Örnsköldsvik - Samåkning!!!!

Davva

Medlem
Gick med
12 Aug 2005
Ort
örnsköldsvik
Hoj
Crf 1000 Africa Twin -16
Jögga skrev:
2326071 Frågade om davva hade sålt sin. Ska ju köpa sig en motard. Nä min står och svalkar av sig han har fått sig en tur i dag :yoparty.
nä!! jag har inte sålt än..... tror mc suget har mattats av lite.... o visst länktar jag tills vintern.... jag tycker du ska köpa en phazer med.... du får ju en sån för va en renegade kostar... o slipper lukta tvåtaktsskit....häggström ja.. han får ju utslag bara man nämner yamaha.... han är allt för färgad :lol
 

Jögga

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Yama r1-07
Tänkte på hojen din. Säger att han ska ta kortet nu på semestern :va. Vet inte när det gäller vinter nöjet vårat :banana finns mycket och välja på. David har varit uppe i skellefteå var in på e son och tittade på 600 fusion polaris är tydlingen en kanon maskin enligt david men ful. Såg att man kunde köpa en ny 06 för 89000. Rätt kurs har kostat ca 115000 tro jag.
 

Davva

Medlem
Gick med
12 Aug 2005
Ort
örnsköldsvik
Hoj
Crf 1000 Africa Twin -16
Jögga skrev:
2326177 Tänkte på hojen din. Säger att han ska ta kortet nu på semestern :va. Vet inte när det gäller vinter nöjet vårat :banana finns mycket och välja på. David har varit uppe i skellefteå var in på e son och tittade på 600 fusion polaris är tydlingen en kanon maskin enligt david men ful. Såg att man kunde köpa en ny 06 för 89000. Rätt kurs har kostat ca 115000 tro jag.

fusion 600 kostade 103000 så jättebra var de inte... deras 600 var en kanon motor 06 så jag kan tänka mig att de har gjort mera saker än bara motorn tills 07...ful ja... men phazer är ju inte direkt snygg heller.. :3freak han har sagt länge att han ska ta kortet men de verkar vara mycket snack o liten verkstad.... :gnissla jag kanske ska pressa han att jag ska spöa han på banan med 60hk.... då kanske han blir taggad att bevisa motsatsen :D
 

ethno

Live fast, DrIvE fast
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
KTM 660
scubasteve skrev:
2323998 håller med till allt utom det här med motard....har inget emot motard men...har hellre en cross o en sporthoj...
blir d nån åkning framöver..?

Alla kan inte tycka samma sak, då hade det bara funnits motards. :hihi
Ångrar inte att jag bytte min tlr mot en 660, så mycket roligare att köra motard. Lite trist att det är så få som kör bara, och att det inte finns så värst bra vägar här.
 

scubasteve

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2006
Ort
örnsköldsvik
Hoj
cbr 1000
ethno skrev:
2326972 Alla kan inte tycka samma sak, då hade det bara funnits motards. :hihi
Ångrar inte att jag bytte min tlr mot en 660, så mycket roligare att köra motard. Lite trist att det är så få som kör bara, och att det inte finns så värst bra vägar här.

ja man gör väl som man vill.... vilka vägar är du ute efter grus eller asfalt?
 

madman

Mekaniker
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Suzuki GSX-R 1100 -94
samåkning imorgon om det är bra väder, hur är det någon som är sugen?
jag och AndersJohansson ser ut att ta en tur framåt kvällen 17-18 någongång.
 

Belial

Medlem
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
R1
Davva skrev:
2325954 nej!!! inte vatten.. men öl.... men de verkar ju inte ha nån betydelse hur stor o tung ja är... du hinner ju ändå aldrig med...nä en liten RAPP 600 är melodin som din yamma borde kunna lära sig med alla stämgafflar :fatta! ... en liter låter ju bara trött o slö.... :arsele försök hålla din liter på 15000varv.... det haveriet vill jag lyssna på... :D
:lol :lol jag kan ju inte döda allt självförtroende för dig
nog ska lillkillen få ligga först :rofl

trött å slö :confused: när man passerar dig ligger
man nog inte på mer än 7' så de kan låta slött ja :hihi
du får ju aldrig uppleva när det börjar låta lite :lol
 

madman

Mekaniker
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Suzuki GSX-R 1100 -94
ja nu är klockan 12-13.. jag kan inte nu ialalfall, har en del att stå i, jobbar du kväll scubasteve ?
 

AndersJohansson

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Umeå
Hoj
Letar ratbike
Sollefteå 30/7

Vad sägs om en trip till Sollefteå på Söndag 30/7?

Avgång runt 12 från ok/q8?
Äta pizza/glas/fika där och sedan sticka hemåt igen?

1.AndersJohansson
2.
3.
4...
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top