Belial
Medlem
Körning ikväll samling OK/Q8 kl 18:00
Tänkte höra om någon här vet vem som kör en kawasaki Z 1000 (?) grön i övik. Vi wuiiilade förbi varandra idag vid statoil norra, försökte hitta han men "he was gone"....
Ingen som kör på is kring Övik?
Ingen som kör på is kring Övik?
Jag har dubbat (endurodubb) på min Retard, funkar prima! Körde på den lokala sjön så brett som möjligt tidigare. Nu är det lite mycket snö för sladd där. Var ute 3 timmar ikväll och smiskade skogsbilvägar. Hur kul som helst. Skulle dock helst hitta någon som plogar på någon sjö. Det ryktas om att det ska bli en bana kring Skeppsmalen, Sidensjö samt någonstans mot Gideå, men det återstår att se om det blir verklighet.
Braap braap på er!
Hallo grabbar och tjejer, nu är säsongen igång på riktigt i övik . Vet ju om onsdags körningarna, men är det inte någon mc-träff snart. Som är nära övik.
Å så har man en ny hoj för säsongen .
Hallo grabbar och tjejer, nu är säsongen igång på riktigt i övik . Vet ju om onsdags körningarna, men är det inte någon mc-träff snart. Som är nära övik.
Å så har man en ny hoj för säsongen .
Får ju gratulera till hojen, kan du kolla in länken om du känner för det....
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=119340
Har koll på den tråden , men tack för tipset. Följa med till kubbe någon imorgon(11/5) om det blir bra väder ?
Vadhänder på kubbe då? får nog fan int köra med tanke på att jag är fullsomenkastrull just nu....
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|