Överraska tjejen lite romantiskt?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
fan vad sjuk denna tråden är.

jag sitter fortf. och garvar när jag skriver det här.

haha, jaja, du verkar ju inte sörja så mkt heller...

...verkar som om det är ungefär samma sak att försöka överraska tjejen som att leka med lego.

själva planerandet och byggandet/pysslandet är det roliga. när man väl är klar så river man bara skiten igen och får börja om från början.
 

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Å
Hoj
Khggy
Haha fy fan skulle alldrig ha skrivit någon "rapport".
Alla kommer ju minnas mig som "Idioten som förstör en lyckad helg med ett skämt"
haha :3freak
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
The-PatriX skrev:
Haha fy fan skulle alldrig ha skrivit någon "rapport".
Alla kommer ju minnas mig som "Idioten som förstör en lyckad helg med ett skämt"
haha :3freak
nu när du ändå har gjort detta, tagit åt dig av all info. säkert fått tips via pm osv. får du egnagera dig i min dejtingskola 1.0.

jag ska åka om ca 1 h, har inte alls lika mkt tid på mig som du hade tyvärr...
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
The-PatriX skrev:
Haha fy fan skulle alldrig ha skrivit någon "rapport".
Alla kommer ju minnas mig som "Idioten som förstör en lyckad helg med ett skämt"
haha :3freak

Du är fan i mej helt sjuk!!! :kocko
Har inte skrattat så här mycket på väldigt, väldigt, väldigt länge!
Tycker själv att jag klampat rätt mycket i klaveret (ett giftemål o två samboförhållanden) men detta tar priset!

Vi behöver fler såna som dig!!! :Bugar

Nu kan man snart åka hem o korka upp. :fyllisar och skulle man mot förmodan få tråkigt i livet en dag så är det bara till att tänka tillbaka på denna tråd.

Hoppas du hittar hon som gillar att bli fasttejpad en dag.
Ge inte upp, hon finns där ute!

All respekt till dig!
 

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Å
Hoj
Khggy
Maverick_ou812 skrev:
Du är fan i mej helt sjuk!!! :kocko
Har inte skrattat så här mycket på väldigt, väldigt, väldigt länge!
Tycker själv att jag klampat rätt mycket i klaveret (ett giftemål o två samboförhållanden) men detta tar priset!

Vi behöver fler såna som dig!!! :Bugar

Nu kan man snart åka hem o korka upp. :fyllisar och skulle man mot förmodan få tråkigt i livet en dag så är det bara till att tänka tillbaka på denna tråd.

Hoppas du hittar hon som gillar att bli fasttejpad en dag.
Ge inte upp, hon finns där ute!

All respekt till dig!



Haha men vafan, trodde tråden hade blivit glömt.

Det va ju ett skämt! Inte mitt fel ju :3freak
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
The-PatriX skrev:
Haha men vafan, trodde tråden hade blivit glömt.

Det va ju ett skämt! Inte mitt fel ju :3freak

Sporthoj vet allt. Universums samlade kunskap finns här. Sporthoj glömmer aldrig. Sporthoj har en långsint elefants minne och det enda sättet att radera minnet är att döda den... Men för att göra detta måste du ta dig igenom Swedie först... He Is the GateKeeper!
 

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Å
Hoj
Khggy
korvgubbe skrev:
Sporthoj vet allt. Universums samlade kunskap finns här. Sporthoj glömmer aldrig. Sporthoj har en långsint elefants minne och det enda sättet att radera minnet är att döda den... Men för att göra detta måste du ta dig igenom Swedie först... He Is the GateKeeper!



Äh dumt att ta bort tråden, den verkar ju roa er något enormt :näsblod

Bara för att spinna vidare på galenskaperna.

Är det ok att skaffa en ny tjej innan det gammla förhållandet knappt ens har svalnat?
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
The-PatriX skrev:
Äh dumt att ta bort tråden, den verkar ju roa er något enormt :näsblod

Bara för att spinna vidare på galenskaperna.

Är det ok att skaffa en ny tjej innan det gammla förhållandet knappt ens har svalnat?

Självklart, du som bestämmer allt nu ju :)
 

Räserkexet

Behöver aldrig mer åka där bak!!!=)=)=)
Gick med
3 Oct 2004
Ort
Växjö
Hoj
Aprilia RS 250
Jag blir lika glad varenda gång jag får rosor! Det behöver inte var en hel massa, det räcker faktiskt med bara en och så kanske ett litet gulligt kort med några väl valda ord. jag tror att det får de flesta tjejer att smälta, vad de än säger. ..och vadå vissnar? Man kan ju hänga upp och torka dem, så håller de för alltid....nästan. :tummenupp
 

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Å
Hoj
Khggy
Räserkexet skrev:
Jag blir lika glad varenda gång jag får rosor! Det behöver inte var en hel massa, det räcker faktiskt med bara en och så kanske ett litet gulligt kort med några väl valda ord. jag tror att det får de flesta tjejer att smälta, vad de än säger. ..och vadå vissnar? Man kan ju hänga upp och torka dem, så håller de för alltid....nästan. :tummenupp


Du har inte läst tråden va?
Gör om gör rätt! :7peta :tungan
 

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Å
Hoj
Khggy
Långa farbron skrev:
Hon måste ju gilla att bli fasttejpad ju :rolleyes: :hihi

*no offence*


ja nu nuuuu blir´re mörkt serru! Nu är 50 meter gaffatejp införskaffad + sånt där karton papper + fin penna. Jefflar du när jag kommer till GBG, ja då... då blir du fasttejpad


:rolleyes:


:rofl
 

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Ort
.
Hoj
no more :(
Haha slutet på den här uppvaktningen tog verkligen priset! You go man! :rofl
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
The-PatriX skrev:
ja nu nuuuu blir´re mörkt serru! Nu är 50 meter gaffatejp införskaffad + sånt där karton papper + fin penna. Jefflar du när jag kommer till GBG, ja då... då blir du fasttejpad


:rolleyes:


:rofl

Jaaaaaa :banana :rolleyes:

Men det gammal mantrat gör sig dock påmind....Hellre en snygg kille än en ful tjej... :hihi
 

ITZHAK

Musikalernas Robin Hood
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Nordväst om Ungern
Hoj
Kulturraket
När du är hemma hos flickan så lägg ett par använda boxershorts i hennes säng... Har hört att tjejer gillar sådant... Eller var det tvärtom?...

En annan sak som ALLTID imponerar är att åka förbi hennes hem med hojen, fast du åker bakom motorcykeln med ett par trätofflor på fötterna. Ungefär vid 70 km/h så brukar trätofflorna generera ett väldigt imponerande moln av vit rök och väldigt små träflisor.
Upprepa ett par gånger samtidigt som du vrålar med målbrottsröst att du älskar henne.

Lycka till! :tummenupp
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Henkmaster skrev:
När du är hemma hos flickan så lägg ett par använda boxershorts i hennes säng... Har hört att tjejer gillar sådant... Eller var det tvärtom?...

En annan sak som ALLTID imponerar är att åka förbi hennes hem med hojen, fast du åker bakom motorcykeln med ett par trätofflor på fötterna. Ungefär vid 70 km/h så brukar trätofflorna generera ett väldigt imponerande moln av vit rök och väldigt små träflisor.
Upprepa ett par gånger samtidigt som du vrålar med målbrottsröst att du älskar henne.

Lycka till! :tummenupp


Viktigt är att inte glömma att du skall vara naken på underkroppen vi detta tillfälle (kalsongerna ligger ju i hennes säng)
 

ITZHAK

Musikalernas Robin Hood
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Nordväst om Ungern
Hoj
Kulturraket
Långa farbron skrev:
Viktigt är att inte glömma att du skall vara naken på underkroppen vi detta tillfälle (kalsongerna ligger ju i hennes säng)

Helt rätt!
Se upp för stenskott på mjukdelarna bara... Flickor tenderar att prioritera en hälsosam proteinshake före en kokt med bröd...

usch, jag är full. :3freak
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Henkmaster skrev:
Helt rätt!
Se upp för stenskott på mjukdelarna bara... Flickor tenderar att prioritera en hälsosam proteinshake före en kokt med bröd...

usch, jag är full. :3freak


Sant..själv brukar jag göra detta i för endast träskor och nätbrynja enbart för att påvisa vilken man jag är. :banana
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top