Jögga
Ny medlem
Frågade om davva hade sålt sin. Ska ju köpa sig en motard. Nä min står och svalkar av sig han har fått sig en tur i dag .scubasteve skrev:2325975va?? har du sålt hojen??
Frågade om davva hade sålt sin. Ska ju köpa sig en motard. Nä min står och svalkar av sig han har fått sig en tur i dag .scubasteve skrev:2325975va?? har du sålt hojen??
nä!! jag har inte sålt än..... tror mc suget har mattats av lite.... o visst länktar jag tills vintern.... jag tycker du ska köpa en phazer med.... du får ju en sån för va en renegade kostar... o slipper lukta tvåtaktsskit....häggström ja.. han får ju utslag bara man nämner yamaha.... han är allt för färgadJögga skrev:2326071Frågade om davva hade sålt sin. Ska ju köpa sig en motard. Nä min står och svalkar av sig han har fått sig en tur i dag .
Jögga skrev:2326177Tänkte på hojen din. Säger att han ska ta kortet nu på semestern . Vet inte när det gäller vinter nöjet vårat finns mycket och välja på. David har varit uppe i skellefteå var in på e son och tittade på 600 fusion polaris är tydlingen en kanon maskin enligt david men ful. Såg att man kunde köpa en ny 06 för 89000. Rätt kurs har kostat ca 115000 tro jag.
scubasteve skrev:2323998håller med till allt utom det här med motard....har inget emot motard men...har hellre en cross o en sporthoj...
blir d nån åkning framöver..?
ethno skrev:2326972Alla kan inte tycka samma sak, då hade det bara funnits motards.
Ångrar inte att jag bytte min tlr mot en 660, så mycket roligare att köra motard. Lite trist att det är så få som kör bara, och att det inte finns så värst bra vägar här.
scubasteve skrev:2329152vakna upp nu!!!!!
någon som vill åka lite båge någon kväll??
madman6 skrev:2331567jag är sugen att fara ut en tur ikäll, någon mer?
madman6 skrev:2331800samåkning imorgon om det är bra väder, hur är det någon som är sugen?
jag och AndersJohansson ser ut att ta en tur framåt kvällen 17-18 någongång.
scubasteve skrev:2332425Missade era inlägg...Imorgon??? Torsdag??
madman6 skrev:2332594imorgon torsdag ja, , på kvällskvisten 17:30 vid ok-q8 kanske? .
scubasteve skrev:2332625Njaa har lite att göra...vid 12 tiden går bättre..
jag kan ju inte döda allt självförtroende för digDavva skrev:2325954nej!!! inte vatten.. men öl.... men de verkar ju inte ha nån betydelse hur stor o tung ja är... du hinner ju ändå aldrig med...nä en liten RAPP 600 är melodin som din yamma borde kunna lära sig med alla stämgafflar ... en liter låter ju bara trött o slö.... försök hålla din liter på 15000varv.... det haveriet vill jag lyssna på...
madman6 skrev:2333737ändrad tid, träffas 19:00 vid ok\q8 vid rondellen
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |