No worries, mate. Ser inte varför du inte skulle bli av med den, hojen ser som sagt kanonfin ut. Det ska nog lösa sig, ska du se.
Genom att ljuga om årsmodell i annonsen? Du vet om att en 04 ser helt annorlunda ut än en 03:a va? Hahaha, och sen undrar du över varför du inte får den såld...Ni moralkärringar och ni andra som inte har fått er nått på ett tag tagga ner lite..vem fan vill inte få ut så mkt som möjligt när man säljer någonting?
Det finns många fler än han. Hålla på i veckor och månader för en tusenlapp extra. Orka...Dafe, tydligen.
Att komma med tipset att man ska sälja hojen för 5% under marknadsvärdet ser jag inte som särskilt logiskt.
Det finns många fler än han. Hålla på i veckor och månader för en tusenlapp extra. Orka...
Hur resonerar ni när det gäller omlackerade hojar ? själv skulle jag inte våga köpa en som är det. Kanske jag som är kritisk
MVH/Micke
Är inte det logiskt? Hmm...kanske inte specifikt 5 %, men det ska ändå ligga under det pris som finns på blocket.3208019Hm. Att man vill sälja en hoj är inte synonymt med att ge bort den.
Klart säljaren vill, precis som köparen, göra en bra affär.
Att komma med tipset att man ska sälja hojen för 5% under marknadsvärdet ser jag inte som särskilt logiskt.
Man ska sätta ett pris som är realistiskt och marknadsmässigt. Sen kan det drivas upp eller ner beroende på tillgång och efterfrågan.
Det är lätt att döma när man sitter på bänken.
japp om det hade varit mitt anda bud har ett bud av en kompis på 45000kr men vill inte sälja den till någon jag känner..och inte till han..för han lär defenitivt föra utan KK..
Genom att ljuga om årsmodell i annonsen? Du vet om att en 04 ser helt annorlunda ut än en 03:a va? Hahaha, och sen undrar du över varför du inte får den såld
Det finns många fler än han. Hålla på i veckor och månader för en tusenlapp extra. Orka...
Haha, det blir naturligtvis ofta på det viset. En del verkar tro att tid är ett substitut för lågt pris, alltså att om man begär ett högt pris så får man vänta längre tid än om man har ett lågt pris, men att man som tack för visat tålamod får mer pengar. Så är det normalt inte. Det som händer är det som hände dig. Överpriset prutas bort när säljaren tröttnat. Eller att säljaren blir sittande med grejorna (kom precis på att jag har en Pegaso som jag annonserat ut varje vår i tre års tid nu )Tog flera veckor att sälja bilen och han prutade ändå rätt bra.
Hur resonerar ni när det gäller omlackerade hojar ? själv skulle jag inte våga köpa en som är det. Kanske jag som är kritisk
MVH/Micke
Sådär, nu har jag försökt ta till mig av åsikterna här. Vad tycks om den nya annonsen?
/Danne
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |