Då är man väl tvungen lr?
Nja......
Då är man väl tvungen lr?
Vågar du köra med mig tuffing
Haha ja det är jag, det kan vara skoj att lära upp någon ny i att överleva längre än 5 år oddsen är tyvärr dåliga, man synar hästar på tänderna. Och tyvärr så har jag sett allt för många med för kort sena i handleden tillsammans med odödlighetsgenen dö allt för tidigt.
Men en herrejössesrunda med en Mas i Skåleland är du varmt välkommen till.
Krille.
Vi tar det i sommar, hör av dig 45 minuter inan så kommer jag ner!
Vi har som vanligt snöfria vägar, ses vi om 90 minuter då?
63'a som jag?
hur i helvete gick det till ?!
Nej.....I sommar så klart.
Vadå, är det inte fulla år som du kört hoj?
Då kan du inte fått ihop 5 år ...
Är det bara åren som räknas?
Jag har alltid sett på det som att snittsträckan per svensk motorcyklist är som tidigare känt ca 200 mil per år* (Enligt besiktningsstatistik)
För mig som åker ca 1000mil per år gör jag alltså 5 MC-år på vägarna varje kalenderår. Därav anser jag att jag redan nu (efter två säsonger) har klarat av de första 5 åren.
Jag har alltid sett på det som att snittsträckan per svensk motorcyklist är som tidigare känt ca 200 mil per år* (Enligt besiktningsstatistik)
För mig som åker ca 1000mil per år gör jag alltså 5 MC-år på vägarna varje kalenderår. Därav anser jag att jag redan nu (efter två säsonger) har klarat av de första 5 åren.
NEJ, snittsträckan per svenskreggad MOTORCYKEL är ca 200mil, min bumse gick 900mil förra året och husan ca 5, och det var första året på länge som jag "bara" hade 2 motorcyklar reggade
Jag har nu kört hoj i över 5 år och trots alla kommentarer att jag kommer köra ihjäl mig lever jag
Bra jobbat.
Har du förresten några planer på att köra lite speedster med oss andra debila miffon?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|