åka lite 8/9 (Lördag)

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Vad sägs om att ta säsongens sista långtur på lördag med inklusive allt fika, kurvor och snack? Vart? öppen för förslag, åka blir det hur som helst om väder infinner sej:)
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Vad sägs om att ta säsongens sista långtur på lördag med inklusive allt fika, kurvor och snack? Vart? öppen för förslag, åka blir det hur som helst om väder infinner sej:)

Hmm, varför kör ingen i veckorna?

Jag har lovat lillbrorsan att vara med som moraliskt stöd på lördag när han skall plocka ut sin turbo bmw på race för första gången...

Men, den som lever får se, kanske kommer jetplanet ändå :pannkyss
 

Peterrr

Medlem
Gick med
1 May 2005
Ort
Västkusten
Hoj
Honda igen!!!
Hmmm, ska festa på fredag, kräftskiva på lördag.
Det blir en tuff helg...
Om jag är körbar så kommer jag.

Peter

Ps. Vadå sista långturen?
Man har ju åretrunt försäkrat...
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Hmm, varför kör ingen i veckorna?
jobbar em denna sista veckan i Aushwich, SEN blir det ordning o reda: ):):) ps du dök aldrig upp i A-torp???
Trodde nog jag skulle få höra lite skorrande hehe

Hmmm, ska festa på fredag, kräftskiva på lördag.
Det blir en tuff helg...
Om jag är körbar så kommer jag.

Peter

Ps. Vadå sista långturen?
Man har ju åretrunt försäkrat...

klart du är körbar, bara se till o vara det: ):):) joooo det kan nog bli sista riktiga långturen för säsongen, småturerna på 10-15 mil räknas väl inte, jag har inga isdubb!!
 
Last edited:

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
jobbar em denna sista veckan i Aushwich, SEN blir det ordning o reda: ):):) ps du dök aldrig upp i A-torp???
Trodde nog jag skulle få höra lite skorrande hehe

Äää, det é fan pinsamt. Men, jag har ju jobbat så lite som möjligt denna sommaren, typ bott på hojen...

...så jag hade fan inte råd med soppa:huvet

Nytt jobb nu i GBG, börjar på onsdag (typ), måste ju kunna finansiera turbo bygget. Prio ett (1) är min K7, där blir det 285hk på slangen, har pratat med Erik Marklund idag om det. Sen vill jag få ihop min M1 (ja, för er oinvigda så är det Valentino Rossis GP1 Yamaha) + att jag är lite sugen på att bygga en 500hk turbo BMW (E30 coupé 2.1liter).

Vi får se hur långt det räcker, K7:an är i alla fall given. 2:a på listan är nog BMW'n sen tar jag tag i M1:an om det finns pengar, energi och tid över.

Så, simma lugnt mina vänner och säg till om någon annan är sugen på turbo, ju fler desto lättare och billigare blir det.

:D
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
gôtt:tummenupp

o peterrr .... du får se till o spara sista kräftstjärten tills nästa år, din trajja vill ut

Äää, det é fan pinsamt. Men, jag har ju jobbat så lite som möjligt denna sommaren, typ bott på hojen...

...så jag hade fan inte råd med soppa:huvet

Nytt jobb nu i GBG, börjar på onsdag (typ), måste ju kunna finansiera turbo bygget. Prio ett (1) är min K7, där blir det 285hk på slangen, har pratat med Erik Marklund idag om det. Sen vill jag få ihop min M1 (ja, för er oinvigda så är det Valentino Rossis GP1 Yamaha) + att jag är lite sugen på att bygga en 500hk turbo BMW (E30 coupé 2.1liter).

Vi får se hur långt det räcker, K7:an är i alla fall given. 2:a på listan är nog BMW'n sen tar jag tag i M1:an om det finns pengar, energi och tid över.

Så, simma lugnt mina vänner och säg till om någon annan är sugen på turbo, ju fler desto lättare och billigare blir det.

:D

Marklund ringde o sa att han inte tar emot dina kreditkortskvitton, sååå var det klart, din gixxer vill ut o svänga istället:)

jag är på om vädret är bra:)

20 grader, inga ursäkter:pannkyss
 
Last edited:

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Marklund ringde o sa att han inte tar emot dina kreditkortskvitton, sååå var det klart, din gixxer vill ut o svänga istället:)

Ha, ha...

Det lutar väl åt att jag hänger på, har ju aldrig träffat UVA gänget heller så det é ju en moralisk boost. Får skylla på dålig ekonomi när lillebrorsan ringer och gnäller.

Men, men, vi får se...
 

issen_82

Göteborgs Rape`
Gick med
31 May 2007
Ort
Stenungsund
Hoj
yamaha r6
låter som en grym ide`ska försöka byta drivpacket bara. så ska det fan bli åka av denna gången dock inget dike denna gång iaf:huvet får hoppas på tort underlag :tummenupp
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
ja, då börjar det närma sej, 5 st från Trollbyn än så länge: ):):) kanske nån med skjuts...
var möter vi er kustbor?? Mona-lisa?? Trestad center vv? Rutten då.. förslag!!!!

Halden
Brudfjället
Emmas cafe Mollösund
Marstrand
fyll på med ideer
 

issen_82

Göteborgs Rape`
Gick med
31 May 2007
Ort
Stenungsund
Hoj
yamaha r6
ja, då börjar det närma sej, 5 st från Trollbyn än så länge: ):):) kanske nån med skjuts...
var möter vi er kustbor?? Mona-lisa?? Trestad center vv? Rutten då.. förslag!!!!

Halden
Brudfjället
Emmas cafe Mollösund
Marstrand
fyll på med ideer

halden var jag förra helgen. men det är riktigt goa vägar jag är på vilken väg som helst bara kul att köra :yoparty
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Vart samlas ni någonstans? Är de fint väder och att jag har möjlighet så tänkte ja försöka haka på om det går bra :)
 

Madroman

höhö
Gick med
27 Mar 2007
Ort
Uddevalla
Hoj
XR600 -87 !!!STULEN!!! natten till söndag den 17e
vilken tid e körningen, jag e jättesugen men jobbar tills 4a på lördag
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Mona Lisas i Uddevalla låter la bra :)

Sen kan vi väl ta en tur ööööö, någonstans typ...

Fast, med detta inlägg så menar jag INTE att jag är PÅ, jag är bara allmänt ambivalent. Typ, liksom... Det é ju kul och köra hoj...

Dessutom säsongens sista chans att impa på :tuttar

Någon som tar med DV-kamera och vanlig digitalkamera?

Hej hopp i lingonskogen:arsele
 

jocke.w

full gas spar tid
Gick med
20 Oct 2005
Ort
ja
Hoj
Nån blå sak....
Jag hänger gärna på bara vädret e ok.

Varför inte ta brudfjället & halden ?
 

Rumpelstiltskin

Man ska inte kasta kniv i kuvös.
Gick med
1 Sep 2006
Ort
Västsverige
Hoj
Suzuki 1127 +OR50
Ja e på vad gäller trådens fråga: så länge vädret e gött å starten ligger i 3-stads omr. Vad gäller alla andra inlägg i tråden som inte har me denna tur att göra så säger jag: MSN:A eller maila varandra!
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Jag sitter här på nattkröken o funderar lite, ska vi som är ifrån Trollbyn samlas på Statoil runt 09,30?? Kallt, javisst men det blir varmare under dagen:tummenupp

Var möter vi er kustbor? Bestäm nåt.

Vart går rutten?? låt ideerna flöda, jag är på vart det än blir, någon nämde kamera, det har vi ett par stycken, nån åker ner i kutsen, Halden över brudfjället bjuder ju på variation då man kan ta "elgafallet" Skee , Strömstad, Fjällbacka mm tillbaka ner sen....

givetvis får ni som inte är från Trestad haka på, ju fler desto mer motorvrål:yoparty

halden var jag förra helgen. men det är riktigt goa vägar jag är på vilken väg som helst bara kul att köra :yoparty
gott, blir du resledare i så fall? ,om inte peterrr kommer med o håller ordning på oss, jag kan dom spåren dåligt

Vart samlas ni någonstans? Är de fint väder och att jag har möjlighet så tänkte ja försöka haka på om det går bra :)
självklart, lite 3-cylindriga toner är inte fel:)
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top