Överraska tjejen lite romantiskt?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
den här tråden är fortfarande så jävla bäst...:hihi

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
den här tråden är fortfarande så jävla bäst...:hihi
Typexempel på SH-tråd, den börjar seriöst och sen spårar den ur sanslöst och fan vad jag skrattade. Följde tråden såg fram emot rapporten. Snacka om överraskande vändning. :D

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Och hur gick det för dig..

fick du överaska MILF:en lite romantiskt

:gnissla Jag har säkert missuppfattat allt och det blir säkert fel och helt galet det här men tråden är redan körd...uppförd i en lyktstolpe med silvertejp:glömdet

Hmm, om det är jag som är MILF:en du pratar om så NEJ det fick han inte. :fakta

drz400sm

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2008
Hoj
2005 Sukka DRZ400SM
Suttigt hemma här å plöjt med spänning igenom alla turer fram till överraskningen.
Må säga att det va en lite oväntat skämt. Undra hur tankegångarna gick där när du planerade å dra det eller om det kom spontant...?
Är ju 4a år sedan nu, hur många brudar har uppfyllt kraven att vilja bli fasttejpade vid en lyktstolpe?:rofl

Johanna

Guest
Bara 2 saker: Snubbla nu för fasiken inte när du ska bära upp henne, för då är det risk att ni slutar på sjukan istället för ljuv bubbelbad med grejer...Och för det andra: inte ska HON ta av sig underkläderna! Det ska ju DU göra.... :7peta

min syrras ex man är en ganska hård kille. han var aldrig romantiskt, inge uppvaktande och rätt kaxig. MEN EN GÅNG titta han henne i ögonen, lyfte upp henne och började gå upp för trappan, men han snubbla på sina egna fötter och ramla baklänges ner för trappan (Och han är 195 lång å väger runt 100, hon är 167 o väger 55) Han åkte kana ÖVER henne nerför trappan.. hon hade rätt mycke blåmärken sen och de blev inge sex den kvällen kan man säga:huvet :D

Last edited:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Hmm, vart har du växt upp? Finns väl hur mycket pedofiler som helst därute...troligen mer än MILF-hunters. :va :4skrika :dummer :zpy

Född och uppväxt i sthlm :)
En het milf runt 30 som kan visa lite trix när man själv är 20 är aldrig fel :hihi

Och hur gick det för dig..

fick du överaska MILF:en lite romantiskt

:gnissla Jag har säkert missuppfattat allt och det blir säkert fel och helt galet det här men tråden är redan körd...uppförd i en lyktstolpe med silvertejp:glömdet

Får nog erkänna att jag är rätt oerfaren vad det gäller milfs :(

Last edited:

granted79

Guest
En het milf runt 30 som kan visa lite trix när man själv är 20 är aldrig fel :hihi

Får nog erkänna att jag är rätt oerfaren vad det gäller milfs :(

Då måste jag ju säga att MILF:s är det bästa!!
Dom vet vad dom vill både i och utanför bingen... MMMMMMM...
Varför blev jag hungrig....;)

Nobrando

Rasmus
Gick med
18 Dec 2007
Hoj
Yamaha XJ900S Diversion -01, Yamaha TZR 125 -91
Vill du ha kvar henne så skall du kanske fråga någon annan!

Jag sa inte att jag skulle fråga honom om "tjej-bekymmer" men nu är man en lärdom rikare, att man inte ska säga sånt där! :tuttar

näe kom igen nu, lyssna på mig jag om någon har ju erfarenhet ju!

Njaa, att säga fel saker till tjejer kanske! :Bugar

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Då får du väl börja ragga på MILF:s då, tror dessutom att dom kan ta skämt som att tejpa fast nån vid en lyktstolpe lite bättre än småtjejerna. :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln