är man först för säsongen med en smitning eller??

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Det är självklart så att ni inte kan dömas för något ni påstår ("erkänner") på ett tjattforum. Det ni ljuger ihop här kan inte användas mot er i en rättsal - under några mständigheter. Därav torde följa att polisen INTE häckar här i syfte att samla bevis mot någon misstänkt trafikbrottsling. Fast sen är det ju så att bara för att ni är paranoida betyder det inte att de inte är efter er.

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Killeak skrev:
Även poliser är människor med fritid och en del säkert även med intresse av sporthojjar!!! :skrämd

Jo men poliser med sporthojsintresse brukar vara lite humanare i bedömningen av vissa trafikförseelser

Killeak

Brum, brum ;)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1995 Kawa zx9r
MrGooFy skrev:
Jo men poliser med sporthojsintresse brukar vara lite humanare i bedömningen av vissa trafikförseelser

Nu blir det mycket svar på svar på svar osv, hehe...

iaf så var det inte deras bedömningen av vissa trafikförseelser du pratade om när jag kommenterade dig förra gången utan om deras vara eller icke vara på detta forum.

Jag menar, bara för att man är på detta forum (som är långt ifrån något hemligt underground ställe för kriminella) betyder det ju inte att man kör olagligt :hej

Nu vet jag inte riktigt vad min poäng med detta är (lite små lurig så här på småtimmarna :öl ) men jag älskar er alla ändå :bow

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Polisen ska ju bevisa vem som kör ett fordon vid brottstillfället eller hur, och vem som sitter bakom tangenterna hemma hos nån och skriver ska också bevisas eller hur , så jag tror att man kan ljuga om vad och vem som gör ev. vad och när ( möjligheterna att det är en som provkör hojen finns och polare kan lånat din burk eftersom han inte har internet).

Last edited:

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Spelar det nån roll om du e första idioten...förlåt, första smitaren, de e knappast väglag för sånt gasande på en 70-väg, speciellt om polisen kliver ut framför dig. Klart sånt kan hända, men de e la inget å skryta om, nu ska alla försöka vara värst, å så har vi några döingar på nacken pga dig kanske... :fakta

mvh Fredrik

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
freding skrev:
Spelar det nån roll om du e första idioten...förlåt, första smitaren, de e knappast väglag för sånt gasande på en 70-väg, speciellt om polisen kliver ut framför dig. Klart sånt kan hända, men de e la inget å skryta om, nu ska alla försöka vara värst, å så har vi några döingar på nacken pga dig kanske... :fakta

mvh Fredrik

Du är bara full av förmäten moralskit.

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Pawwe skrev:
skall försöka att inte verka knasig..men va fan kör man 170 på en 70väg? :confused:

kör 170 på en motorväg istället..

Kan ju bara säga att norr om Sundsvall så ser 110 vägarna ut som era 50 vägar. Blev tokig förra sommaren när jag kom ner till helsingborgstrakten och körde på 2 filig jättefin väg och det var 70

Nicane

1.48.7 :)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 -01 banhoj
Mycket smart att räkna upp alla vägar det går och kommer att köras fort på!!!
Det är bra, då vet ju MR Blåljus var han ska stå i sommar!
Smartass... :tummenupp

semper

Wheeliebars är fegt
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Panigale
Nejvbie skrev:
Tekniskt sätt kan man spåra och få fram en adress till den som startade tråden. Men att snuten ska besitta sådan data expertis och orka hålla på med det pga av att någon körde för fort är 1 på 10 miljoner. Inte vill man lägga ner pengar o arbete på något som igentligen är en peditess.

IP - internet leverantör - adress

Dock kan dina uppgifter vara skyddade hos internet leverantören, men man bör läsa avtalet =P

Tro mig jag vet...

även om det är helt tekniskt möjligt så kommer det aldrig hända, jobbar personlingen på en internetleverantör... och inte ens när man polisänmäler grova brott .. så som intrång eller liknande gör polisen inte ett skit... en MC polis lär ju va intresserad av mc så sånna kollar nog forumet.. men tror knappast det spelar nån roll om ni inte postar tid o plats för tex ett gaturace eller liknande...

Excalibur

Hata höst o vinter
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Honda CBR600FSport-01
Zilversurfer skrev:
Det är väl inga problem med 170 när det svänger, knäet i backen - jag vill ut nu gazzzzzza !

Det är rätt kör ifrån dom bara :bow

EDIT: Det finns många 70 vägar i skåne där det svänger och du kan hålla 170 :p
Jasså?!?! Så lät det inte för ett tag sen... (Senast igår om jag minns rätt)

Eller det är 70 på knutstorp nu me :D

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...