äckelmänniskor

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Anciol skrev:
Grejen är ju det att han inte gjorde nåt, tog illa upp och det ska jag ju inte behöva göra men skulle heller aldrig kicka nån i skrevet för att han stod på tunnelbanestationen kl 4 på natten. Han kunde ju väntat på nån annan. Tror säkerligen att ja skulle bli dumförklarad om ja bara gick fram å sparkade honom. Skulle däremot göra allt för att komma undan om han gjorde ngt tex. Det är det som är så jobbigt. Går omkring å är småorolig för att han ska dyka upp igen. Vad göra då?

Har inte råd med taxi, tyvärr. Visst, så kanske jag inte säger när ja ligger där i ett dike men så är det.

Ska väl ta mig till affären å köpa mig nåt som man kan ha om det händer nåt. Nån som vill vara frivillig förverkningarna av hårspray tex? det lär ju svida...

Nä det é väl självklart att man inte ska gå o kicka killar i skrevet
bara man misstänker nått *asg* :D

Men hoppar nån på en så é det befogat :tummenupp

Gaffa-mannen

Touringdäck på Gelleråsen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSF 1200s Bandit, + Honda ANF125 Innova
CoRuS skrev:
Det störande i det hela är att ALLA skinheads ses som nazister & rasister; allmänna idioter mm. vilket är åt helvete fel då den gruppen är en "avart", som hängett sig åt mindre intelektuella ideologier, ur den riktiga skinheadskulturen.
Då är det väl i de "Goda skinnskallarnas" egenintresse att sätta stopp för sina avarters dumheter?
Men det har jag aldrig någonsin hört något om. Men jag skulle gärna vilja det...

freddanm

www.skitskrajmc.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ärrrsexa! 1999
Jag har uppenbarnligen inget hår :fakta
Är jag en skinnskalle? Haha, skulle jag aldrig kalla mej själv iaf!
Tycker bara att jag ser bättre ut utan hår och dessutom är
det skitskönt, har haft såhär sedan lumpen ;)

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Re: Re: Re: äckelmänniskor

Neox Spunk skrev:
Införskaffa en fjäderbaton istället.. Gör bra mycket mera ont.. Tror inte att han går på dig igen efter ett slag med en sådan.. :fakta
Kan man inte hantera en sån kan det bli jävligt farligt om motståndaren får tag i den.
Sen kanske det inte är så kul att parta med en batong i brallan.

Nicane

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Re: Re: Re: äckelmänniskor

Anciol skrev:
Grejen är ju det att ja inte vet om han väntade på mig eller på nån annan. Är inte så kaxig kl 4 på natten. Om ja hade haft nån med mig hade ja kanske gått fram å frågat men just då var det bara att gå fort och dra så lite uppmärksamhet som möjligt till mig.

Tror att det är lätt att vara kaxig och säga att man ska göra si å så men när det verkligen gäller så springer man hellre.
Nej nej nej, spring inte, då blir du trött å kan inte slå dig fri.
Och det kan vara det dom vill.
Försök tänk som en sjuk jävel som står och fantiserar om att våldföra sig på en försvarslös flicka.

Det dom ser är en söt flicka som dom "kan kn*lla"

Ta det lunkt, spela förståndshandikappad, inte överdrivet, utan bara lite efter, peta dig i näsan och stoppa in det du hittar i munnen (seriöst), om han vill att du ska följa med, säg nä, jag ska hem å bajsa (eller nått annat, för honom, äckligt) för jag är lite lös i magen, hitta på vad du kan tänka dig att han tycker är avtändande. Kan inte misslyckas, plus att du kan få dig ett gott garv när du har lugnat ner dig. :D

Tar han tag i dig ändå och du inte kan slå dig loss, stoppa ner fingrarna i halsen och spy ner honom :zpy , jävligt äckligt men det är faan inte speciellt upphetsande för honom, tänk på det :tummenupp
Sköt om dig och lycka till ;)

Nicane

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Är på jobbet och blir bara mer och mer förbannad när jag tänker på det. :mad:
Glöm inte att fortsätta spela dum, annars märker han att det är ngt lurt på G.

Om han trots allt ger sig på dig ändå, brottar ner dig och börjar feppla med brallorna då är det skrevet som gäller, ett par rejäla sparkar. Håller han i dina armar på marken, för ner hans mot dina höfter, då tappar han balansen framåt när du knäar honom.

Har alltid nycklar till hands, håll dom hårt mellan tummen och pekfingret och slå dom hårt med den vassa delen först, i ögon och allt du kommer åt tills han ger sig.

Kan du inte det, få tag i hans plånbok (med vänster hand i hans högra bakficka eller inneficka) Skicka hans ID till någon som kan knäppa honom eller tortera honom i flera timmar.

köp ett skärp som är så krångligt att du knappt själv kan få upp det och spänn det hårt när du går själv.

Ursäkta om ni tycker att jag spamar, men jag blir så jävla arg!!!

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
såld till förmån för barnvagn...men har mutat in mig på en TL1000
Tycker att det är sjysst att det är så många som bryr sig! Trots att jag inte känner er så mår ja mycket bättre! Tack!!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Du får skaffa dig en hoj tjejen o det bums.
Då slipper du oroa dig då du är iklädd heltäckande skinn o hjälm med mörkt visir.

När skall du köpa båge?

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Re: Re: Re: Re: äckelmänniskor

Viffer skrev:
Nej nej nej, spring inte, då blir du trött å kan inte slå dig fri.
Och det kan vara det dom vill.
Försök tänk som en sjuk jävel som står och fantiserar om att våldföra sig på en försvarslös flicka.

Det dom ser är en söt flicka som dom "kan kn*lla"

Ta det lunkt, spela förståndshandikappad, inte överdrivet, utan bara lite efter, peta dig i näsan och stoppa in det du hittar i munnen (seriöst), om han vill att du ska följa med, säg nä, jag ska hem å bajsa (eller nått annat, för honom, äckligt) för jag är lite lös i magen, hitta på vad du kan tänka dig att han tycker är avtändande. Kan inte misslyckas, plus att du kan få dig ett gott garv när du har lugnat ner dig. :D

Tar han tag i dig ändå och du inte kan slå dig loss, stoppa ner fingrarna i halsen och spy ner honom :zpy , jävligt äckligt men det är faan inte speciellt upphetsande för honom, tänk på det :tummenupp
Sköt om dig och lycka till ;)

Haha *S* Okej så ditt råd till oss tjejer é att spela förståndshandikappade...hmm jag hoppas verkligen att du skämtar :p

v-g

Inget pulver
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kreidler
Gaffa-mannen skrev:
Då är det väl i de "Goda skinnskallarnas" egenintresse att sätta stopp för sina avarters dumheter?
Men det har jag aldrig någonsin hört något om. Men jag skulle gärna vilja det...

Precis vi motorcyklister ska stoppa HA så att de inte gör brott.

BACH

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
TDM 850
Äckelmänniskor

Anciol, du kan ju alltid ringa farsan, han ställer nog upp och hämtar dig.

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Du får skaffa dig en hoj tjejen o det bums.
Då slipper du oroa dig då du är iklädd heltäckande skinn o hjälm med mörkt visir.

När skall du köpa båge?

Vill ha hoj NU! Då skulle ja inte ha råd att gå på krogen så då är problemet löst...

Pluggar heltid å jobbar halvtid (hur det nu funkar) så jag har tyvärr inte råd med nån hoj... Tar gärna emot bidrag dock...

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Anciol skrev:
Vill ha hoj NU! Då skulle ja inte ha råd att gå på krogen så då är problemet löst...

Pluggar heltid å jobbar halvtid (hur det nu funkar) så jag har tyvärr inte råd med nån hoj... Tar gärna emot bidrag dock...

Vart i Sthlm bor du? Jag är fattig som en stork. Kanske skulle vi ta o börja sälja knark tillsammans på plattan?
Vad vill du ha för hoj o har du tatt körkort?

Nicane

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Re: Re: Re: Re: Re: äckelmänniskor

tingeling_66680 skrev:
Haha *S* Okej så ditt råd till oss tjejer é att spela förståndshandikappade...hmm jag hoppas verkligen att du skämtar :p
Nä, det var inte riktigt så jag menade. Jag menar att det inte finns så många killar som tänder på en näspillande tjej som ska hem å skita, kanske deras lilla fantasi om en fräsch och försvarslös liten tjej försvinner då?
Försökte bara ge lite tipps så att tjejer kan känna sig lite säkrare på fyllerundan hem. ;)
Eller vad tror du själv?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Re: Re: Re: Re: Re: Re: äckelmänniskor

Viffer skrev:
Nä, det var inte riktigt så jag menade. Jag menar att det inte finns så många killar som tänder på en näspillande tjej som ska hem å skita, kanske deras lilla fantasi om en fräsch och försvarslös liten tjej försvinner då?
Försökte bara ge lite tipps så att tjejer kan känna sig lite säkrare på väg fyllerundan hem. ;)
Eller vad tror du själv?
Man kanske ska skrämma dom rejält o göra vad en tjej kan bäst
Prutta!
Och samtidigt pilla näsan såklart. Undrar om det funkar.
Luktar gör det ju säkerligen.

Nicane

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: äckelmänniskor

Bikerbitch skrev:
Man kanske ska skrämma dom rejält o göra vad en tjej kan bäst
Prutta!
Och samtidigt pilla näsan såklart. Undrar om det funkar.
Luktar gör det ju säkerligen.
Haha, *asg*luktar det när du pillar näsan? :D

Anciol

Bitterfitta MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Vart i Sthlm bor du? Jag är fattig som en stork. Kanske skulle vi ta o börja sälja knark tillsammans på plattan?
Vad vill du ha för hoj o har du tatt körkort?

Bor i skärholmen så jag kan nog sälja knark här du! Annars möts vi på¨det vanliga stället kl 21.00. Vi kan spöa grabbar också va?

Vet inte vad ja vill ha för hoj, tog kortet i september å har kört 2 gånger sen dess. Har mellankort å inte så mycket å välja på här i sthlm, syrrans hoj är uppe i falun. Kan alltid låna min käre fars men den är tung...
Funderar på att råna AVA om det blir krig i sverige, sen kör jag ihjäl mig medans alla andra blir sönderbombade... några tips??

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Re: Re: Re: Re: Re: Re: äckelmänniskor

Viffer skrev:
Försökte bara ge lite tipps så att tjejer kan känna sig lite säkrare på fyllerundan hem. ;)
Eller vad tror du själv?

Tror inte det funkar *S*

Oftast så é väl killen bara ute efter sex o skiter i vilken tjej han får
tag i. Är det bara en försvarslös tjej i ett öde område så....

Bästa tipset för oss tjejer är att lära oss självförsvar så vi själva
kan ta kontroll över situationen! :fakta

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM