”Vi punkterar de vanligaste myterna om invandringen”

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
En grupp på 30 män försökte tränga in i ett rum och hotade att våldta en kvinna och döda hennes tonåriga son.

Den dramatiska händelsen ägde rum på ett asylboende i Nora vid 22-tiden i onsdags.

Enligt polisens är bakgrunden att männen anser att den ensamstående kvinnan begår en brottslig handling då hon uppehåller sig i Sverige utan man och ska därför straffas.

Jag tar förgivet att ingen av dessa män kommer att utvisas.

http://www.allehanda.se/angermanlan...a-kvinna-och-doda-sonen-anmalda-for-olaga-hot

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Om vi vänder på det; är samtliga brott begågna av muslimer ett tecken på islamisering av samhället?
För mej framstår det nämligen som att ni vill få det verka så.

När brotten är i riktningen att påtvinga sharia är det ju tom för någon vänster om mp svårt att förneka vilka som står bakom.

- - - Updated - - -

17 min in i klippet.
Lustigt, visste inte att Mona Walter är jagad av högerextrimister.:va

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Om vi vänder på det; är samtliga brott begågna av muslimer ett tecken på islamisering av samhället?
För mej framstår det nämligen som att ni vill få det verka så.

Jag tycker att den stora mängden brott som människor från MENA-länderna begår och den typ av värderingar som dom verkar ha visar att det finns nåt allvarligt fel i deras kultur. Att ta in dessa minst sagt svårintegrerade män(niskor) i hundratusentals tror jag är dåligt för vårat samhälle. Särskilt när vi i Sverige pga av kulturvänstern är så skitnödiga så vi blundar och sopar problemen under mattan för att inte gynna sk mörka krafter.

Vad tänker du förresten själv när du t ex läser att 30 män vill gruppvåldta en kvinna och döda hennes barn för att hon reser utan man?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag tycker att den stora mängden brott som människor från MENA-länderna begår och den typ av värderingar som dom verkar ha visar att det finns nåt allvarligt fel i deras kultur. Att ta in dessa minst sagt svårintegrerade män(niskor) i hundratusentals tror jag är dåligt för vårat samhälle. Särskilt när vi i Sverige pga av kulturvänstern är så skitnödiga så vi blundar och sopar problemen under mattan för att inte gynna sk mörka krafter.

Vad tänker du förresten själv när du t ex läser att 30 män vill gruppvåldta en kvinna och döda hennes barn för att hon reser utan man?
Frågan i det sista stycket kommer nog fortsätta vara obesvarad. Möjligen att det nu anses vara så provocerande att det raljeras och att någon typ av verklighetsfrämmande utopi därmed kommer krystas fram.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Frågan i det sista stycket kommer nog fortsätta vara obesvarad. Möjligen att det nu anses vara så provocerande att det raljeras och att någon typ av verklighetsfrämmande utopi därmed kommer krystas fram.

Det har du nog rätt i. Man kan ju undra hur det hade låtit om 30 st vita svenska män på semester på Kanarieöarna hade försökt våldta en svensk kvinna och döda hennes barn för att hon reste utan man. Jag vågar nog sticka ut huvudet lite här och påstå att det hade fått iaf lite mer uppmärksamhet än en liten notis i Expressen och nån enstaka lokaltidning.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det har du nog rätt i. Man kan ju undra hur det hade låtit om 30 st vita svenska män på semester på Kanarieöarna hade försökt våldta en svensk kvinna och döda hennes barn för att hon reste utan man. Jag vågar nog sticka ut huvudet lite här och påstå att det hade fått iaf lite mer uppmärksamhet än en liten notis i Expressen och nån enstaka lokaltidning.
Eller om en svensk man hade lagt sig i något som helst rörandes invandringen i allmänhet eller förehavanden på ett asylslott i synnerhet.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället

Vanlig media slår på stort (eller inte)... ENDA jag kunde hitta om detta hos SVT, SvD, DN, Aftonbladet eller Expressen var nedanstående tre rader...

Misstänkt mordbrännare anhållen

En 24-årig man har anhållits misstänkt för för förberedelse för mordbrand i Boden

24-åringen har anhållits på sannolika skäl misstänkt för försök till grov mordbrand. Han ska ha en koppling till boendet och greps och anhölls under måndagsmorgonen.

SVT

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Är jag dåligt uppdaterad eller är läget så att utav två "uppklarade" mordbränder på asylboenden i Sverige så har det i två fall (100%) handlat om inneboende som gått bananaz!?...

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Är jag dåligt uppdaterad eller är läget så att utav två "uppklarade" mordbränder på asylboenden i Sverige så har det i två fall (100%) handlat om inneboende som gått bananaz!?...

Vad jag kunnat utröna också. Av förklarliga skäl så är det boenden i bruk de klarat utreda. Tror det kan vara annorlunda med de tilltänkta boenden som eldas upp/ner. Då är det snarare ovilja mot att folk ska komma. Prevention av det handgripliga slaget, s a s.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Vad jag kunnat utröna också. Av förklarliga skäl så är det boenden i bruk de klarat utreda. Tror det kan vara annorlunda med de tilltänkta boenden som eldas upp/ner. Då är det snarare ovilja mot att folk ska komma. Prevention av det handgripliga slaget, s a s.
Kanske.
Men det är lång ifrån ovanligt med bränder i nyrenoverade lokaler.
Elfel eller en byggfläkt som fallerat?
Det händer också att containrar med byggavfall (trä, papp och liknande) tänds på av lokala slynglar.
Oavsett vad som byggts.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...