Örebro/Karlskoga

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Det beror på var du kan sett mig? jag var runt lite överallt igår. Vit hoj, vitt svart berik-ställ is me!
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Det finns lite olika som jag la till ovan, flaggvakt, varvräkning/målflagga, startpersonal, kafeteriajobb eller nån som kan hålla koll på ljudet tex. Om du har funktionärslicens kan du få det glassigaste jobbet av alla, jurymedlem. :) Det är även det vi behöver allra mest just nu. Du verkar ju erfaren också så du kanske kan vara lite ansvarig för flaggvakterna, köra en liten kort genomgång och se till så det blir lite rotation osv. Tiden kan variera med uppdraget men 08.30 har vi sagt till flaggvakter.

Sry jag inte hört av mig, ganska fullt upp o nu åkte jag på att jobba också så kan tyvärr ej.
 

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Ort
örebro
Hoj
Hojutta
Nu står pärlan hemma igen, faen va gött o kunna använda tvåans växel igen, va tvungen o ta en repa över stan hem nu på natta.
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Nån som har lust att köra lite ikväll nångång? Har så tråkigt :)
PM:a eller messa 0768-283359. Dock inga 140 km/h-bombarrundor, för både jag och hojen är för kass för det:arsele
 

carlsson747

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2007
Ort
Örebro
Hoj
-02 R1
Vem mer kör svart R1 09-11 i Örebrotrakten? Jag blev så varm i själen när jag såg och framförallt hörde "min egen" hoj glida genom Örebro förbi Strömpis igår kväll! :D
Vi är iaf två som har rätt snarlika hojar, träffa på en som har en -08 (hel svart) han kommer tydligen från Kumla, trevlig filur!:) sen är min (-05) oxå helsvart!:) sen är det juh en del som skiljer både min och hans mot 09-11 som du såg...
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nu bor man iaf officiellt i Örebro, men jag hör ju färre hojar här än i Kga för fasen :D
 

eha

en svart till ska vägkittas, och betalas
Gick med
7 Jun 2010
Ort
Karlskoga
Hoj
fler än jag ids - färre än jag önskar
Nu bor man iaf officiellt i Örebro, men jag hör ju färre hojar här än i Kga för fasen :D

De kör väl med noisekiller på slätta..

Eller så är det ständiga kursandet på Gåsen med boende i stan som ger utslag.

Karlskoga ÄR mer mc än Örebro. :tummenupp

/åter efter 260 mil i Norge..:D
 

R1-Mange

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Lindesberg
Hoj
2000 Honda VTR Sp-1
Tja alla glada!! Har lite funderingar på en "långtur". Jag och en polare tänkte Hjälmaren runt, ska väl vara lite krokiga vägar, eller?... Tänkte väl kolla intresset här om det är nån eller några som är sugen att hänga på, alla är välkomna att hänga på självklart! Datumet som är lagt som förslag är söndagen den 19/6... Samlas vid Eurostop på morgonen/förmiddagen eller om nån har andra förslag för samlingsplats är de bara att skriva! Fundera på det och skriv här om ni är sugna att dra ihop ett gäng å åka lite hoj =)
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
De kör väl med noisekiller på slätta..

Eller så är det ständiga kursandet på Gåsen med boende i stan som ger utslag.

Karlskoga ÄR mer mc än Örebro. :tummenupp

/åter efter 260 mil i Norge..:D

Ja man bodde ju lite mer lägligt till för att höra nån påväg till eller från åsen förut, nu hör jag bara godståg hela tiden, inte riktigt lika skönt ljud.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top