mikaelmats
Ny medlem
Nu har jag semester så nu blir det mycket hojåkning!
SpoonMannen skrev:Deltaträffen 2005 (Sundsvall)
Då var det dags igen för 25:året i rad. Deltaträffen i Sundsvall! Var där ifjol och tänker inte vara sämre iår. Fredagen den 29:e tänkte jag packa hojen och åka ner vid 10.00 på morgonen. Någon som är sugen på att haka på för att tillbringa en helg på norrlands trevligaste mc-träff?
1. Spoon
2. BanditUno
3. HornetNicke
EKAxMAN skrev:Deltaträffen är alltid inplanerad.... Jag, Peter, Melle, Stefan, Backlund & ett antal till åker ner på fredag em. nån gång!
//EKA
HoOmer skrev:Operation trådväckning!!!
Jävligt taskig aktivitet här
Nån som bytt cykel i vinter?
Själv bytte jag 640n mot en 660, skulle vara kul att åtminstone få provköra skiten. Piss snö
Sebbe85 skrev:Flyttar till övik senare är d nån form utav gemensam åkning där ????
/sebbe
SpoonMannen skrev:Har varit och borde vara nu till sommaren med. Får försöka hålla igång den om inte annat. Har kört varje onsdag men det har varit grymt folktomt alla onsdagar jag kört (läs ALLA onsdagar det inte regnat). Jag kör nog ingen gathoj till sommaren men om jag gör det kan du räkna med att det bli körning. Håll ut! Välkommen till Övik förresten.
Sebbe85 skrev:tack tack, är det nån rolig stad förresten???? ?
SpoonMannen skrev:Haha! Ja det finns väl. Men det är inte så mkt direkt. Men det får vi väl styra upp om inte annat?
Sebbe85 skrev:jodå
hm lite OT men finns d nått schysst gym i övik?
adress?, helst med 45+hantlar osv =)
SpoonMannen skrev:Jag är inte så inne på det där med gym men dom här är nog dom populäraste.
Idrottar mest i skogen på min enduro annars blir det med en .
tack, tack d var schysst
Välkommen till ö-vik!Sebbe85 skrev:Flyttar till övik senare är d nån form utav gemensam åkning där ????
/sebbe
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |