oops164
Smed
Jag vet, hittade inget bättre som liknade ”en fixad GSX-R”. Men visst är den fin?
Jupp visst var den det.
Anders Andersson och Per Jansson fick ju loss en sån av fabriken när de väl ledde Endurance VM.
Jag vet, hittade inget bättre som liknade ”en fixad GSX-R”. Men visst är den fin?
Hah, ..det är vår gula fara i bakgrunden.Synd att man inte har den kvar...
Läckert!!! Vad gick varvet på med en sådan?
vad fint med en nyplanterad tussilago bredvid.för de som inte vet kallades rd 350 för tussilago för att den var först ut i diket
Läckert!!! Vad gick varvet på med en sådan?
Nja, det var väl inte en sådan? Minns den som AA hade och den kallades X85-någonting-ungefär... En WSBK-racer. Eller blandar jag ihop två olika versioner?Jupp visst var den det.
Anders Andersson och Per Jansson fick ju loss en sån av fabriken när de väl ledde Endurance VM.
Nja, det var väl inte en sådan? Minns den som AA hade och den kallades X85-någonting-ungefär... En WSBK-racer. Eller blandar jag ihop två olika versioner?
Jo, men den fabrikaren hett inte bara GSX-R, utan något annat.WSBK fanns inte 85 utan F1.
X85 var väl Suzukis Turbohoj?
Anders och Pelle körde Endurance VM och efter 2 eller 3 deltävlingar ledde de VM och fick loss en fabrikare.
Du menar förmodligen XR51, en specialversion av GSX-R 750, gjord av Yoshimura åt Suzuki. XR51:an fanns inte färdig vid säsongsstarten 1985 utan kom senare på våren/sommaren.Jo, men den fabrikaren hett inte bara GSX-R, utan något annat.
Just det!Du menar förmodligen XR51, en specialversion av GSX-R 750, gjord av Yoshimura åt Suzuki. XR51:an fanns inte färdig vid säsongsstarten 1985 utan kom senare på våren/sommaren.
1.09 på knudan.....
Coolt! Antar att ett brett och fint styre hjälpte till när man skulle baxa runt en sådan best!
Vikt efter race? Min R6a väger 169 kg.....
Denna?
179 kg torr och en hjulbas på 1425mm kräver inget brett styre.
Den uppfyller inte reglementet då det är en 750 från 88-89.
En 1100 från forntiden vägde 179 kg???? Inte illa!
sade han med kännarmin!!! Vaket! Hur ser du det?
På ramen, den kom 88 på 750 och jag tror året efter på 1100. Sen hade 88-89 konventionell gaffel. Till -90 fick den USD. Har ju ägt just en sån.
Blir väldigt inspirerad av denna tråd att börja plocka i liket ute i garaget. Det är ju en 750 -87:a med enl. förra ägare smidda kolvar och trimmad topp. Dessutom sitter redan nyservad öhlinare och RS 36r. Har dessutom köpt på mig ett par uppsättningar 17" hjul som ska passas in.
Klart att det ska byggas en 80-tals superbike av skrotet!
fast hojjen på bilden är en RD500
så nån tussligo är det INTE
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |