Örebroläger 2011

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Vi hade 3 Gopro´s monterade över tiden dock bara i Långsamma klassen.

Får se när någon har tid att klippa ihop något.

Det blir defenitivt snabba klassen för dig på läger 2012. Du fick upp bra fart under 2011. Fyra månader kvar idag.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Har du fått ihop motorn nu? :p Jag skapar en ny tråd någon gång i Början på April. Då kan man oxå anmäla sig.

Jag köpte ju en 570 så jag ska slippa skruva. :)

Jag jagar på alla här som kör att dom ska med ner på valborg. Får se hur många som nappar. :)
 

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Har du fått ihop motorn nu? :p Jag skapar en ny tråd någon gång i Början på April. Då kan man oxå anmäla sig.

Vilka datum gäller för Valborgshelgen?? :va
Jag får inget svar i tråden som enbart handlar om Örebrobanan...:brynad
 

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Det blir inte fyra dagar på raken, antingen blir det lördag-söndag eller måndag-tisdag men det är upp till Lasse.
 

Meercy

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Ort
Flen
Hoj
Letar
Det blir inte fyra dagar på raken, antingen blir det lördag-söndag eller måndag-tisdag men det är upp till Lasse.

Körning Lördag krök lördagskvällen, Banarbete/bakfylla Söndag och körning / race mån-tis

Deal? ;)

Sent from my X10i using Tapatalk
 

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Haha..... Sluta sprid rykten. Det blir bara två dagar som det är bestämt i nuläget. Vi pratade om just denna helg på SM arrangörsträffen. Och vi tyckte att man kunde dela upp denna helg i två bitar. Örebro 28-29 April och Sala 30 April -1a maj. Där är vi just nu. Örebrobanan skall först besiktas och lämna in bulleberäkning (tycker miljökontoret).

Jag är dock inte överens med miljökontorets arbetsmetoder där enskild tjänsteman utan motorintresse tar egna personligt fattade beslut. Hur kan man sitta och ta beslut om sånt man inte begriper sig på? Jag håller på att bråkar med dom nu om detta.

Inget klart i denna stund, men för er som kör hoj så ser jag helst att ni får köra dessa 4 dagar. Antagligen på två banor. Det är mitt mål. Återkommer.
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Jag är dock inte överens med miljökontorets arbetsmetoder där enskild tjänsteman utan motorintresse tar egna personligt fattade beslut. Hur kan man sitta och ta beslut om sånt man inte begriper sig på? Jag håller på att bråkar med dom nu om detta.

Inget klart i denna stund, men för er som kör hoj så ser jag helst att ni får köra dessa 4 dagar. Antagligen på två banor. Det är mitt mål. Återkommer.

Stå på dig. Rätt ska vara rätt.
Själv ser jag fram emot att få träffa er alla på banorna igen. (Lova att vinka till mig när ni kör ifrån mig).:crash
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag har jobbat som byggnadsinspektör ganska tätt mot miljö"mupparna", så stöter du på patrull o behöver nån hjälp så kan du hojta till så kan jag se om det jag kan kasta ljus över något.

Haha..... Sluta sprid rykten. Det blir bara två dagar som det är bestämt i nuläget. Vi pratade om just denna helg på SM arrangörsträffen. Och vi tyckte att man kunde dela upp denna helg i två bitar. Örebro 28-29 April och Sala 30 April -1a maj. Där är vi just nu. Örebrobanan skall först besiktas och lämna in bulleberäkning (tycker miljökontoret).

Jag är dock inte överens med miljökontorets arbetsmetoder där enskild tjänsteman utan motorintresse tar egna personligt fattade beslut. Hur kan man sitta och ta beslut om sånt man inte begriper sig på? Jag håller på att bråkar med dom nu om detta.

Inget klart i denna stund, men för er som kör hoj så ser jag helst att ni får köra dessa 4 dagar. Antagligen på två banor. Det är mitt mål. Återkommer.
 

Meercy

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Ort
Flen
Hoj
Letar
Då får vi hoppas att Sala är klara med sina ombyggnadsplaner tills dess "2-3km lång och offroad-del i asfalt" :fyllisar
 

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Ort
Västmanland
Hoj
En orange
Man kanske skulle ta tag i det där sista o bulta ihop 450 maskinen. 'Bara' nita kamkedja och plocka på svängjul så kan man kanske vara med o åka... Iofs behöver jag ramla över ett par husa fälgar och nått bromskit :D
 

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Lasse, vad sägs om att starta en ny tråd för 2012 där ni börjar med att beksriva lite om årets aktiviteter och sedan får man hålla koll i den tråden om vad som händer och diskutera vidare? Den här tråden känns lite 2011...
 

Meercy

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Ort
Flen
Hoj
Letar
En ny tråd för 2012-års läger där du i första inlägget bekräftar Fredag-Tisdag upplägget :tuttar:banana:fyllisar:kär:rock


Edit: God natt
 
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top