Örnsköldsvik - Samåkning!!!!

J.E.L

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2006
Ort
VÄstra Frölunda
Hoj
BMX X Challenge
Statoil norra.

För en nyinflttad är det inte helt uppenbart. Det finns 5 st statoil i och runtomkring övik. Är det den statoilmacken som är vid brandstationen.
 

Bifogat

  • norra.JPG
    norra.JPG
    24 KB · Visningar: 44

HoOmer

*Husse glömmer dig aldrig*
Gick med
30 Jan 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Tl1000s
J.E.L skrev:
2445464 Statoil norra.

För en nyinflttad är det inte helt uppenbart. Det finns 5 st statoil i och runtomkring övik. Är det den statoilmacken som är vid brandstationen.


korrektomundo... ajm wörking där:tomten
 

ekväg

Lädllädl
Gick med
6 May 2006
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
SUZUKI GSX-R 1000 k6
J.E.L skrev:
2447006 :) Får tacka för en trevlig tur.

Lite blåsigt, men vi slapp regnet iallafall.
Jo, tack själv det gick ju bra up to a point:tummenupp , hojen är numera garagerad för vidare åtgärd :mad: Är det någon som har en kylare över till en gixxer k6?:gråta
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
J.E.L skrev:
2442061

Brukar ni med motarder utnyttja era hojar som det är menat, dvs. på grus också. i gbg såg jag aldrig nån motardförare som vågade smutsa ner sin motard...

Grus hmm ?

En bild säger mer än 1000 ord...

Följ med oss så kommer du att ångra att du inte köpte smidigare hoj...
 

Bifogat

  • OOPS.JPG
    OOPS.JPG
    110.1 KB · Visningar: 61
  • myshack.JPG
    myshack.JPG
    119.6 KB · Visningar: 65
  • tarsan.JPG
    tarsan.JPG
    125.1 KB · Visningar: 63
Last edited:

J.E.L

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2006
Ort
VÄstra Frölunda
Hoj
BMX X Challenge
Twosaint skrev:
2447741 Grus hmm ?

En bild säger mer än 1000 ord...

Följ med oss så kommer du att ångra att du inte köpte smidigare hoj...

Vet inte om det är grus... Ser mer ut som lera... Tror min hoj skulle bli hängande på tankarna i såna lerhål.

En smidig enduro skulle göra sig fint i garaget. Men tyvärr så räckte inte pengarna till en hoj för varje underlag. Så det fick bli kompromiss som duger till det mesta.
 

Belial

Medlem
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
R1
ekväg skrev:
2447314 Jo, tack själv det gick ju bra up to a point:tummenupp , hojen är numera garagerad för vidare åtgärd :mad: Är det någon som har en kylare över till en gixxer k6?:gråta
Tur det blev upptäckt där på en gång iaf
kan sluta väldigt illa ju :död
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
J.E.L skrev:
2448441 Vet inte om det är grus... Ser mer ut som lera... Tror min hoj skulle bli hängande på tankarna i såna lerhål.

En smidig enduro skulle göra sig fint i garaget. Men tyvärr så räckte inte pengarna till en hoj för varje underlag. Så det fick bli kompromiss som duger till det mesta.

Jaja =P bara jävlades lite... Inte för att jag tror att din hoj är guld och gröna skogar på nån långstyrning men man åker nog hellre på den än min.
 

ekväg

Lädllädl
Gick med
6 May 2006
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
SUZUKI GSX-R 1000 k6
ethno skrev:
2455888 Någon som vet vem det är?
Jag vet inte vem det är men han körde ett bojsänke, han är på sjukan i Sundsvall. En jobbar kompis körde förbi efter ambulansen hade hämtat honom, det blodigt på vägen.
 

EKAxMAN

EKA
Gick med
14 Apr 2003
Ort
HUSUM / Örnsköldsvik
Hoj
Honda CBR 954 RR Racehoj, SUZUKI GSX-R 1000 -03, VOR 503 -02, KTM 640 LC4, Aprilia AF1 Futura
ekväg skrev:
2457307 Jag vet inte vem det är men han körde ett bojsänke, han är på sjukan i Sundsvall. En jobbar kompis körde förbi efter ambulansen hade hämtat honom, det blodigt på vägen.

Jag kom till plattsen precis efter olyckan hände & det såg inte vidare bra ut...... för att nämna något av de "synliga" skadorna så kan jag säga att ena benpipan från lårbenet stack rätt ut genom byxorna.....
Hörde senare att det var stor fara för livet & att han flyttats till Sundsvall för vidare opperationer.....
Mannen det handlar om är huvudskyddsombud på M-real i Husum!

//EKA
 

Steve Harris

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Husum
Hoj
Gixxer 1000 -08, dt125 (fabriksmoppe), GSXR-1100 -87, XT600E-01
EKAxMAN skrev:
2458044 Jag kom till plattsen precis efter olyckan hände & det såg inte vidare bra ut...... för att nämna något av de "synliga" skadorna så kan jag säga att ena benpipan från lårbenet stack rätt ut genom byxorna.....
Hörde senare att det var stor fara för livet & att han flyttats till Sundsvall för vidare opperationer.....
Mannen det handlar om är huvudskyddsombud på M-real i Husum!

//EKA
verkar inte vara nån fara för livet, han ringde själv till en arbetskamrat imorse. Tydligen ska lårbebet vara av och ev nån skada på en ryggkota därav troligen sundsvall
 

Davva

Medlem
Gick med
12 Aug 2005
Ort
örnsköldsvik
Hoj
Crf 1000 Africa Twin -16
Belial skrev:
2458381 Nån som ska med till helgen på lite körning :confused:

tror jag kan bli med på söndag.... :tummenupp ska bara fara på paradisbadet o bada med vilddjuret mitt i dan.... men efm. kanske??? eller har ni farit då?:confused:
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top