Rasorblade
Ny medlem
pakopak skrev:2118120hur gick det till? hittar inte det som alternativ...
Man får det som alternativ när du gör beställningen!
pakopak skrev:2118120hur gick det till? hittar inte det som alternativ...
hittade, beställt ett nytt 190.Rasorblade skrev:2118176Man får det som alternativ när du gör beställningen!
Gött!pakopak skrev:2118182hittade, beställt ett nytt 190.
Rasorblade skrev:2118039Har beställt från mcdäckonline och understiger summan 3000:- så kan du betala i efterskott!!
Leverat direkt hem till dörr! Har alltid fått dem inom 6 arbetsdagar Helnöjd!
RR_Jonas skrev:2134036Hoppas att du har rätt, för man vet inte riktigt vad man skall tro. 50% säger att det är en bra sida 50% tycker att det suger och är långa leveranstider. Jag hoppas att jag ställer mig ibland de 50% som är nöjda.
Kommer att rapportera här hur det går med min beställning ifrån www.mcdackonline.se
SuperMicke skrev:2134202Beställde 2 däck i torsdags. Bakdäcket skickades igår och framdäcket idag. Får se hur lång tid det tar innan jag har dom hemma.
RR_Jonas skrev:2134036Hoppas att du har rätt, för man vet inte riktigt vad man skall tro. 50% säger att det är en bra sida 50% tycker att det suger och är långa leveranstider. Jag hoppas att jag ställer mig ibland de 50% som är nöjda.
Kommer att rapportera här hur det går med min beställning ifrån www.mcdackonline.se
Jag betalade med Mastercard. När däcken var skickade fick jag mail med orderbekräfterse och faktura.RR_Jonas skrev:2134417Då verkar allt vara som det skall. Jag har inte fått veta än när jag kommer att få dem, men då beställde jag för ca 24 timmar sedan. Förresten! Valde du att betala med Visa? De har nämligen inte reserverat något belopp på kontot än vilket jag tycker är lite skumt. Trodde att det var det första de gjorde men det kommer väl när datum för leverans är satt kanske
Badger skrev:2135151Beställde även från mcdäckonline igår, första gången hos dem. Få se hur det går.
johanssonsan skrev:2118048Kontaktade RODAMOTO via deras site, www.rodamoto.net och gjorde en förfrågan på en omgång däck. Fick omgående ett svar med flera betalningsalternativ. Valde att 7 april betala via deras IBAN i förskott och väntade mig däcken inom en vecka - som utlovat.
Nu visade det sig att det har hittills inte kommit några däck och de svarar inte på mina mail!! Kommer att kosta mig 250.- att få banken att begära pengarna tillbaka. Om jag nu får dem tillbaka.
Så tag varning för RODAMOTO och om ni beställer så betala kontant när budet knackar på dörren med däcken i handen. Tillkommer då EUR 25.
VARNING FÖR RODAMOTO!!
skerfe skrev:2135178Polaren beställde från www.reifenversand.com Det var över en månad sedan.... Inte skymten av några däck. Dom kanske är billigare än vissa andra, men det var fan inte värt det. REKOMMENDERAS EJ.
Själv beställde jag från mcdäckonline, hur det går får de närmaste dagarna utvisa.
henlin skrev:2135332Har beställt två gånger från Reifenversand, har fungerat perfekt båda gångerna, till dörren i Kalix på tre dygn. Har din kompis fått orderbekräftelsen och mailet de skickar när leveransen gått iväg?
skerfe skrev:2135439Orderbekräftelse ja, men inget mail om att grejerna gått iväg. Han har även mailat dom och frågat om däcken, men inte fått något svar. Det är inte utan att man börjar undra.
Jaja, det löser sig säkert.
Starstriker skrev:2135193Funkade klockrent för mig.........
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|