Örnsköldsvik - Samåkning!!!!

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
Steve Harris skrev:
kanske man ska åka ner på dragracingen i sundsvall imorron lördag börjar kl 10, brukar vara en hel del hojar som kör

Själv är jag tyvärr borta över helgen med båt. Annars hade jag lätt hängt på... :tummenupp
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
Lilla_damen skrev:
Borde inte du ta å trycka ner den tyska röven istället för att vara ute å åka båt.. :hihi

Borde du inte vara på körskola och fixa dig ett kort och en båge innan du gapar... :gnissla
 

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Ort
Örnsköldsvik.
Hoj
Honda oldschool - i bitar
SpoonMannen skrev:
Borde du inte vara på körskola och fixa dig ett kort och en båge innan du gapar... :gnissla

*tiger*

man kaaan ju faktiskt ha bra smak innan man ens har köpt hoj... :arsele :tungan

Grattis till lappen förresten! :Bugar
var det skoj att åka båt då? på tal om nåt annat.. :)
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
Lilla_damen skrev:
*tiger*

man kaaan ju faktiskt ha bra smak innan man ens har köpt hoj... :arsele :tungan

Grattis till lappen förresten! :Bugar
var det skoj att åka båt då? på tal om nåt annat.. :)

*grrr*

Bra smak? Varför ska man ha lika smak da? Jag kör fighter och skrämmer såna små-flickor som dig vid rödljuset när du kommer på din nyinköpta ZX6R. :tungan

Tackar som gratulerar!
Jo det var rätt ok att segla en sväng. Man har ju semester så det var HELT ok! Fick till och med i mig ett par feta goda kalla öl och mkt bra mat. :tummenupp

Hade du surrat med Nicke på statoil igår hörde jag... Sluta mobba mig för min tysk-röv. Jag vet att det är han som varit framme... :arsele
 

ducce uno

Uno
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
748BIP, F650, Java 500 (speedway)
Nån som tänker hänga med till mittsverigebanan Måndag 9/8.
Det blir nog ett gång som åker ifrån Ö-vik kring 16:00.
 

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Ingen
Jag hade gärna hängt med ner till H-sand. Jag var där förra veckan, as-kul. Det är värt varenda öre, 250 spänn för tre timmar. Billigt!! Men nu så ska jag till England på semester så det får bli Måndan efter istället för min del men då blir det säkert en körning bara vädret tillåter. Ska sälja min blanka fina cykel nu till förmån för en med glasfiberkåpor. Intresserade, annons finns inlagd både på SH och Blocket.

Åker gärna med på andra turer också i trakten, svårt att hitta gasarkamrater som sagt.

Bara så ni vet har jag min lilla butik GP Moto Sport på Storgatan 39 stängd hela denna vecka eftersom jag som tidigare nämt är i England. Ni är välkomna att höra av er eller komma förbi veckan efter. Öppet Ons,Tors,Fre 17.30-21.00 Lördag 10.00 - 13.00
 

TALLE

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
ZX-6R - 98
:p

hehe.. skulle vilja se den kon skrämma mitt gröna lilla grodyngel :tungan

Ännu hellre se den kon försöka galoppera i från ynglet på en snabbare väg sträcka... ska vi säga bredbyn till stan? :arsele
 

EKAxMAN

EKA
Gick med
14 Apr 2003
Ort
HUSUM / Örnsköldsvik
Hoj
Honda CBR 954 RR Racehoj, SUZUKI GSX-R 1000 -03, VOR 503 -02, KTM 640 LC4, Aprilia AF1 Futura
ducce uno skrev:
15:40 vid OK rondellen är den senaste tiden.


Blev ni många som åkte ner till mittsverigebanan? Nån som klotate?
Hade mer än gärna hängt med men var tyvärr uppbokad på annat!
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
EKAxMAN skrev:
Blev ni många som åkte ner till mittsverigebanan? Nån som klotate?
Hade mer än gärna hängt med men var tyvärr uppbokad på annat!

Vi var 4 cyklar...
Ducce-Uno, jag, tjejen och Nicke med XR:n.
Nicke körde av en liten sväng men var snabbt tillbaka med ett litet skinnskrap. :tummenupp
Det var skoj där, blir nog en sväng till på Måndag. Du får väl följa med då da. Någon annan körning på G snart? Skulle vara trevligt nu när man är inne på sin sista vecka av semestern. :(

Synes efter vägen! :D
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
TALLE skrev:
hehe.. skulle vilja se den kon skrämma mitt gröna lilla grodyngel :tungan

Ännu hellre se den kon försöka galoppera i från ynglet på en snabbare väg sträcka... ska vi säga bredbyn till stan? :arsele

Haha... Mmm... Är det du och Lilla-Damen nu eller? :hihi
 

Hornet_Nicke

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Husa 650
SpoonMannen skrev:
Vi var 4 cyklar...
Ducce-Uno, jag, tjejen och Nicke med XR:n.
Nicke körde av en liten sväng men var snabbt tillbaka med ett litet skinnskrap. :tummenupp
Det var skoj där, blir nog en sväng till på Måndag. Du får väl följa med då da. Någon annan körning på G snart? Skulle vara trevligt nu när man är inne på sin sista vecka av semestern. :(

Synes efter vägen! :D

Jovisst jag synade asfalten lite närmare än jag hade tänkt mig. Men satan så roligt det var att köra på bana, nu måste jag skaffa nån lämpligare hoj att köra med. Men jag åker väl ner med XR:en nästa måndag igen bara jag får tag i ett nytt drivpaket innan dess. Hoppas det kommer fler ifrån övikstrakten nästa måndag.

Ni borde ju iaf köra snabbare tider än mig... eller??? :7peta
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
TALLE skrev:
haha.. nädu.. vill inte göra dig ledsen o ta henne i från dig :tummenupp

Ta henne ifrån mig???? :confused:

Haha... Jag har mitt Monster och det är med råga det bästa man kan få... :tungan :tuttar

Hänger du på nästa vecka? På måndag till MittSverige Banan? Det är kung där. Både att titta och tydligen att köra... :tummenupp
 

TALLE

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
ZX-6R - 98
på måndag?? hmm.. ja kanske det.. får se hur less jag är efter jobbet.. måste ju köra bil från sthlm på söndag o man brukar bli lite seg av det så.. men annars verkar det skoj
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
TALLE skrev:
på måndag?? hmm.. ja kanske det.. får se hur less jag är efter jobbet.. måste ju köra bil från sthlm på söndag o man brukar bli lite seg av det så.. men annars verkar det skoj

Varför köra bil då du kan köra din Ninja? :va
 

ducce uno

Uno
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
748BIP, F650, Java 500 (speedway)
TALLE skrev:
på måndag?? hmm.. ja kanske det.. får se hur less jag är efter jobbet.. måste ju köra bil från sthlm på söndag o man brukar bli lite seg av det så.. men annars verkar det skoj

skit i jobbet, stanna på mittsverigebanan redan på söndag kväll och studera kurvteknik och spårval. Sen kommer vi på måndag. :hihi
 

Lilla_damen

Version 2.0 med horn
Gick med
26 Jul 2003
Ort
Örnsköldsvik.
Hoj
Honda oldschool - i bitar
Jag röstar för att TALLE ska köra på bana!! :yoparty
Då blir du min nya idol..

Fast först ska du skrämma slag på den där kon med tysk svan.. förlåt,
jag menar röv! :arsele :tummenupp :lol
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top