spacelord skrev:På apoteket hittade jag dom här propparna som funkar väldigt bra och som dessutom knappt känns att man har dom i örona.
Freppa skrev:Själv köpte jag upp mig på ear classic från Arbetsklädsvaruhuset. 250 par för 290 spänn. De funkar kanon. Seså jenny, lyssna på oss EAR människor nu. Funkar bäst av alla!!!!
Freppa skrev:Äh, kan ju inte vara svårare än att köra in en tampong förihelvete (för det har jag så mycket erfarenhet av.....). Seså, kör hårt!
Freppa skrev:Äh, kan ju inte vara svårare än att köra in en tampong förihelvete (för det har jag så mycket erfarenhet av.....). Seså, kör hårt!
Macho Woman skrev:Ja, alltså här skulle jag kunna svara något om att jag fått mer hjälp med utvidgandet där, men det skulle ju bli plumpt, så det struntar jag i.
Macho Woman skrev:Eftersom man blivit vurpdrottning under säsongsinledningen gav jag mig ut för att öva. Några reflektioner:
*Bogesund är en jävligt rolig väg. Idag körde jag Stockholm-Vaxholm-Bogesund-Bogesund-Bogesund-Bogesund-Bogesund-Bogesund-Bogesund-Bogesund-Bogesund-Bogesund-Stockholm. .
Pirro skrev:Finns sådana med mjuka pinnar hittade ingen bild på dem, de är gula + att man kan kapa pinnen lite..
tl1000larsson skrev:Skulle va skoj om dom stängde av vägen ock enkelriktade den en dag
tl1000larsson skrev:Då törs man inte åka där på ett tag folket som bor där har väll skyfflat ut grus i varenda kurva nu
Skulle va skoj om dom stängde av vägen ock enkelriktade den en dag
OLJEKYLD GSXR skrev:Vi slänger upp betonggrisar och en bom i vardera änden på vägen, tar en tjuga för en repa och förbereder med att sopa vägen innan. Funkar tills polisen kommer. Kan bli Stockholms Nürburgring.
Pirro skrev:Dessa behövs inte tryckas vridas mm. Sitter som fan och funkar klockrent!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|