Örnsköldsvik - Samåkning!!!!

ethno

Live fast, DrIvE fast
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
KTM 660
Lördag drar jag till umeå med hojen. Kommer hem innan två. så vid den tiden blir bra. Är väll bara att träffas i stan. Jag bor vid stockholmskurvan i glashuset. Fundera på en tid. Hoppas på bra väder och att många vill ut och köra.
 

Belial

Medlem
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
R1
ethno skrev:
2120990 Lördag drar jag till umeå med hojen. Kommer hem innan två. så vid den tiden blir bra. Är väll bara att träffas i stan. Jag bor vid stockholmskurvan i glashuset. Fundera på en tid. Hoppas på bra väder och att många vill ut och köra.
KL 14 blir utmärkt.sovmorgon för mig :banana .
Träffas vid ok/q8 :tummenupp ,
det skulle bli bra väder på lör å sön,smhi har väl aldrig fel :hihi .
Får väl hoppas att fler kommer.
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Scott Sexpump skrev:
2113751
Japp, precis för 5min sedan när jag ställt hojen i garaget så hörde jag 5-6 höga varvningar osså iväg 1:an, 2:an, 3:an mot sörliden. hett tips: PG. Fast vem vet...

Nix PG har inte fått nån ordning på hojen än, den står för närvarande hos "apan på rakan" :3freak
 

ethno

Live fast, DrIvE fast
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
KTM 660
Belial skrev:
2121027 KL 14 blir utmärkt.sovmorgon för mig :banana .
Träffas vid ok/q8 :tummenupp ,
det skulle bli bra väder på lör å sön,smhi har väl aldrig fel :hihi .
Får väl hoppas att fler kommer.

det blir fint. ser hur många det blir. Åkte en sväng efter jobbet, blev 12 mil. Lagomt kallt.
 

ethno

Live fast, DrIvE fast
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
KTM 660
var inte i bredbyn hade inte ställt på i söndags.. Det kan nog ha varit mej du såg idag. Vet inte om det finns fler blå/vita tlr i övik nu. Fanns några förra sommaren.
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
ethno skrev:
2121839 var inte i bredbyn hade inte ställt på i söndags.. Det kan nog ha varit mej du såg idag. Vet inte om det finns fler blå/vita tlr i övik nu. Fanns några förra sommaren.

TLR är väl bland dom vanligaste hojarna i stan, med tanke på antalet hojåkare och hur många som haft sånna.
 

spexarn

Alzheimers light
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Suzuki Gsx-r 750 -01 Streetfighter
Twosaint skrev:
2121955 TLR är väl bland dom vanligaste hojarna i stan, med tanke på antalet hojåkare och hur många som haft sånna.

vad kör du för bike i sommar j senap? har du kvar tlr:en ?
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
spexarn skrev:
2123077 vad kör du för bike i sommar j senap? har du kvar tlr:en ?

Nädu nån TLR blir det inte, om jag inte skulle få en så gott som gratis enda som talar för den är att försäkringen är hyffsat vettig.

Funderar på att byta upp mig till en 525:a och åka motard. Tycker inte det är värt försäkringspengarna, en värdeminskning på hojen och slitagedelar är väl ok men dessa jävla hutlösa försäkringsbolag blir man ju vansinnig på.
 

Bifogat

  • Sportmacka.JPG
    Sportmacka.JPG
    114.2 KB · Visningar: 49

spexarn

Alzheimers light
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Suzuki Gsx-r 750 -01 Streetfighter
Twosaint skrev:
2123092 Nädu nån TLR blir det inte, om jag inte skulle få en så gott som gratis enda som talar för den är att försäkringen är hyffsat vettig.

Funderar på att byta upp mig till en 525:a och åka motard. Tycker inte det är värt försäkringspengarna, en värdeminskning på hojen och slitagedelar är väl ok men dessa jävla hutlösa försäkringsbolag blir man ju vansinnig på.

ja det är sant det! man skulle varit tät'n! är båda dina eller? det är inte du som åkte med en russel athletic tröja tro?

Twosaint skrev:
2123092 Nädu nån TLR blir det inte, om jag inte skulle få en så gott som gratis enda som talar för den är att försäkringen är hyffsat vettig.

Funderar på att byta upp mig till en 525:a och åka motard. Tycker inte det är värt försäkringspengarna, en värdeminskning på hojen och slitagedelar är väl ok men dessa jävla hutlösa försäkringsbolag blir man ju vansinnig på.

you got pm !
 

ethno

Live fast, DrIvE fast
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
KTM 660
Några som ska ut och köra idag? Fint väder. Själv ska jag träna en timme sen åker jag ut en sväng.
 

spexarn

Alzheimers light
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Suzuki Gsx-r 750 -01 Streetfighter
Scott Sexpump skrev:
2127780 ahh, se där. Är det växellådan fortfarande?

det var väl inte fel på lådan vad jag hörde, utan bara någon fjäder som behövde fixas? men han hade väl köpt en ny motor ändå :)..
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top