Twosaint
Great white people
k-len skrev:ja de är DUMT... ifall man vill lyssna på musik och köra 2 hjuligt då?
MD ? Bärbar Mp3 spelare ? hur klingar det i dina öron ?
k-len skrev:ja de är DUMT... ifall man vill lyssna på musik och köra 2 hjuligt då?
TALLE skrev:Ryktas om att några här på forumet blev frånåkta av en familje kärra på väg hem från umeå i lördags?
Sanning eller bara rykten?
ducce uno skrev:Nu får du tala klarspråk. Vilka var det?
TALLE skrev:OK.. hörde att en visst streetfighter pojke och en röd zx-9R fick se en inte allt för långsam volvo från stan försvinna i fjärran..
ducce uno skrev:hehe, då tror jag att jag vet vilka det kan ha varit.
Känner dom inte men jag har hört talas om dem
Ingen som kan bekräfta/dementera dessa rykten??
Kåpor är braSpoonMannen skrev:Haha... Jo det stämmer! Var lite småtungt att hålla i styret i dom där farterna. Dock var utmaningen bara från 150 och uppåt. Från 150 - 200 körde vi jämt men toppfart blev tungt utan kåpor. Jag och föraren i Volvon är överens om en ny utmaning. Så nu väntar vi bara på bättre väder för att se om myten om att bilar är långsammare än cyklar stämmer. Denna gång ska allting filmas för att kunna bevisa att rykten inte är sanna i alla lägen.
Palmas skrev:Kåpor är bra
Hmmm låter jobbigt även med kåpor. Vad är det för familjevagn som man har lyckats skrämma upp såpass. Ser fram emot ert nya möte kanske det kommer en hint här på SH när och var det blir..SpoonMannen skrev:Absolut! Men bara om man ska försöka köra ifrån Volvo`s med ca 500hk...
Palmas skrev:Hmmm låter jobbigt även med kåpor. Vad är det för familjevagn som man har lyckats skrämma upp såpass. Ser fram emot ert nya möte kanske det kommer en hint här på SH när och var det blir..
lars m1000r skrev:Det är nog inte materialet för mc-förarana det sitter i........
Det måste vara förarna det sitter i!!!
SpoonMannen skrev:Oj oj oj... Nu börjar det nalkas vinter och tråkiga tider för landsvägsraketerna. Någon som ska åka is med sin sporthoj eller?
När ställer ni av dom?
Jag tänkte ta en tur mot Kubbe eller dyligt på Lördag. Någon som är intresserad av en gemensam tur någonstans? Det är ju trots allt den sista helgen för många av oss.
Ni kan väl fundera.
Edit: Stavfel!!!
ducce uno skrev:Blir nog inte mer ducati för mig iår,
Satsar på att köra XR ända tills nästa säsong.
SpoonMannen skrev:Oj oj oj... Nu börjar det nalkas vinter och tråkiga tider för landsvägsraketerna. Någon som ska åka is med sin sporthoj eller?
När ställer ni av dom?
Jag tänkte ta en tur mot Kubbe eller dyligt på Lördag. Någon som är intresserad av en gemensam tur någonstans? Det är ju trots allt den sista helgen för många av oss.
Ni kan väl fundera.
Edit: Stavfel!!!
Scott Sexpump skrev:Jag åker nu äntligen och handlar! Idag kl. 12 bär det iväg mot STHLM för inköp av 2hjul! Vi ses på vägarna till våren!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|