Gothmog skrev:
Qwerty skrev:Nä kör på ear classic. Funkar kalas och hörseln är kvar. Det är inte tufft att vara halv döv.
Liwa1 skrev:Bogesund är Bogesund och bara för man är snabb där är man inte snabb på alla andra ställen eller bättre förare bara för man kan Bogesund.
Håll dig på två hjul resten av sommaren, annars kanske det är dags att inse att sporthoj inte är något för dig på annat sätt än se och hjälpa till vid RR.
Qwerty skrev:Precis på apoteket finns det proppar för det flesta(små/stora). Men glöm inte propparna när ni är ute och kör fort för ni vill inte bli som mej.
Önskar ingen att denne ska få samma kassa hörsel som mej. Ett antal år som Dj har satt sina spår.
ODEN skrev:Själv har jag hört kasst sen ja var 4år,,, hörapp på ena ½döv på andra,,, jobbigt, men va fan hellre döv (blir nog det tids nog .. )än blind....
Ja kan ju ett tecken på tecken språk iaf används då å då när man stöter på dårar i bilar o dyligt...
Macho Woman skrev:*Bogesund är en jävligt rolig väg. Och nyttig för oss stackare som behöver öva kurvtagning. Idag körde jag Stockholm-Vaxholm-Bogesund-Bogesund-Bogesund-Bogesund-Bogesund-Bogesund-Bogesund-Bogesund-Bogesund-Bogesund-Stockholm. Inte för att jag märkte någon förbättring i dagslägets klimakterietanttempo, men det kommer förhoppningsvis.
OLJEKYLD GSXR skrev:Fördelen med Boge vs Slingerbulten är att Boge är smalare och tajtare böjar vilket gör att man inte behöver köra så fort, dessutom är asfalten och allmänkonditionen mycket bättre på Boge.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|