Örnsköldsvik - Samåkning!!!!

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
Lilla_damen skrev:
Äger ju ingen hoj så där kan jag inte komma med något..
Och på mig själv finns nog inget att räkna upp heller... :näsblod

Okej, du vann. Men jag ska rota fram en bild på en najs röv till dig bara jag får igång PS, vägrar starta av nån skev anledning.. :va

Det var på din mc jag menade. Jag håller inte på med personangrepp... :)
Men sen kom jag på att det var köpa du skulle och att du inte ägde en... :tummenupp
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
SpoonMannen skrev:
Det var på din mc jag menade. Jag håller inte på med personangrepp... :)
Men sen kom jag på att det var köpa du skulle och att du inte ägde en... :tummenupp

Någon som ska ut i veckan och köra eller? :confused:
Jag är grymt sugen på ett Kubbe om någon är på? :tummenupp
 

Flammy

second place is the first loser
Gick med
1 Jan 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Yamaha R6
SpoonMannen skrev:
Någon som ska ut i veckan och köra eller? :confused:
Jag är grymt sugen på ett Kubbe om någon är på? :tummenupp

Jag är gärna med på lite körning, är så mycket roligare när man är flera... :fyllisar Mina hojåkande polare är ju inte direkt lätta att få med sig... :kocko är det bra väder så spelar d ju fasen ingen roll vars man åker bara man kommer iväg :yoparty
 

EKAxMAN

EKA
Gick med
14 Apr 2003
Ort
HUSUM / Örnsköldsvik
Hoj
Honda CBR 954 RR Racehoj, SUZUKI GSX-R 1000 -03, VOR 503 -02, KTM 640 LC4, Aprilia AF1 Futura
SpoonMannen skrev:
Någon som ska ut i veckan och köra eller? :confused:
Jag är grymt sugen på ett Kubbe om någon är på? :tummenupp

Låter bra!
Jag ska nog pallra mig ut nån kväll. Har måndag & onsdag upptagen men resten ska nog funka!
Kubbe vore som sagt kul!

Fick du förresten ihop några kort från delta?

//EKA
 

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Ort
Örnsköldsvik.
Hoj
Honda oldschool - i bitar
SPOONMANNEN...

Var det du jag såg nyss tro...?

svängde ut från Ås mot E4an (den där blindtarmsvägen du vet..) :tomten
Och då låg du framför, jag låg bakom i en röd twooofourty.

Du svängde vänster mot stan och drog iväg så jag såg dig inte mer sen, eller jo, när jag for från statoil så såg jag dig då du svängde av e4an vid brandstation upp mot pizzeria castello (typ)

Ooouh, nu är jag trött. :galen
varit till piteå å bänkat gixxer 1000 å kört hem igen å sen till mo i rana å studerat Veidech trophy å STCC inom loppet av fyra dygn...

Fy faan vad skoj jag haft! :)
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
EKAxMAN skrev:
Låter bra!
Jag ska nog pallra mig ut nån kväll. Har måndag & onsdag upptagen men resten ska nog funka!
Kubbe vore som sagt kul!

Fick du förresten ihop några kort från delta?

//EKA

Jo det blev en del kort faktiskt. Men om dom vart som man tänkt sig är ju inte säkert. :D

Jag hade tänkt ta mig en tur ikväll om uppehållet håller i sig. Dom som är sugen kan väl komma till Statoil Norra vid kl 19.00. Det blir en liten sväng på runt 3 timmar. Kanske en tur runt Björna-Gideå-Husum-Övik. Vi syns ikväll då alla som är på för lite åkning! Hoj! :tummenupp
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
Lilla_damen skrev:
SPOONMANNEN...

Var det du jag såg nyss tro...?

svängde ut från Ås mot E4an (den där blindtarmsvägen du vet..) :tomten
Och då låg du framför, jag låg bakom i en röd twooofourty.

Det som ligger bakom är ovesentligt då man åker fighter med nästan inga backspeglar alls... Men det var nog mig du såg. Finns inte så många andra Fighters i den här stan... Men det är väl svårt att se om det är en Fighter då du bara fick se den bakifrån. :D
 

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
Tjenare Ö-viksbor!!

Vi på UMCC tänkte ta och kolla in skallbergsgrottorna på lördag?
Är ni sugen på att följa med? Det blir väll antagligen så att vi startar från klubben strax efter 10.. Vi tänkte åka småvägar ner och sen ta in vid öden mot gideå. Efter det att vi klättrat gråtta så tänkte vi ta flygfältsvägen ner till Ö-vik för lite fika.. Vore ju skoj om det är några utav er också som vill haka på? Vi har för övrigt pubkväll sen här i vår klubblokal som ni gärna får haka med på! PM:a mig för mer info eller ring 070-5350220 om vi skall bestämma vart vi skall mötas på turen isåfall?

Flammy! Du måste ju komma med?? Så länge du inte åker av vägen! :rolleyes:
 

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Ort
Örnsköldsvik.
Hoj
Honda oldschool - i bitar
SpoonMannen skrev:
Det som ligger bakom är ovesentligt då man åker fighter med nästan inga backspeglar alls... Men det var nog mig du såg. Finns inte så många andra Fighters i den här stan... Men det är väl svårt att se om det är en Fighter då du bara fick se den bakifrån. :D


hörredu, jag såg dig faktiskt mer än bakifrån... :7peta :D
hade du grå/svart skinnjacka å jeans så var det du! :tungan
 

Steve Harris

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Husum
Hoj
Gixxer 1000 -08, dt125 (fabriksmoppe), GSXR-1100 -87, XT600E-01
Jag hade tänkt ta mig en tur ikväll om uppehållet håller i sig. Dom som är sugen kan väl komma till Statoil Norra vid kl 19.00. Det blir en liten sväng på runt 3 timmar. Kanske en tur runt Björna-Gideå-Husum-Övik. Vi syns ikväll då alla som är på för lite åkning! Hoj! :tummenupp[/QUOTE]

den sträckan är väl avklarad på 40 minuter, EKA o jag är sugen att snärta ner till Bönhamn (länets finaste hojväg) på en kaffe och åka lite kurvor ikväll
 

Flammy

second place is the first loser
Gick med
1 Jan 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Yamaha R6
Flammy! Du måste ju komma med?? Så länge du inte åker av vägen! :rolleyes:[/QUOTE]



Haha grusbuse :hihi du är rolig du :tungan
Men jag jobbar ju daghelg ju :huvet
måste fasen kolla om jag kan byta bort.. Vore ju helskoj å hänga på er! Hur många blir ni då da? Hade som halvt glömt bort att det var i helgen det var..
Man har både ett kort å ett dåligt minne.. :kocko inte bra

Å ni som ska åka från statoil i kväll, jag kommer att hata er alla som kör på bakhjulet förbi brandstationen :gnissla

Kör lugnt å försiktigt nu :yoparty
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
Steve Harris skrev:
den sträckan är väl avklarad på 40 minuter, EKA o jag är sugen att snärta ner till Bönhamn (länets finaste hojväg) på en kaffe och åka lite kurvor ikväll

Hehe... Jaja visst är den avklarad snabbt... Men ni märker om jag kommer till Statoil eller inte... Fick lite förhinder så att säga... :(
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
Lilla_damen skrev:
hörredu, jag såg dig faktiskt mer än bakifrån... :7peta :D
hade du grå/svart skinnjacka å jeans så var det du! :tungan

Nope då var det inte jag. Men den blev stulen av Twosaint igår kväll. Han tog henne på en sväng och kunde med ett leende på läpparna kliva ner från hennes utmanande och välsvarvade stjärt... :tungan
 

Steve Harris

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Husum
Hoj
Gixxer 1000 -08, dt125 (fabriksmoppe), GSXR-1100 -87, XT600E-01
det var ju kul att så många hängde på ut o körde ikväll :huvet
 

EKAxMAN

EKA
Gick med
14 Apr 2003
Ort
HUSUM / Örnsköldsvik
Hoj
Honda CBR 954 RR Racehoj, SUZUKI GSX-R 1000 -03, VOR 503 -02, KTM 640 LC4, Aprilia AF1 Futura
Nu missade ni en kanontur när ni inte följde med mig & "Steve Harris" till Bönehamn igårkväll.....
Västernorrlands isärklass bästa hojvägar finns i området mellan Ullånger & Bönehamn......
Nåväl, det kommer flera tåg!

//EKA :yoparty
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
EKAxMAN skrev:
Nu missade ni en kanontur när ni inte följde med mig & "Steve Harris" till Bönehamn igårkväll.....
Västernorrlands isärklass bästa hojvägar finns i området mellan Ullånger & Bönehamn......
Nåväl, det kommer flera tåg!

//EKA :yoparty

Men vad fan... Du vet att jag inte hade något kort... Tog det idag det var därför jag inte hängde på. Fick lov att satsa den lilla tid jag fick på mig att öva lite. Fick reda på det igår kl 15 och hade uppkörningen imorse. Var färdig kl 11 så nu åker man lagligt. Men vad sägs om imorgon kväll kanske? :D Samma tid samma plats eller? :tummenupp
 

EKAxMAN

EKA
Gick med
14 Apr 2003
Ort
HUSUM / Örnsköldsvik
Hoj
Honda CBR 954 RR Racehoj, SUZUKI GSX-R 1000 -03, VOR 503 -02, KTM 640 LC4, Aprilia AF1 Futura
SpoonMannen skrev:
Men vad fan... Du vet att jag inte hade något kort... Tog det idag det var därför jag inte hängde på. Fick lov att satsa den lilla tid jag fick på mig att öva lite. Fick reda på det igår kl 15 och hade uppkörningen imorse. Var färdig kl 11 så nu åker man lagligt. Men vad sägs om imorgon kväll kanske? :D Samma tid samma plats eller? :tummenupp

GRATTIS!!!! :tummenupp
Hade tyvärr fullt upp igår, håller på att renovera kåken så jag har lite svårt att få tiden att räcka till.....
Det var iaf schyst att ni ringde & kollade om jag skulle med :)
Hoppas ni fick en bra tur igår!

Ha'D //EKA
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
EKAxMAN skrev:
GRATTIS!!!! :tummenupp
Hade tyvärr fullt upp igår, håller på att renovera kåken så jag har lite svårt att få tiden att räcka till.....
Det var iaf schyst att ni ringde & kollade om jag skulle med :)
Hoppas ni fick en bra tur igår!

Ha'D //EKA

Tackar tackar... Jo turen blev fin. Körde ner till Bönhamn och tillbaka. Fin väder hela vägen. Men i Bönhamn hängde dimman som ett lock över träden. Men det var ok iaf. Finns det inga fina vägar upp över mot er i Husum? Man börjar ju bli less på dom här "vanliga" som man kört 40 tusen gånger. :D
Ryck med Steve Harris nästa gång och varför inte Melle och Ölund. Ja vi får helt enkelt ta en sväng inom en kort framtid. Men då skulle det vara kul om vi kunde säga plats och datum iaf 3 dagar innan så alla hinner se det... :tummenupp
 

Steve Harris

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Husum
Hoj
Gixxer 1000 -08, dt125 (fabriksmoppe), GSXR-1100 -87, XT600E-01
SpoonMannen skrev:
Tackar tackar... Jo turen blev fin. Körde ner till Bönhamn och tillbaka. Fin väder hela vägen. Men i Bönhamn hängde dimman som ett lock över träden. Men det var ok iaf. Finns det inga fina vägar upp över mot er i Husum? Man börjar ju bli less på dom här "vanliga" som man kört 40 tusen gånger. :D
Ryck med Steve Harris nästa gång och varför inte Melle och Ölund. Ja vi får helt enkelt ta en sväng inom en kort framtid. Men då skulle det vara kul om vi kunde säga plats och datum iaf 3 dagar innan så alla hinner se det... :tummenupp

kanske man ska åka ner på dragracingen i sundsvall imorron lördag börjar kl 10, brukar vara en hel del hojar som kör
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top