Örnsköldsvik - Samåkning!!!!

TALLE

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2004
Hoj
ZX-6R - 98
Volvo

Ryktas om att några här på forumet blev frånåkta av en familje kärra på väg hem från umeå i lördags?

Sanning eller bara rykten?

ducce uno

Uno
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
748BIP, F650, Java 500 (speedway)
TALLE skrev:
OK.. hörde att en visst streetfighter pojke och en röd zx-9R fick se en inte allt för långsam volvo från stan försvinna i fjärran..

hehe, då tror jag att jag vet vilka det kan ha varit.
Känner dom inte men jag har hört talas om dem :hihi

Ingen som kan bekräfta/dementera dessa rykten?? :7peta

ppk

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1000 k4
ducce uno skrev:
hehe, då tror jag att jag vet vilka det kan ha varit.
Känner dom inte men jag har hört talas om dem :hihi

Ingen som kan bekräfta/dementera dessa rykten?? :7peta

den röda zx9 an låg sida vid sida och den andra orkade nog inte försöka.

den såg ut att gå bra men de går rykten att zx9an va ner drevad oxå men men vad vet jag :Bugar

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
Haha... Jo det stämmer! Var lite småtungt att hålla i styret i dom där farterna. Dock var utmaningen bara från 150 och uppåt. Från 150 - 200 körde vi jämt men toppfart blev tungt utan kåpor. Jag och föraren i Volvon är överens om en ny utmaning. Så nu väntar vi bara på bättre väder för att se om myten om att bilar är långsammare än cyklar stämmer. Denna gång ska allting filmas för att kunna bevisa att rykten inte är sanna i alla lägen. :)

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
SpoonMannen skrev:
Haha... Jo det stämmer! Var lite småtungt att hålla i styret i dom där farterna. Dock var utmaningen bara från 150 och uppåt. Från 150 - 200 körde vi jämt men toppfart blev tungt utan kåpor. Jag och föraren i Volvon är överens om en ny utmaning. Så nu väntar vi bara på bättre väder för att se om myten om att bilar är långsammare än cyklar stämmer. Denna gång ska allting filmas för att kunna bevisa att rykten inte är sanna i alla lägen. :)
Kåpor är bra :hihi :hihi :hihi

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen
SpoonMannen skrev:
Absolut! Men bara om man ska försöka köra ifrån Volvo`s med ca 500hk... :tungan
Hmmm låter jobbigt även med kåpor. :3freak Vad är det för familjevagn som man har lyckats skrämma upp såpass. :confused: Ser fram emot ert nya möte kanske det kommer en hint här på SH när och var det blir..

TALLE

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2004
Hoj
ZX-6R - 98
volvo

Palmas skrev:
Hmmm låter jobbigt även med kåpor. :3freak Vad är det för familjevagn som man har lyckats skrämma upp såpass. :confused: Ser fram emot ert nya möte kanske det kommer en hint här på SH när och var det blir..

Det är en silver pil som är trimmad av ett företag som är riktigt duktiga på bygga snabba framkrafsare :gnissla

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
Oj oj oj... Nu börjar det nalkas vinter och tråkiga tider för landsvägsraketerna. Någon som ska åka is med sin sporthoj eller? :D
När ställer ni av dom?
Jag tänkte ta en tur mot Kubbe eller dyligt på Lördag. Någon som är intresserad av en gemensam tur någonstans? Det är ju trots allt den sista helgen för många av oss. :rolleyes:
Ni kan väl fundera. :tummenupp

Edit: Stavfel!!!

ducce uno

Uno
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
748BIP, F650, Java 500 (speedway)
SpoonMannen skrev:
Oj oj oj... Nu börjar det nalkas vinter och tråkiga tider för landsvägsraketerna. Någon som ska åka is med sin sporthoj eller? :D
När ställer ni av dom?
Jag tänkte ta en tur mot Kubbe eller dyligt på Lördag. Någon som är intresserad av en gemensam tur någonstans? Det är ju trots allt den sista helgen för många av oss. :rolleyes:

Blir nog inte mer ducati för mig iår, :(
Satsar på att köra XR ända tills nästa säsong. :)

Last edited:

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
ducce uno skrev:
Blir nog inte mer ducati för mig iår, :(
Satsar på att köra XR ända tills nästa säsong. :)

Men ibland så kör man nästan av vägen för man ser herr uno i nåt med fyra hjul på,
vad det är för grejj han sitter i det vet jag ju förstås inte, men det har iaf två hjul för mycket... :rolleyes:

:brinnerup

Scott Sexpump

Ballistic
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
[SÅLD] Yamaha R6 [SÅLD]
Jag åker nu äntligen och handlar! Idag kl. 12 bär det iväg mot STHLM för inköp av 2hjul! Vi ses på vägarna till våren! :banana

SpoonMannen skrev:
När ställer ni av dom?

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Hoj
Honda oldschool - i bitar
oj vad det är fint väder idag.. :tummenupp

verkligen mc-väder, det är lite kallt iofs, men gud så kul det vore att åka idag! :hoppa

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Hoj
Dom som är sugen på en tur idag kan ju komma till Statoil Norra kl 13...

Hoj!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...