mikaelmats
Ny medlem
Det är dåligt med hojar ute nu tycker jag! jag har kört 5 kilometer idag iaf
jävligt pissigt fäste var det!
Vi ses på vägarna snart.
Vi ses på vägarna snart.
Jag har kört i 3 veckor och inte stött på en enda jäkel ute... Skumt det där då säsongen är som bäst nu... Hahah!mikaelmats skrev:2079786Det är dåligt med hojar ute nu tycker jag! jag har kört 5 kilometer idag iaf
Vi ses på vägarna snart.
SpoonMannen skrev:2079794Jag har kört i 3 veckor och inte stött på en enda jäkel ute... Skumt det där då säsongen är som bäst nu... Hahah!
Jag kör det nu iaf. Får se hur det bli senare in på säsongen...mikaelmats skrev:2080039Ok kör du supermotard den här säsongen eller?
SpoonMannen skrev:2080126Jag kör det nu iaf. Får se hur det bli senare in på säsongen...
HoOmer skrev:2080800
Hoppas på bra väder i helgen så man kan åka lite :bertillpohlmansmiley
Man får hoppas att det smälter lite , jag har besiktning på tisdag morgon 08:30HoOmer skrev:2084322Helt sinnes!! Det snöar
HoOmer skrev:2092189Äntligen strålande sol, måste ut en sväng
SpoonMannen skrev:2100748Du sa att du åkte motard?hihi.. Vilken sol? Det är ju bara att åka i snö regn och rubbet. Dängde lite lerig grusväg i helgen. Det var KANON!!!
Syns i helgen på stan alla MC-dårar!
ethno skrev:2101784Ställer på till veckan, man får väll hoppas på bra väder då.
tar ut på tisdag hoppas att kvicksilvret orkar upp lite till innan helgen.Scott Sexpump skrev:2108132Jag "ansluter" på onsdag.
Belial skrev:2109427tar ut på tisdag hoppas att kvicksilvret orkar upp lite till innan helgen.
sopa vägarna lugna ner dig ,först måste dom släppaScott Sexpump skrev:2112002Jamenvisst. Bara att hoppas att de börjar sopa vägarna också snart
Du drar alla över samma kam du ,har inte ens kört en meter för kallt.Twosaint skrev:2112137Ja vad jag sett av eran körning såhär långt så är det snart nån som dänger ner i asfalten.
Jag var ute och körde bil och vattnet på vägarna hade frusit till is, nån timme senare hör jag en hoj som kommer från gullänget med fulla spjäll ut på E4:an jag har ingen lust att fler ska förolyckas i den här staden.
Halvtaskiga uuiileeförsök av en kille på en typ 04:as eller 05:as gixxer i korsningen vid nordemans. Helvette åk till kubbe eller nån avlägsen raka och lär er köra först innan ni sitter i sidan på nån volvo full med ungar.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|