åka lite 8/9 (Lördag)

Kneedrag

Guest
Tack till alla som var med på åkturen idag det var riktigt skoj och kul att åka med er.
Att vi var så många 19-20 hojar kanonskoj :tummenupp .Jag hoppas att det blir fler tillfällen när vi kan åka så många för det är ganska häftigt ( det lever en posör i alla sporhojare:yoparty )
Det låter så gött när 20 hojar startar.:yoparty :yoparty
 

Motocicletta

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2006
Ort
Uddevalla
Hoj
DUCATI
Ja, tack för en skitgrymm hojjdag! har lite medkänsla med peter bara. Men det viktigaste är ju att han är oskadd...

Skicka upp bilderna snarast!!!:yoparty
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Instämmer med föregående :) Tack för en jättehärlig långfärdstur och fin guidening! 10t och 55mil vart det idag (iaf för oss gbg:are)

Nu blir det :öl och fotboll!

Ha de gött alla så ses vi förhoppningsvis på vägarna igen! :)
 

Rumpelstiltskin

Man ska inte kasta kniv i kuvös.
Gick med
1 Sep 2006
Ort
Västsverige
Hoj
Suzuki 1127 +OR50
Tackar tackar tackar för den grymma dagen. Roligt som rackarns att så många anslöt. Hoppas alla tog sig hem utan fadäser. Att vi va tvungna att höra en å annan HD kan ju ingen av oss hjälpa:D
 

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Sävedalen
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Bästa turen hittills :tummenupp Tackar hemskt mycket och skit kul med så många hojar.

Men nästa gång så kan la ni med kåphojar sluta hetsa oss med streetfighters :hihi ;)
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Bästa turen hittills :tummenupp Tackar hemskt mycket och skit kul med så många hojar.

Men nästa gång så kan la ni med kåphojar sluta hetsa oss med streetfighters :hihi ;)

Vem fan hetsa vem eg? :mad:




:tungan

Tack till alla som var med på åkturen idag det var riktigt skoj och kul att åka med er.
Att vi var så många 19-20 hojar kanonskoj :tummenupp .Jag hoppas att det blir fler tillfällen när vi kan åka så många för det är ganska häftigt ( det lever en posör i alla sporhojare:yoparty )
Det låter så gött när 20 hojar startar.:yoparty :yoparty

Skulle vi vara posör menar du? :confused:


Hoppas på flera sådana körningar ja :) Kanske blir svårt att hinna med i år *pessimist* men annars är jag på nästa år igen!
 
Last edited:

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Bästa turen hittills :tummenupp Tackar hemskt mycket och skit kul med så många hojar.

Men nästa gång så kan la ni med kåphojar sluta hetsa oss med streetfighters :hihi ;)

Men du, här ligger jag på lördagseftermiddagen och kör i bra tempo som jag alltid gör (läs: 30km/h) och då kommer det en sådandär Streeetfighter på slangen och blåser förbi mig så jag tror att jag skall tappa skäggstubben.

Usch och fy för dem där motorcyklisterna:näsblod
 

issen_82

Göteborgs Rape`
Gick med
31 May 2007
Ort
Stenungsund
Hoj
yamaha r6
tackar allihopa för en grymt rolig och skön dag. goa gubbar från götet goa gubbar från trollhättan goa gubbar feån ljungkile. tackar peter för dom goa knäskrapen på båberg nu måste ju fan jag köpa nya ju helt slut båda två.blev ett å annat knäskrap i rondellen vid monalisa :) hahah vilken jävla nice dag alltså
knulla är ju överreklamerat ju
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Hej hopp, ja det var en trevlig åktur som innehöll allt inkl lek i diket, den som inte provar gränserna vet ju heller inte var dom går:D

Har lite "småjobb" framför mej till vinterpyssla

tackar allihopa för en grymt rolig och skön dag. goa gubbar från götet goa gubbar från trollhättan goa gubbar feån ljungkile. tackar peter för dom goa knäskrapen på båberg nu måste ju fan jag köpa nya ju helt slut båda två.blev ett å annat knäskrap i rondellen vid monalisa :) hahah vilken jävla nice dag alltså
knulla är ju överreklamerat ju

haha tur man har extra par hemma: ):):) tack själv för trevligt sällskap

bilder kommer efter fotbollen..
 
Last edited:

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
bilder från lördagsturen..

19 hojar + en med skjuts, hyfsat tycker jag:yoparty svenska hamburgare smakar bäst:tummenupp
 

Bifogat

  • PICT0020 copy.jpg
    PICT0020 copy.jpg
    65.2 KB · Visningar: 82
Last edited:

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Ja fan, mycket trevlig runda igår:tummenupp . Synd att vi är så få hojåkare i Västragötaland och bohuslän (känns det som i alla fall) att vi måste ragga folk från 4-5 olika städer för att lyckas med något sådant här.

Men nu är det gjort och det gick, jag hoppas bara att det blir fler gånger. Nästa gång kanske vi lyckas hålla ihop gänget också.:D

Tack till mina bensinsponsorer:pannkyss , utan dem hade jag och hojen blivit kvar till mörkrets inbrott då jag hade varit tvungen att slanga närmsta kommunbil på 17.5 liter fräsch -95.:gnissla

Än en gång, fantastisk runda, one more, one more, one more...
 

Arons Mc

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Ort
uddevalla
Hoj
suzuki
Tackar själv för en go tur, men det va synd bara att ja fick sticka lite tidigare.
Hoppas att de gick bra Peter å va drog ni sen efter ja lämnade er.
Vi får väl försöka att dra ihop fler gånger nu när solen lyser
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Tackar själv för en go tur, men det va synd bara att ja fick sticka lite tidigare.
Hoppas att de gick bra Peter å va drog ni sen efter ja lämnade er.
Vi får väl försöka att dra ihop fler gånger nu när solen lyser

fina vägar du visade, du skulle inte ha dragit, då började oflytet: ):)
Det gick rätt bra med tanke på omständigheterna, "highsider" är inte o leka med, man blir passagerare i dom lägena: ):):) men jag bryter inte en tur så lätt, så länge man o maskin är körbara så fullföljer jag!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top