Starstriker skrev:Well, varför inte gå dit och tejpa upp dig på närmaste lyktstolpe.... Som hungerstrejt ungefär... fast med tejp... Ööööh.
Jag vette fan vem du är besläktad med. En apa?
Men själv så kan jag inte dra händerna sådär bakom mig
Starstriker skrev:Well, varför inte gå dit och tejpa upp dig på närmaste lyktstolpe.... Som hungerstrejt ungefär... fast med tejp... Ööööh.
Kia skrev:2078243Jag som trodde tråden skulle innehålla massa romantik och sånt....
Men vad skådar mitt öga?? Tips om att tejpa upp tjejen i en lyktstolpe.... Inspirerande ide´men så mycke romantik är det ju inte...
2fast4hjo skrev:2078246Läst hela tråden , trådstartaren var ju jätteromatisk , men en liiiiiten dum kommentar o det gick käpprätt åt helvete
Kia skrev:2078250Jodå jag såg att det va väldigt romantiskt skrivet i början.... Bara lite kul att det nånstans svängde och började diskuteras lyktstolpar och tejp... *skrattar*
Maxxi skrev:2078538Fuck hur kunde man missa denna tråden, bland det roligaste jag har läst. Viker mig i garv "jag ska tejpa upp dig på en lycktstolpe..." Och nu har jag råd att köpa en soft-air-gun" så oslagbara repliker. Att ha planerat i veckor och postat på sh.com, fixat inköp och sen förstöra allt med en sån kommentar tar fan priset!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|