”Vi punkterar de vanligaste myterna om invandringen”

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Fast det blir mindre staketmeter om det hamnar runt förläggningarna.....

Tror mer på att starta ett bolag som hyr ut säkerhetspersonal.

Nej, det är ytterst få och små områden som ännu inte är förstörda, dessutom har vi ju dom ambulerande össtatsligorna som redan I ÅR har stulit båtmotorer för över en miljon, jag vill påminna att vi är 27 dagar in på året och ingen har tagit fram sin båt än i någon del av landet...

För ett par år sedan gjorde en sån liga ett varv runt sjön där jag bor och gjorde rent hus på båtmotorer, fyrhjulingar, crossar osv...

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Nej, det är ytterst få och små områden som ännu inte är förstörda, dessutom har vi ju dom ambulerande össtatsligorna som redan I ÅR har stulit båtmotorer för över en miljon, jag vill påminna att vi är 27 dagar in på året och ingen har tagit fram sin båt än i någon del av landet...

För ett par år sedan gjorde en sån liga ett varv runt sjön där jag bor och gjorde rent hus på båtmotorer, fyrhjulingar, crossar osv...

Jag kan offra en båtmotor eller två om jag kan slippa sten/granatkastning.

Vi har varit relativt förskonade från båtmotorstölder, antagligen mycket till följd av att folk har ögonen öppna för skåpbilar med lustiga nummerplåtar och lägger upp på facebook så fort någon circulerar.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Vi hade ett upplopp i Åsele igår också, men det är ju bråk varje dag, så det är inget det skrivs om normalt.

Går man in på Polisens hemsida och kollar deras "Hänt i länet" så är det alltid utryckningar som inte kommit med i tidningen.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
hL1DGkD.jpg

:rofl

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
«Voldtekt i den globale byen», skrevet av Marianne Sætre og Veslemøy Grytdal i 2011, er den mest analytiske politirapporten om voldtekt i Norge. Og tok for seg siktede/mistenktes landbakgrunn. Personer med begge foreldre født utenfor Norge utgjorde 23 prosent av Oslos befolkning (i 2010), men sto bak to tredjedeler av alle voldtektene. Personer med opprinnelse fra Afrika, Midt-Østen eller Asia utgjorde 17 prosent av Oslos befolkning, men sto bak nesten halvparten av voldtektene.

Og enda mer oppsiktvekkende: Innvandrere fra disse tre regionene (der nesten alle av dagens asylsøkere kommer fra) var overrepresentert i samtlige av politiets voldtektskategorier, ikke bare overfallsvoldtekter, men også relasjonsvoldtekter, sårbarhetsvoldtekter og festrelaterte voldtekter. Selv i denne siste og antatt mest «norske» voldtektstypen, er det større sannsynlighet for at gjerningmannen er utenlandsk enn at han er norsk.

http://www.dagbladet.no/2016/01/30/kultur/meninger/ideer/helgekommentaren/kjetil_rolness/42944005/

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Så jävla vidrigt att de inte ens får ett år som straff/vård... Fy fan alltså, "vi" är så äckligt jävla mesiga mot pedofiler, våldtäktsmän och allmänt kriminella idioter.

Det är som att vårt rättssystem tror att vi måste curla med de stackars kriminella, mer synd om den än offren... :mad: :zpy

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Vet inte var jag skall lägga denna, här eller ledsenidagtråden. En, första förhoppningsvis, stackars tös som föll offer för bilden som ihärdigt sprids av media att alla flyktingar bara vill komma ifrån krig och elände. När skall folk förstå anledningen till att vissa platser på jorden är avgrunder av en anledning.:( http://www.krone.at/Oesterreich/Asy...ig_amtsbekannt-Mord_an_Lauren_M.-Story-494640

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Men vi måste komma ihåg att den gemensamma nämnaren hos förövarna trots allt är att dom är män, deras etnicitet/kulturella härkomst är fullständigt ovidkommande.:mattias

Även här rör det sig nog om en man eller pojke (man var osäker på hans ålder :confused: http://pt.se/nyheter/pitea/17-aring-anhallen-for-valdtaktsforsok-9848884.aspx

Här rör det sig med säkerhet om män:
http://pt.se/nyheter/misshandel-och-hot-pa-asylboende-9849845.aspx

Även här är det en man:

http://www.vk.se/1634203/brak-pa-asylboende-9

Last edited:

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Jag har ingen aning var klippet kommer ifrån, men det påstås komma från ett norskt flyktingboende. Kolla vad barnen/"barnen" ritar. :smasha :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år