Örebro/Karlskoga

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jasså, du var där idag också?
Såg dig inte...
Borde inte du ha kört i samma grupp som mig?
Vi var inte så många i grupp 1, bara tre stycken...
Antar att du såg mig någon gång på banan då vi fick köra om de andra grupperna titt som tätt... :)

Jaha va de ni som körde me Mikes grupp, Smålänningen körde i grupp 2.

O jag fick inte köra alls men ja sprang omkring där o kollade o fundera på att köra en fuling men tyvärr har man ju honda o de säljs ju inte så många hondor på carlbarks direkt :gnissla

Smålänningen

Bäverhjälm
Gick med
13 May 2007
Hoj
Fz6-N -04
Såg dig inte...
Antar att du såg mig någon gång på banan då vi fick köra om de andra grupperna titt som tätt... :)

Jodå, visst såg jag dig då. Jag var lite hispig innan körningen (första ban-åkningen och första sommaren med hoj) så jag la mig i grupp 2. -Vilket kanske var ganska lagom...

Är inte helt säker på att jag hade klarat Grupp 1, men jag var jäkligt sugen på att testa...

Det var iallafall inte sista gången jag körde på bana!! (om jag får ha kroppen och hojen i behåll till nästa gång, hehe)

Förresten, ingen som vill med ner på en liten lätt glidartur till Småland imorgon? :)

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Ha det så kul med körningen nu ikväll. Skitfint väder = jobba hela kvällen/natten... Men jag har ändå fått ut rätt mycket av dagen!! CarlbarksSafetyschool på GällerÅsen hölls idag, så nu är feg-randen på däcken borta! Satan va kul det var! Så är det någon som ska iväg på någon ban-dag i sommar får gärna säga till, jag vill iväg igen!

AndreasNo, du får gärna skicka över bilderna du tog idag, så jag får se på Spektaklet, Haha.

Vi SKA köra banai sommar. Och det verkar ju va rätt mycket folk i denna tråden som inte backar för att köra gata oxå. Mycket hojåka blir det iaf. Nu får vi styra upp någa adde och robban. Det e dags........bladen skall plågas, svårt och hårt.:slicka

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Vi SKA köra banai sommar. Och det verkar ju va rätt mycket folk i denna tråden som inte backar för att köra gata oxå. Mycket hojåka blir det iaf. Nu får vi styra upp någa adde och robban. Det e dags........bladen skall plågas, svårt och hårt.:slicka

Du ska ju sälja din gammelblade så hur ska du kunna åka? :tungan

Nu ska jag äta, hämta nya telefonen sen ut o börna slut bakdäcket :yoparty

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Du ska ju sälja din gammelblade så hur ska du kunna åka? :tungan

Nu ska jag äta, hämta nya telefonen sen ut o börna slut bakdäcket :yoparty

Nope,blir ingen försäljnining av dräparbladen. VAd skulle jag köpa annars, en 600á så jag får varva ihjäl mig för att det ska rörapå sig???:D

Mje din e nyare o fräshare än hans slitoslängBlade :rofl

Du eller jag som åker omkring med sprukna kåpor???:pannkyss

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Nope,blir ingen försäljnining av dräparbladen. VAd skulle jag köpa annars, en 600á så jag får varva ihjäl mig för att det ska rörapå sig???:D

Du eller jag som åker omkring med sprukna kåpor???:pannkyss

Finns inga sprickor, det saknas en stor bit.. de e bara manligt, vissa åker ju inte o fisåker utan använder sakerna :yoparty

Lexie

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
GSX-R 750 -04
Såg dig inte...

2 och en halv var vi i grupp 1!!!
För jag blev ju avhängd på em… :)

Både du och Helena var super duktiga!!

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03

Skillnad på att va nybörjare o åtminstone försöka mot att ha kört hoj ett tag o inte ens försöka utan bara stå o putsa hojen i två timmar o sen ut o köra 30 min sen hem o gnälla över att den är skitig igen :rofl

Du är snäll du...

Hörde du blev irriterad på snubben på BMWn... jag blev fan de trots att ja ba stod brevid...

Last edited:

Lexie

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
GSX-R 750 -04
Hörde du blev irriterad på snubben på BMWn... jag blev fan de trots att ja ba stod brevid...[/QUOTE]

Ha ha..
Jo.... Men till hans försvar måste jag ju säga att han kom ju efter några
pass och missade genomgången om vad som gällde på banan.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Och vad fan menar du andreas. Att jag skulle va nån jävla putshora som aldrig kör mer en 30 minuter i stöten. Märks att du inte va med förra säsongen. Körde nästan 800 mil förra året så nån jävla pysfjantputs sporthojare e jag fan inte. Vart får du allt ifrån????????????????????????

Och vad e det jag inte försöker. Rolling burnouts????

Hah, jag SKOJAR med dig Erik...

Får inte va så het :p ...

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
2960916 Skillnad på att va nybörjare o åtminstone försöka mot att ha kört hoj ett tag o inte ens försöka utan bara stå o putsa hojen i två timmar o sen ut o köra 30 min sen hem o gnälla över att den är skitig igen :rofl

Hörde du blev irriterad på snubben på BMWn... jag blev fan de trots att ja ba stod brevid...
Skrattar mest för skulle du få en lite myggsplatter skulle du beställa en ny kåpa.
Nybörjare är vi allihopa och hoj åker man bara för en anledning och det vet vi allihop vad det är.

The blade

Lill_E
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
cbr1000RR - 06
Skrattar mest för skulle du få en lite myggsplatter skulle du beställa en ny kåpa.
Nybörjare är vi allihopa och hoj åker man bara för en anledning och det vet vi allihop vad det är.

Han bråkar lite med mig för att jag e nojjan själv när det gäller min hoj. Stram budget e nog anledningen till nojjan. Och varför vi åker hoj, ja som du säger . Det vet vi alla som kör. För att det finns inget bättre och roligare.....eller möjligen en sak e bättre ibland och det vet vi ju alla grbbar vad det e oxå:tuttar :slicka .........:D

Blev några bilder iaf, om det står fel på någon bild så kan jag ändra om ni vill.

Arto

Arto%20Roininen.jpg

Mackan
dj_mackan2001.jpg

Tofflan:)hihi)
GsxrAbuser.jpg

Niklas
Blyrre.jpg

Fin höjd grabbs. KOmmer bli med å köra snart. Då kanske man kan få lite tips så jag slipper "skutta" omkring med mina wheelie försök. En ordentlig körning snart alltså.:tummenupp

Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Grabbar, jag är desperat!

Testade en inbromsning från 90km/h igår för att lite mer seriöst känna greppet i däcken som jag tyckt vart lite sisådär. HAde åkt ändå från laxåfiket och var nästan hemma, hade kört på ganska gårt så däcken var varma.

Nu till det läskiga, framdäcket låste sig och tjöt 3 ggr under inbromsningen så jag fick släppa på bromsen och jag bromsa inte ens hårt :eek:

Martin, hade du eventuellt lite däck och nån bakfälg jag kunde låna och se om jag fick på? är in very much need nu:gnissla

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...