Överraska tjejen lite romantiskt?

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Då får du väl börja ragga på MILF:s då, tror dessutom att dom kan ta skämt som att tejpa fast nån vid en lyktstolpe lite bättre än småtjejerna. :D

Nja, har ju passerat 20 för en handfull år sen så jag hoppar nog det :) Får leka med min egen milf den dagen jag själv får knoddar helt enkelt :hihi
 

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Å
Hoj
Khggy
Last edited:

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
hehe alltid kul att läsa trådar man missat, kan någon länka till katttråden som det pratades om i början på denna tråd..
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
Hahaha jag har helt missat denna tråden, jag skrattar så jag gråter och mina kollegor kollar konstigt! Carpe_me du är min nya idol! Så ska jag säga till nästa tjej!
 

Farbrordane

Who wants to live forever
Gick med
8 Sep 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
Transalp -87
HAHAHA. Var ett par år sedan jag läste denna tåden å jag skrattade lika mycket denna gång. Grabben verkar lyckas lika bra med brudar som jag gör:brinnerup
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
hahahah :rofl

Edit. helvete jag väckte grannen tror jag :brinnerup
 
Last edited:

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Så gött när han bygger upp stämningen å avslutar med en lyckstolpe:D Länge sen ja läste den men man får ett gott skratt:Bugar
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Förstår inte varför så många tjejer gillar att få rosor/blommor...
Jag köpte lite blommor, en chokladask och ett par trisslotter till tjejen för att jag hade varit ute på egna äventyr i större utsträckning än vanligt under en tid och därmed inte hjälpt till hemma så mycket. Jag hade trots detta ändå inte fått några bannor så jag hoppades att fortfarande få ligga (på plus) :rolleyes:

Allt var frid och fröjd den kvällen men sen brakade allt ihop. De följade dagarna var det krig helt plötsligt. Till saken hör att hon har lite större hormonsvängningar än vanligt just nu men jag börjar misstänka att kakao eller rosendoft utlöser dessa på nåt mystiskt vis.
Min slutsats av denna erfarenhet blev iaf: Köp aldrig blommor eller annat bjäfs om du inte gjort nåt riktigt dumt. :brinnerup Rött vin funkar bättre än röda rosor för att ta sig i 'mål'.

Klockren tråd f.ö. :D
 
Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Förstår inte varför så många tjejer gillar att få rosor/blommor. Blir det glada bara för att tjejerna/kvinnorna blir glada i filmer, deras prinsess-fantasier eller vad de läst i nån romantiskt smörja? För att veckorevyn säger att dom ska bli glada?


De luktar inte speciellt gott, de vissnar fort. De är till ingen som helst glädje. Förutom att de kan se snygga ut på bild. (Det är blommorna jag beskriver här)

Jag vill veta vad tjejer IGENTLIGEN tycker. Många tjejer (långt ifrån allal) är i många sittuationer inte alls så olika oss killar som man kan tro. Om man tänker så kanske det blir lättare.

Du ska ge riktiga rosor och inga gula rosor, kallas även maskrosor :rolleyes:
Rosor som köps hos florist luktar underbart och själv blir jag väldigt glad när jag får rosor ...:tuttar glad=killen glad...ja ni vet......alla lyckliga :D


Lite uppskattning i vardagen är aldrig fel (ge rosor kan vara ett sätt), uppskattas bäst när det är oväntat.

http://www.sporthoj.com/galleri/?do=visabild&id=92804
 
Last edited:

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Enköping
Hoj
Honda cbr600F
fy fan, har läst heeeeela tråden från scratch, blev rekommenderad att läsa denna....såå jävla bra, ramlade nästa av stolen när skämtet kom fram..:tummenupp så grym du är!!
kul med rapport oxå vad som hänt senare under åren..vill ha ny uppdatering.:tuttar ge mig!!:yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top