äldre medlemmar VS nyare

r1man

the man
Gick med
16 Feb 2004
Hoj
r1
Bitterfakta! Och in en tråd som vekligen törstar efter just fakta...

Fakta!!! jag kan ju upplysa om att jag nyss satt i ett utdraget möte med grekiska ninjor och afrikanska maffian, vi befann oss i dom tyska pansardivisionernas gamla lokaler mitt i berlin.

Det vi kom fram till var att detonera franska filosofin enbart drabbar böckling fisken, annars skulle vi få fjun fiska pontiacs i lever sjön.

Jag köpte resonemanget och drack all precision med en kant yxa innan jag kvasta hemmåt

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Under åren 1982-87 hängde jag mycket på sportpulka.com, det borde jag få tillgodoräkna mig.

På tidigt 70tal så startade hängde jag på rejsbloja.nu för att under senare 70tal övergå till TrimmaDinHamster.se och HelställIManchester.com. Under 80talet startade jag upp BMXtrim.nu samt CasalMopefuckoRejsers.se samt NordsjöSportSällskap.se. Under tidigt 90 vill jag minnas FörseDinHusqvarnaMedKåpor.ru och siten SportCross.org samt HelställIStretch.net. Under 90talet hängde jag en kort sväng på KonverteraDinHundaiTillMotgoGPHoj.fi(ktion) Så det så.... :fakta

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
KTM 300 EXC
Man behöver inte dra ner brallorna på dessa individer och kolla efter.... de avslöjar sig genom idiotinlägg där de ständigt måste hävda sig och bevisa både för de själva och andra att de är nåt. Att ständigt hävda sig genom att vara elak och dryg mot andra det måste ju vara ett sätt att försöka kompensera för en liten pitt...
Det låter nästan lite som att du hävdar dig genom att vara elak och dryg när du säger att folk skriver idiotinlägg och har en liten kuk.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Fakta!!! jag kan ju upplysa om att jag nyss satt i ett utdraget möte med grekiska ninjor och afrikanska maffian, vi befann oss i dom tyska pansardivisionernas gamla lokaler mitt i berlin.

Det vi kom fram till var att detonera franska filosofin enbart drabbar böckling fisken, annars skulle vi få fjun fiska pontiacs i lever sjön.

Jag köpte resonemanget och drack all precision med en kant yxa innan jag kvasta hemmåt

Flånk int puck! :mad:

r1man

the man
Gick med
16 Feb 2004
Hoj
r1
jag har en bagge i mitt hem, disskutera det med plåt jonny och lort leif nästa gång som ni ses

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Man behöver inte dra ner brallorna på dessa individer och kolla efter.... de avslöjar sig genom idiotinlägg där de ständigt måste hävda sig och bevisa både för de själva och andra att de är nåt. Att ständigt hävda sig genom att vara elak och dryg mot andra det måste ju vara ett sätt att försöka kompensera för en liten pitt...

Har du öl?

Flånk int puck! :mad:

Har du öl?

Mmm.. Du har säkert rätt, jag är nog inte särskilt dryg!

Har du öl?

jag har en bagge i mitt hem, disskutera det med plåt jonny och lort leif nästa gång som ni ses

Har du spik?

Fan, man kanske skulle kolla på Out Of Reach?

Har du öl?

Last edited:

PalleR1

På 1000cc sen -96
Gick med
29 Apr 2007
Hoj
R1 -05
Det finns andra faktorer att utgå ifrån när hierarkin här ska bestämmas.

1. Äger faktiskt hoj nu. :mattias
2. Längsta dagsetapp i regn. :klappar
3. Kortaste tid att köra upp 17 liter bensin. :hojraket
4. Saknar fegrand på bakdäcket. :trött

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Det finns andra faktorer att utgå ifrån när hierarkin här ska bestämmas.

1. Äger faktiskt hoj nu. :mattias
2. Längsta dagsetapp i regn. :klappar
3. Kortaste tid att köra upp 17 liter bensin. :hojraket
4. Saknar fegrand på bakdäcket. :trött

1. Check, den är min och kontant betald
2. 58mil, fy faaaa....
3. 12min, såja!
4. Check, den tog en liten småländsk väg

Å sen då?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...