Örnsköldsvik - Samåkning!!!!

Tänkte höra om någon här vet vem som kör en kawasaki Z 1000 (?) grön i övik. Vi wuiiilade förbi varandra idag vid statoil norra, försökte hitta han men "he was gone"....

Jag har dubbat (endurodubb) på min Retard, funkar prima! Körde på den lokala sjön så brett som möjligt tidigare. Nu är det lite mycket snö för sladd där. Var ute 3 timmar ikväll och smiskade skogsbilvägar. Hur kul som helst. Skulle dock helst hitta någon som plogar på någon sjö. Det ryktas om att det ska bli en bana kring Skeppsmalen, Sidensjö samt någonstans mot Gideå, men det återstår att se om det blir verklighet.

Braap braap på er!

Jag har dubbat (endurodubb) på min Retard, funkar prima! Körde på den lokala sjön så brett som möjligt tidigare. Nu är det lite mycket snö för sladd där. Var ute 3 timmar ikväll och smiskade skogsbilvägar. Hur kul som helst. Skulle dock helst hitta någon som plogar på någon sjö. Det ryktas om att det ska bli en bana kring Skeppsmalen, Sidensjö samt någonstans mot Gideå, men det återstår att se om det blir verklighet.

Braap braap på er!

Har du kört nå mycket då?

Lagomt med ett inlägg nu så här 1 1/2 mån efter :D

Lördag/29-Söndag30 Mars har Moped och Motor öppethus i sundsvall, kom ner och kolla på vårens nyheter på både kläd och hojsidan. Kaffe och fikabröd finns för frusna hojåkare :tummenupp

Lördag 10-15
Söndag 11-15

Hallo grabbar och tjejer, nu är säsongen igång på riktigt i övik :). Vet ju om onsdags körningarna, men är det inte någon mc-träff snart. Som är nära övik.

Å så har man en ny hoj för säsongen :yoparty .

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick