asfalt svarvare
pain in the ass
abdikerade kung reinfeldt's uttalande igår luktar att nästa plan är expropriation.......finns ju hur mycket plats som helst i sverige.......
//jj
//jj
Såhär 460 inlägg senare, har några myter blivit punkterade?
Det är inget nytt.trasiga fönster kan jag köpa, att rum inte går att låsa kan jag köpa oxo- men att SKITA I DUSCHARNA är ju för fan enkelbiljett hem JU- ligger inte deras ambitionsnivå högre än att klämma en kabel i ett gemensamt utrymme så är det skrämmande vilken nivå på folk det handlar om....
//jj
Det är inget nytt.
Känner folk som jobbat med asylboende.
Visst är det låg standard på många ställen med trasiga fönster och dörrar, vägglöss och kackerlackor, skitigt och kaosartat.
Även om det renoveras, saneras och städas med någon månads mellanrum.
Jag skulle inte ge mig in i den branschen utan att tjäna ordentligt på det.Men Bert tjänar en jävla massa pengar. Undrar hur sossarna ser på vinster i invandringsvälfärden?
Jag skulle inte ge mig in i den branschen utan att tjäna ordentligt på det.
Fast.. 10% vinst är ju ett nära nog minimum för att driva företag.
Nalin Pekgul i Dagens Samhälle, är inte det SDs tidning? Intressant, av flera skälhttp://www.dagenssamhalle.se/nyhet/jag-utmanar-starka-krafter-11659
Lite om den successivt ökande islamiseringen. Därtill har vi ytterligare en riksdagsledamot i M, som är tillika vice president i en paraplyorganisation där muslimska brödraskapet inkluderas..
Nalin Pekgul i Dagens Samhälle, är inte det SDs tidning? Intressant, av flera skäl
Även den tjänsten är det upphandling på.Observera att det var vad han själv sa. Enligt artikeln fanns det källor som nämde 40% på vissa av hans boenden, något som jag inte alls skulle bli förvånad över. Han har nog alltid varit lite utav en skojare som gärna lurar ut lite extra pengar om det går. Att han sen inte äger bostäderna själv utan verkar hyra in sig gör ju risken ännu mindre.
Sen var det ju det där med regeringens syn på vinster inom välfärden. Undrar om detta är något de kommer lagstifta bort om de nu får sitta kvar?
Enligt artikeln jag läst så är det ungefär 4 gånger så dyrt att använda sig av privata hyresvärdar på det här sättet. Men på grund av den, som vanligt planlösa, invandringspolitiken Sverige har så är det (iaf när artikeln skrevs) inte tillåtet för migrationsverket att äga fastigheter.
Återigen saknas en lista på bästa sättet att hjälpa. Jag är verkligen nyfiken på hur fan diskussionerna går kring såna här frågor:
-Jag har en idé! Om vi på migrationsverket har ett antal fastigheter som täcker det behov som vi VET kommer finnas inom en överskådlig framtid. Då behöver vi bara hyra in oss när invandringen toppar.
-Näää, vi ska inte äga nåt. Vi hyr av Bert Karlsson istället. Han är ju känd för sin stora medkänsla mot invandrare.
-Ah smart, det har du rätt i. Det kostar ju 4 gånger så mycket men det är det värt för att ha riktigt dålig inblick i hur verksamheten sköts.
http://www.dagenssamhalle.se/nyhet/jag-utmanar-starka-krafter-11659
Lite om den successivt ökande islamiseringen. Därtill har vi ytterligare en riksdagsledamot i M, som är tillika vice president i en paraplyorganisation där muslimska brödraskapet inkluderas..
Visst menade du MP?
Är det här vi fortsätter nu?
Helst inte. Partirelaterat (vilket jag tror du funderar på)
kan hålls här -> http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?259433-SD-unplugged/page92 eller så.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|