The-PatriX skrev:haha att jag ens frågade
Kravlista för kommande flickvänner:
1. Måste gilla att tejpas fast i lykstolpar.
2.
3.
4.
5.
The-PatriX skrev:haha att jag ens frågade
nu när du ändå har gjort detta, tagit åt dig av all info. säkert fått tips via pm osv. får du egnagera dig i min dejtingskola 1.0.The-PatriX skrev:Haha fy fan skulle alldrig ha skrivit någon "rapport".
Alla kommer ju minnas mig som "Idioten som förstör en lyckad helg med ett skämt"
haha
The-PatriX skrev:Haha fy fan skulle alldrig ha skrivit någon "rapport".
Alla kommer ju minnas mig som "Idioten som förstör en lyckad helg med ett skämt"
haha
Maverick_ou812 skrev:Du är fan i mej helt sjuk!!! :kocko
Har inte skrattat så här mycket på väldigt, väldigt, väldigt länge!
Tycker själv att jag klampat rätt mycket i klaveret (ett giftemål o två samboförhållanden) men detta tar priset!
Vi behöver fler såna som dig!!!
Nu kan man snart åka hem o korka upp. och skulle man mot förmodan få tråkigt i livet en dag så är det bara till att tänka tillbaka på denna tråd.
Hoppas du hittar hon som gillar att bli fasttejpad en dag.
Ge inte upp, hon finns där ute!
All respekt till dig!
The-PatriX skrev:Haha men vafan, trodde tråden hade blivit glömt.
Det va ju ett skämt! Inte mitt fel ju
korvgubbe skrev:Sporthoj vet allt. Universums samlade kunskap finns här. Sporthoj glömmer aldrig. Sporthoj har en långsint elefants minne och det enda sättet att radera minnet är att döda den... Men för att göra detta måste du ta dig igenom Swedie först... He Is the GateKeeper!
The-PatriX skrev:Äh dumt att ta bort tråden, den verkar ju roa er något enormt
Bara för att spinna vidare på galenskaperna.
Är det ok att skaffa en ny tjej innan det gammla förhållandet knappt ens har svalnat?
Räserkexet skrev:Jag blir lika glad varenda gång jag får rosor! Det behöver inte var en hel massa, det räcker faktiskt med bara en och så kanske ett litet gulligt kort med några väl valda ord. jag tror att det får de flesta tjejer att smälta, vad de än säger. ..och vadå vissnar? Man kan ju hänga upp och torka dem, så håller de för alltid....nästan.
The-PatriX skrev:Du har inte läst tråden va?
Gör om gör rätt!
Långa farbron skrev:Hon måste ju gilla att bli fasttejpad ju
*no offence*
The-PatriX skrev:ja nu nuuuu blir´re mörkt serru! Nu är 50 meter gaffatejp införskaffad + sånt där karton papper + fin penna. Jefflar du när jag kommer till GBG, ja då... då blir du fasttejpad
Henkmaster skrev:När du är hemma hos flickan så lägg ett par använda boxershorts i hennes säng... Har hört att tjejer gillar sådant... Eller var det tvärtom?...
En annan sak som ALLTID imponerar är att åka förbi hennes hem med hojen, fast du åker bakom motorcykeln med ett par trätofflor på fötterna. Ungefär vid 70 km/h så brukar trätofflorna generera ett väldigt imponerande moln av vit rök och väldigt små träflisor.
Upprepa ett par gånger samtidigt som du vrålar med målbrottsröst att du älskar henne.
Lycka till!
Långa farbron skrev:Viktigt är att inte glömma att du skall vara naken på underkroppen vi detta tillfälle (kalsongerna ligger ju i hennes säng)
Henkmaster skrev:Helt rätt!
Se upp för stenskott på mjukdelarna bara... Flickor tenderar att prioritera en hälsosam proteinshake före en kokt med bröd...
usch, jag är full.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |