är man först för säsongen med en smitning eller??

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
kom i ca 170 km/h på 70 väg när jag upptäckta att dom blåvita rackarna sköt laser... först bromsade jag in men när snuten klev ut i vägen så var det ju bara att vrida på rullen... hoppas dom inte såg reg nummret... så jävla jobbigt när dom ringer och undrar vem som åkte på den!!! ja, inte var det jag iaf!!!hehe

Pawwe

SDK Socio#2533
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducati 1000SS -06
skall försöka att inte verka knasig..men va fan kör man 170 på en 70väg? :confused:

kör 170 på en motorväg istället..

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Pawwe skrev:
skall försöka att inte verka knasig..men va fan kör man 170 på en 70väg? :confused:

kör 170 på en motorväg istället..

Hur kul är det att köra fort rakt fram?

Motorvägar svänger inget vidare.

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
gixxermf skrev:
kom i ca 170 km/h på 70 väg när jag upptäckta att dom blåvita rackarna sköt laser... först bromsade jag in men när snuten klev ut i vägen så var det ju bara att vrida på rullen... hoppas dom inte såg reg nummret... så jävla jobbigt när dom ringer och undrar vem som åkte på den!!! ja, inte var det jag iaf!!!hehe
Verkar vara mkt kontroller nu?

Fredrick

2-t ÄR livet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia AF-1 125 Sintenesi Replica -89, Yamaha YZ 125 -01
här hemma finns det då inte en motorväg på ett X antals mils avstånd..

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Thundercat skrev:
Vilken 70 väg kör du i 170 på när det svänger då?

Det är väl inga problem med 170 när det svänger, knäet i backen - jag vill ut nu gazzzzzza !

Det är rätt kör ifrån dom bara :bow

EDIT: Det finns många 70 vägar i skåne där det svänger och du kan hålla 170 :p

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
jag kan säga att det var på riksväg 50 och det svänger inte så mycket och jag fattar inte varför dom har satt en 70- sträcka där...

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Pawwe skrev:
Det finns många bra 70-vägar. Man kan så klart inte ligga i 170 på alla partier men å andra sidan kan man ligga i över 200 på många ställen.

Alla som kör ifrån polisen har min uppskattning, så du har mitt fulla moraliska stöd Gixxermf när du ljuger dem fulla.

När jag blev av med körkortet förra hösten stod det en MC-gri... F´låt en MC-polis ca 1 km längre fram och väntade på mig, hur vanligt är det? Och hur vanligt är det att de hänger på?

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
-
Bingo skrev:
Det finns många bra 70-vägar. Man kan så klart inte ligga i 170 på alla partier men å andra sidan kan man ligga i över 200 på många ställen.

Alla som kör ifrån polisen har min uppskattning, så du har mitt fulla moraliska stöd Gixxermf när du ljuger dem fulla.

När jag blev av med körkortet förra hösten stod det en MC-gri... F´låt en MC-polis ca 1 km längre fram och väntade på mig, hur vanligt är det? Och hur vanligt är det att de hänger på?

det roliga är ju att det är lättare att köra ifrån en MC- snutän en polisbil... polisbilen går ju iaf över 200... :fakta

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Är det bara jag som tror att Onkel Länsman med jämna mellanrum tittar förbi här på forumet ;) :hej

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...