ekväg
Lädllädl
Jag hänger med om vädret tillåterBelial skrev:2400179Körning SÖNDAG!!
Samling Statoil södra kl 11:00
Jag hänger med om vädret tillåterBelial skrev:2400179Körning SÖNDAG!!
Bli bra deekväg skrev:2403458Jag hänger med om vädret tillåter
Belial skrev:2400179Körning SÖNDAG!!
När vi åkte vid 11 tiden var vi 7st "sporthojar"crw skrev:2415038Jag såg er vid Statoil tror jag... blev sugen på att åka lite hoj men tyvärr så fick man hoppa in i en mini-buss för hemresa mot Sthlm
Nogån av er va/är tydligen medlem i MG:cluben oxå, kan det stämma? är själv med där
Hoppas hur som helst att ni hade kul körning!!!
Inge tack till mig otack e lön för man får plockaHoOmer skrev:2414283Tack för en grymt härlig söndag! Rolig körning och trevligt sällskap
Stort TACK till Davva för skjutsen hem....
HoOmer skrev:2414283Tack för en grymt härlig söndag! Rolig körning och trevligt sällskap
Stort TACK till Davva för skjutsen hem....
Höre du . det går ju inte att tippa ett bambustaket i diket den studsarDavva skrev:2415800de är lugnt... teambröder backar man alltid oavsett när,var,hur. ... hade de varit nån av de andra bambustaketen så hade jag bara tippat ner den i diket hur som helst så hafe vi en kanondag.. kanske hinner vi en gång till innan hösten.
Belial skrev:2417991Höre du . det går ju inte att tippa ett bambustaket i diket den studsar
ju bara upp på direkten ju
fråga HoOmer han såg ju de me egna ögon
Nog ska väl vi hinna med fler än en gång till hoppas ja
var en riktigt rolig dag
Tänkte inte på att de var en enduroDavva skrev:2418410de är sant... men de var ju en enduro med men du har helt rätt
Belial skrev:2418415Tänkte inte på att de var en enduro
om inte så lät den ju som en
Ja e meDavva skrev:2425982BYT till fortåkardäcken,PÅ med däcksvärmarna,BYT bromsväska fr 4.0 till 5.1, PÅ med nya knäpuckar.... de är KÖRNING på lördag 2/9... kom ni som tyckte de var kul i söndags eller ni som tror att vi hade kul .... och ni som inte... kan ju ta babyfly på barnensdag.... den är adrenalinkick nr 2.... så jag tar den på söndag SAMLING 10.30 2/9
Belial skrev:2426007Ja e me
Varför rekomenderar du bromsvätska då
Davva skrev:2426066för att du ska inte blanda 95okt o dot5.1.. som sist... jag tror din skulle gå lite snabbare med 5.1 enbart
Belial skrev:2415056
roligt hade vi hela dagen
Jo en av oss du såg är nog med i mg cluben inte säker ska fråga,
äger en grymt fin mg gör han
Ja det var ju en fin dag så jag förstår att både ni och MG:kidsen fick en bra dag
/Richard
Hoppas bara det blir bra väder i morgon måste ut och blåsa bort spindelbona i ljuddämparen:Var ett tag sen man fick vrida på rullen. Va då sugen och åka hojBelial skrev:2426227
Det har jag provat redan fick ca 45hk mer,
men var så dyrt att fylla upp tanken bara
Det gick ju snabbt,du bara fuska ju
Får väl tanka upp med några liter 5.1 då
jag =
du =
Jögga skrev:2427176Hoppas bara det blir bra väder i morgon måste ut och blåsa bort spindelbona i ljuddämparen:Var ett tag sen man fick vrida på rullen. Va då sugen och åka hoj
Davva skrev:2428004jag hoppar körningen idag.... har inte hunnit lagt på regndäcken.... annars hade jag varit på.. ;-)
Hört det skulle bli regn imorrn oxåJögga skrev:2427176Hoppas bara det blir bra väder i morgon måste ut och blåsa bort spindelbona i ljuddämparen:
Var ett tag sen man fick vrida på rullen. Va då sugen och åka hoj
Tur för dig dåHoOmer skrev:2428272Helt plöstligt så känns det inte så jävla drygt att jobba i helgen...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|