J.E.L skrev:2445464Statoil norra.
För en nyinflttad är det inte helt uppenbart. Det finns 5 st statoil i och runtomkring övik. Är det den statoilmacken som är vid brandstationen.
Jo, tack själv det gick ju bra up to a point , hojen är numera garagerad för vidare åtgärd Är det någon som har en kylare över till en gixxer k6?J.E.L skrev:2447006Får tacka för en trevlig tur.
Lite blåsigt, men vi slapp regnet iallafall.
J.E.L skrev:2442061
Brukar ni med motarder utnyttja era hojar som det är menat, dvs. på grus också. i gbg såg jag aldrig nån motardförare som vågade smutsa ner sin motard...
HoOmer skrev:2447657Söndags-turen inställd/flyttad till eftermiddagen. Rossi å pajka på televisionen
Twosaint skrev:2447741Grus hmm ?
En bild säger mer än 1000 ord...
Följ med oss så kommer du att ångra att du inte köpte smidigare hoj...
Tur det blev upptäckt där på en gång iafekväg skrev:2447314Jo, tack själv det gick ju bra up to a point , hojen är numera garagerad för vidare åtgärd Är det någon som har en kylare över till en gixxer k6?
J.E.L skrev:2448441Vet inte om det är grus... Ser mer ut som lera... Tror min hoj skulle bli hängande på tankarna i såna lerhål.
En smidig enduro skulle göra sig fint i garaget. Men tyvärr så räckte inte pengarna till en hoj för varje underlag. Så det fick bli kompromiss som duger till det mesta.
Bara att hoppas att det går bra.HoOmer skrev:
Jag vet inte vem det är men han körde ett bojsänke, han är på sjukan i Sundsvall. En jobbar kompis körde förbi efter ambulansen hade hämtat honom, det blodigt på vägen.ethno skrev:2455888Någon som vet vem det är?
ekväg skrev:2457307Jag vet inte vem det är men han körde ett bojsänke, han är på sjukan i Sundsvall. En jobbar kompis körde förbi efter ambulansen hade hämtat honom, det blodigt på vägen.
Belial skrev:2458381Nån som ska med till helgen på lite körning
verkar inte vara nån fara för livet, han ringde själv till en arbetskamrat imorse. Tydligen ska lårbebet vara av och ev nån skada på en ryggkota därav troligen sundsvallEKAxMAN skrev:2458044Jag kom till plattsen precis efter olyckan hände & det såg inte vidare bra ut...... för att nämna något av de "synliga" skadorna så kan jag säga att ena benpipan från lårbenet stack rätt ut genom byxorna.....
Hörde senare att det var stor fara för livet & att han flyttats till Sundsvall för vidare opperationer.....
Mannen det handlar om är huvudskyddsombud på M-real i Husum!
//EKA
Belial skrev:2458381Nån som ska med till helgen på lite körning
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha