gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Vad sägs om att ta säsongens sista långtur på lördag med inklusive allt fika, kurvor och snack? Vart? öppen för förslag, åka blir det hur som helst om väder infinner sej
Vad sägs om att ta säsongens sista långtur på lördag med inklusive allt fika, kurvor och snack? Vart? öppen för förslag, åka blir det hur som helst om väder infinner sej
jobbar em denna sista veckan i Aushwich, SEN blir det ordning o reda: ) ps du dök aldrig upp i A-torp???Hmm, varför kör ingen i veckorna?
Hmmm, ska festa på fredag, kräftskiva på lördag.
Det blir en tuff helg...
Om jag är körbar så kommer jag.
Peter
Ps. Vadå sista långturen?
Man har ju åretrunt försäkrat...
jobbar em denna sista veckan i Aushwich, SEN blir det ordning o reda: ) ps du dök aldrig upp i A-torp???
Trodde nog jag skulle få höra lite skorrande hehe
gôtt
Äää, det é fan pinsamt. Men, jag har ju jobbat så lite som möjligt denna sommaren, typ bott på hojen...
...så jag hade fan inte råd med soppa
Nytt jobb nu i GBG, börjar på onsdag (typ), måste ju kunna finansiera turbo bygget. Prio ett (1) är min K7, där blir det 285hk på slangen, har pratat med Erik Marklund idag om det. Sen vill jag få ihop min M1 (ja, för er oinvigda så är det Valentino Rossis GP1 Yamaha) + att jag är lite sugen på att bygga en 500hk turbo BMW (E30 coupé 2.1liter).
Vi får se hur långt det räcker, K7:an är i alla fall given. 2:a på listan är nog BMW'n sen tar jag tag i M1:an om det finns pengar, energi och tid över.
Så, simma lugnt mina vänner och säg till om någon annan är sugen på turbo, ju fler desto lättare och billigare blir det.
jag är på om vädret är bra
Marklund ringde o sa att han inte tar emot dina kreditkortskvitton, sååå var det klart, din gixxer vill ut o svänga istället
låter som en grym ide`ska försöka byta drivpacket bara. så ska det fan bli åka av denna gången dock inget dike denna gång iaf får hoppas på tort underlag
tjo, 20 grader o vindstilla är på menyn, välkommen
ja, då börjar det närma sej, 5 st från Trollbyn än så länge: ) kanske nån med skjuts...
var möter vi er kustbor?? Mona-lisa?? Trestad center vv? Rutten då.. förslag!!!!
Halden
Brudfjället
Emmas cafe Mollösund
Marstrand
fyll på med ideer
gott, blir du resledare i så fall? ,om inte peterrr kommer med o håller ordning på oss, jag kan dom spåren dåligthalden var jag förra helgen. men det är riktigt goa vägar jag är på vilken väg som helst bara kul att köra
självklart, lite 3-cylindriga toner är inte felVart samlas ni någonstans? Är de fint väder och att jag har möjlighet så tänkte ja försöka haka på om det går bra
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|