Överraska tjejen lite romantiskt?

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Starstriker skrev:
Well, varför inte gå dit och tejpa upp dig på närmaste lyktstolpe.... Som hungerstrejt ungefär... fast med tejp... Ööööh. :3freak

Jag vette fan vem du är besläktad med. En apa?
Men själv så kan jag inte dra händerna sådär bakom mig :tungan

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Hahahaha! Så klockrent!

Hur har jag kunnat missa den här tråden?? :va

Har missat kattråden också... ngn som kan länka?

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Haha, hade inte heller läst denna tråden tidigare. Har dragit mig många ggr för att den var så lång. Det roligaste var att du inte fattade med en gång vad som var så roligt. :lol :lol :lol

Zandrah

Guest
Ja jeflar!
Hur kunde man missa en sånhär tokrolig tråd?!
Jag garvar läppen av mig :lol

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
:rofl :rofl Borde inte denna tråden göras till sticky?? :hihi

Kia

Guest
Jag som trodde tråden skulle innehålla massa romantik och sånt....
Men vad skådar mitt öga?? Tips om att tejpa upp tjejen i en lyktstolpe.... ;) Inspirerande ide´men så mycke romantik är det ju inte... ;) :lol

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Kia skrev:
2078243 Jag som trodde tråden skulle innehålla massa romantik och sånt....
Men vad skådar mitt öga?? Tips om att tejpa upp tjejen i en lyktstolpe.... ;) Inspirerande ide´men så mycke romantik är det ju inte... ;) :lol

Läst hela tråden :va , trådstartaren var ju jätteromatisk :klappar , men en liiiiiten dum kommentar o det gick käpprätt åt helvete :brinnerup

Kia

Guest
2fast4hjo skrev:
2078246 Läst hela tråden :va , trådstartaren var ju jätteromatisk :klappar , men en liiiiiten dum kommentar o det gick käpprätt åt helvete :brinnerup

Jodå jag såg att det va väldigt romantiskt skrivet i början.... Bara lite kul att det nånstans svängde och började diskuteras lyktstolpar och tejp... *skrattar* :yoparty

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Kia skrev:
2078250 Jodå jag såg att det va väldigt romantiskt skrivet i början.... Bara lite kul att det nånstans svängde och började diskuteras lyktstolpar och tejp... *skrattar* :yoparty

è ju det som gör historien så underbar!! han försökte in i det sista men snubbla på tungan.. :rofl

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
:rofl :rofl :rofl :rofl Fuck hur kunde man missa denna tråden, bland det roligaste jag har läst. Viker mig i garv "jag ska tejpa upp dig på en lycktstolpe..." Och nu har jag råd att köpa en soft-air-gun" så oslagbara repliker. Att ha planerat i veckor och postat på sh.com, fixat inköp och sen förstöra allt med en sån kommentar tar fan priset! :D

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
haha, som alla andra, detta förkylde verkligen min kväll! så underbart. men snälla, kan inte någon länka tråden om katten nu? den måste ja läsa med! :)

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Maxxi skrev:
2078538 :rofl :rofl :rofl :rofl Fuck hur kunde man missa denna tråden, bland det roligaste jag har läst. Viker mig i garv "jag ska tejpa upp dig på en lycktstolpe..." Och nu har jag råd att köpa en soft-air-gun" så oslagbara repliker. Att ha planerat i veckor och postat på sh.com, fixat inköp och sen förstöra allt med en sån kommentar tar fan priset! :D

han fick ju nulla först iaf :D

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Nej, nu är det dags, alla nykommlingar på sporthoj måste få se härligheten... Detta är lätt den bästa tråden på SH enligt mig, tror det är tredje eller fjärde gången jag läser igenom den. Den har gett mig en helt ny insikt på livet (öh) :D

Gött att det verkar vara en såpass självsäker kille som vågar "stå för det han gjort" utan o skämmas :tummenupp

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
Ja, den här tråden tål att läsas om och om igen :rofl Förresten, i en mc-affär såg jag en kalender med flickor iförda silvertejp kanske vore något för trådskaparen ;) :rofl :rofl

Tråden med katten..jag vill också läsa den! Länk någon??

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Hjuling
HAHAHA, ännu en gång tårar i ögonen, lyfter igen! Läs från början till inlägg 105

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept