RaceMe
Gudomlig sporthojare
Vem är det då?
Hmmm... ja säg det. Egentligen e ju det ointressant då det bara är en SM-deltävling. Kräftrejset är ju tävlingen med mest prestige.
Vem är det då?
Vi hade 3 Gopro´s monterade över tiden dock bara i Långsamma klassen.
Får se när någon har tid att klippa ihop något.
Det blir defenitivt snabba klassen för dig på läger 2012. Du fick upp bra fart under 2011. Fyra månader kvar idag.
Har du fått ihop motorn nu? Jag skapar en ny tråd någon gång i Början på April. Då kan man oxå anmäla sig.Jag är förväntansfull, när börjar ni ta in anmälningar?
Har du fått ihop motorn nu? Jag skapar en ny tråd någon gång i Början på April. Då kan man oxå anmäla sig.
Har du fått ihop motorn nu? Jag skapar en ny tråd någon gång i Början på April. Då kan man oxå anmäla sig.
Vilka datum gäller för Valborgshelgen??
Jag får inget svar i tråden som enbart handlar om Örebrobanan...
28:e april tom. 1 maj borde det vara, den helgen iallafall
Det blir inte fyra dagar på raken, antingen blir det lördag-söndag eller måndag-tisdag men det är upp till Lasse.
Jag är dock inte överens med miljökontorets arbetsmetoder där enskild tjänsteman utan motorintresse tar egna personligt fattade beslut. Hur kan man sitta och ta beslut om sånt man inte begriper sig på? Jag håller på att bråkar med dom nu om detta.
Inget klart i denna stund, men för er som kör hoj så ser jag helst att ni får köra dessa 4 dagar. Antagligen på två banor. Det är mitt mål. Återkommer.
Haha..... Sluta sprid rykten. Det blir bara två dagar som det är bestämt i nuläget. Vi pratade om just denna helg på SM arrangörsträffen. Och vi tyckte att man kunde dela upp denna helg i två bitar. Örebro 28-29 April och Sala 30 April -1a maj. Där är vi just nu. Örebrobanan skall först besiktas och lämna in bulleberäkning (tycker miljökontoret).
Jag är dock inte överens med miljökontorets arbetsmetoder där enskild tjänsteman utan motorintresse tar egna personligt fattade beslut. Hur kan man sitta och ta beslut om sånt man inte begriper sig på? Jag håller på att bråkar med dom nu om detta.
Inget klart i denna stund, men för er som kör hoj så ser jag helst att ni får köra dessa 4 dagar. Antagligen på två banor. Det är mitt mål. Återkommer.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|