ethno
Live fast, DrIvE fast
Är det någon körning på gång. Skulle vara kul om det blev några hojar.
Jag ska ut på lördag,skulle bli bra väder då .ethno skrev:2119463Är det någon körning på gång. Skulle vara kul om det blev några hojar.
KL 14 blir utmärkt.sovmorgon för mig .ethno skrev:2120990Lördag drar jag till umeå med hojen. Kommer hem innan två. så vid den tiden blir bra. Är väll bara att träffas i stan. Jag bor vid stockholmskurvan i glashuset. Fundera på en tid. Hoppas på bra väder och att många vill ut och köra.
Scott Sexpump skrev:2113751
Japp, precis för 5min sedan när jag ställt hojen i garaget så hörde jag 5-6 höga varvningar osså iväg 1:an, 2:an, 3:an mot sörliden. hett tips: PG. Fast vem vet...
Belial skrev:2121027KL 14 blir utmärkt.sovmorgon för mig .
Träffas vid ok/q8 ,
det skulle bli bra väder på lör å sön,smhi har väl aldrig fel .
Får väl hoppas att fler kommer.
ethno skrev:2121487det blir fint. ser hur många det blir. Åkte en sväng efter jobbet, blev 12 mil. Lagomt kallt.
Tror jag såg dig satt i bil då ,är 3 st än iaf.ethno skrev:2121487det blir fint. ser hur många det blir. Åkte en sväng efter jobbet, blev 12 mil. Lagomt kallt.
ethno skrev:2121839var inte i bredbyn hade inte ställt på i söndags.. Det kan nog ha varit mej du såg idag. Vet inte om det finns fler blå/vita tlr i övik nu. Fanns några förra sommaren.
Twosaint skrev:2121955TLR är väl bland dom vanligaste hojarna i stan, med tanke på antalet hojåkare och hur många som haft sånna.
spexarn skrev:2123077vad kör du för bike i sommar j senap? har du kvar tlr:en ?
Twosaint skrev:2123092Nädu nån TLR blir det inte, om jag inte skulle få en så gott som gratis enda som talar för den är att försäkringen är hyffsat vettig.
Funderar på att byta upp mig till en 525:a och åka motard. Tycker inte det är värt försäkringspengarna, en värdeminskning på hojen och slitagedelar är väl ok men dessa jävla hutlösa försäkringsbolag blir man ju vansinnig på.
Twosaint skrev:2123092Nädu nån TLR blir det inte, om jag inte skulle få en så gott som gratis enda som talar för den är att försäkringen är hyffsat vettig.
Funderar på att byta upp mig till en 525:a och åka motard. Tycker inte det är värt försäkringspengarna, en värdeminskning på hojen och slitagedelar är väl ok men dessa jävla hutlösa försäkringsbolag blir man ju vansinnig på.
spexarn skrev:2123095det är inte du som åkte med en russel athletic tröja tro?
HoOmer skrev:2125114Svart orange moped? var nog jag....
Twosaint skrev:2121273Nix PG har inte fått nån ordning på hojen än, den står för närvarande hos "apan på rakan"
Scott Sexpump skrev:2127780ahh, se där. Är det växellådan fortfarande?
Belial skrev:2130786Några som ska ut och köra på lördag?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|