RaceMe
Gudomlig sporthojare
Hemma nu efter en lyckad helg med massor av nya trevliga ansikten. Det blev en lyckad helg. En kille krashade. Jag vet vad han heter, och en del av er vet det oxå. Men vi lämnar hans namn utanför detta. Till en början så trodde många som såg det att det var allvarligt, typ att han borde ha dött. Jag har pratat med honom nu. Han mår förvånansvärt bra. Alla skydd han hade, plus att han var vältränad med god fysik räddade honom garanterat från att skada sig mera. Ingenting brutet, men blåslagen på typ hela kroppen utom hjässan och höger öra. Så tänk på det ni som kör med dom värdelösa skydden som följer med på köpet inne i skinnstället.
Vi kör ett läger till lite senare om tillräckligt intresse finns. Då vill jag se lite nya ansikten som ni lurar med. Då lägger jag in lite körteknik med instruktör hur man hoppar, sladdar, tar kurvor, optimerar sin hoj, hämtar inspiration osv. Då kommer jag även att få tid över själv till att köra.
Tack allihopa, ni gjorde helgen lyckad för mig.
Vi kör ett läger till lite senare om tillräckligt intresse finns. Då vill jag se lite nya ansikten som ni lurar med. Då lägger jag in lite körteknik med instruktör hur man hoppar, sladdar, tar kurvor, optimerar sin hoj, hämtar inspiration osv. Då kommer jag även att få tid över själv till att köra.
Tack allihopa, ni gjorde helgen lyckad för mig.