strypt
Men om man liksom inte riktigt vet hur den ska gå ostrypt?
Jag tycker den går bra och forrrrt men det skulle ju vara trist att omedvetet fisa omkring på en strypt hoj om man kan göra något åt det.
Någon skulle ju kunna provköra den. Jag har ju en liknande fast en Honda.
Men om man liksom inte riktigt vet hur den ska gå ostrypt?
Jag tycker den går bra och forrrrt men det skulle ju vara trist att omedvetet fisa omkring på en strypt hoj om man kan göra något åt det.
Då syns vi!
Fy fan, ska aldrig mer köra käglan.. Kurvorna främst mellan Fellingsbro och "motorstadion" där utanför var helt fulla med grus, då talar vi VÄLDIGT mycket. Resterande kurvor hade en del grus. Där var dessutom en kurva närmare Örebro där halva vägen var täckt av grus så man var tvungen att köra över på mötandes sida även om du bara höll 50. Fick fan hålla 40-50 i de flesta kurvor, tog hur jävla lång tid som helst att ta sig hem. Nog för att jag kör som en kärring, men fy fan va trist o jobbigt det var. Tänkte ta en bild där, men kunde inte stanna med hojen på lämpligt ställe...
fy fan vad tråkigt nästan så man får åka dit och sopa nån dag
Finns ju grymt mycket roligare vägar o åka.
Väghållaren på Fellingsbrovägen (Svevia) har telefonnummer 010-476 14 25. Påpeka att många tvåhjulingar har varit nära att köra av. När det är påtalat har de svårt med ursäkter om någon skulle gå omkull om de inte gjort något åt problemen. Det är inte rimligt med så mycket grus. Det påverkar ju även fyrhjulingarnas broms- och styrförmåga.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|