killen är ju kääääär han vill nog vara extra säker på att hon vet att han tycker om henneBikerbitch skrev:Med risk att låta lite torr. Måste man köpa saker för att visa sin kärlek?
Det räcker väl med att du åker dom där 4 milena för att umgås med henne?
The-PatriX skrev:Hahahahhaha fy fan vad jag garvar åt mig själv
Muggen skrev:Gör inte alla det?
vågen skrev:hahaha fyfaan vad jag skrattade när jag läser tråden... Tycker vi tar en jäger för dig
Kul att någon kan konsten att ragga
MostWanted skrev:hahaha. du gjorde ju allt för henne verkade det som å sen sabbar du det? känns det inte surt eller ville du att det skulle va slut. hahahaha
The-PatriX skrev:Är det någon som Buzzat tråden eller nått?
4000 nya läsningar på 0 tid
10 000+ människor har skrattat åt mig
GuW skrev:Har du önskat dig silvertejp i julklapp?
Jag kan tipsa om att den finns i svart också, men du kanske tycker att det är kinky?
Esquire skrev:eller annat smått och gott som behöver piffas upp med ett eller flera hjärtan.
Esquire skrev:http://cms.3m.com/cms/SE/sv/1-11/cuzlEY/view.jhtml
Något för julen?
3M har också tagit fram en söt hjärttejp som fungerar lika bra till alla-hjärtans-dag som jul och bröllop. En riktig pysseltejp som är idealisk att dekorera det mesta med som collage, gratulationskort, pennburkar eller annat smått och gott som behöver piffas upp med ett eller flera hjärtan.
Annars kan du ju bara surfa runt på http://cms.3m.com/cms/SE/sv/1-11/iRzrrFU/view.jhtml och se om du hittar någon ny favorit. En extra stark byggtejp eller något...
The-PatriX skrev:Hmmm 3M har ju sitt kontor här, kanske borde gå dit och förklara vem jag är och kräva nått?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|