Darth Väder
Irregular firing (dis)order
Det lär ju firas med ett par öl va? Nu blire parkhäng tills måndag! glo på hela dagarna
Undra om jag inte såg herr Hultqvist igår? Iaf var det en mycket lik cykel
Det lär ju firas med ett par öl va? Nu blire parkhäng tills måndag! glo på hela dagarna
Det finns lite olika som jag la till ovan, flaggvakt, varvräkning/målflagga, startpersonal, kafeteriajobb eller nån som kan hålla koll på ljudet tex. Om du har funktionärslicens kan du få det glassigaste jobbet av alla, jurymedlem. Det är även det vi behöver allra mest just nu. Du verkar ju erfaren också så du kanske kan vara lite ansvarig för flaggvakterna, köra en liten kort genomgång och se till så det blir lite rotation osv. Tiden kan variera med uppdraget men 08.30 har vi sagt till flaggvakter.
Tycker du att det är roligare att jobba så är det ok med mig.
Vi är iaf två som har rätt snarlika hojar, träffa på en som har en -08 (hel svart) han kommer tydligen från Kumla, trevlig filur! sen är min (-05) oxå helsvart! sen är det juh en del som skiljer både min och hans mot 09-11 som du såg...Vem mer kör svart R1 09-11 i Örebrotrakten? Jag blev så varm i själen när jag såg och framförallt hörde "min egen" hoj glida genom Örebro förbi Strömpis igår kväll!
Ja, det måste styras upp
Blir väl en runda ikväll också för min del
Nu bor man iaf officiellt i Örebro, men jag hör ju färre hojar här än i Kga för fasen
De kör väl med noisekiller på slätta..
Eller så är det ständiga kursandet på Gåsen med boende i stan som ger utslag.
Karlskoga ÄR mer mc än Örebro.
/åter efter 260 mil i Norge..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar