Då får du väl börja ragga på MILF:s då, tror dessutom att dom kan ta skämt som att tejpa fast nån vid en lyktstolpe lite bättre än småtjejerna.
Nja, har ju passerat 20 för en handfull år sen så jag hoppar nog det Får leka med min egen milf den dagen jag själv får knoddar helt enkelt
Japp en tvättäkta MILF-Hunter skolad av MILF-Hunter till och med
Haha, så du gick MILF-hunterprogrammet på gymnasiet eller?
haha mjaaaaa google på "milf-hunter" och sen hittade jag en massa "ragga på milf for dummies and Carpe Me" videos som ja såg
Det gick bra
haha ni är fan cp på riktigt asså!
haha mjaaaaa google på "milf-hunter" och sen hittade jag en massa "ragga på milf for dummies and Carpe Me" videos som ja såg
Det gick bra
haha ni är fan cp på riktigt asså!
Ska man inte vara det?
Ska man inte vara det?
Joo
Det mest romantiska en tjej kan få är ROSOR!!
Jag köpte lite blommor, en chokladask och ett par trisslotter till tjejen för att jag hade varit ute på egna äventyr i större utsträckning än vanligt under en tid och därmed inte hjälpt till hemma så mycket. Jag hade trots detta ändå inte fått några bannor så jag hoppades att fortfarande få ligga (på plus)Förstår inte varför så många tjejer gillar att få rosor/blommor...
Förstår inte varför så många tjejer gillar att få rosor/blommor. Blir det glada bara för att tjejerna/kvinnorna blir glada i filmer, deras prinsess-fantasier eller vad de läst i nån romantiskt smörja? För att veckorevyn säger att dom ska bli glada?
De luktar inte speciellt gott, de vissnar fort. De är till ingen som helst glädje. Förutom att de kan se snygga ut på bild. (Det är blommorna jag beskriver här)
Jag vill veta vad tjejer IGENTLIGEN tycker. Många tjejer (långt ifrån allal) är i många sittuationer inte alls så olika oss killar som man kan tro. Om man tänker så kanske det blir lättare.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|