Ja sattttan vad de lagat hÀr i Malmö ocksÄ, och lÀmnat grustjockt med⊠grus. Utan skyltning sÄklart.Körde om en snabellagare i full aktion.
Dagarna efter att dom sopat.
Ja sattttan vad de lagat hÀr i Malmö ocksÄ, och lÀmnat grustjockt med⊠grus. Utan skyltning sÄklart.Körde om en snabellagare i full aktion.
Dagarna efter att dom sopat.
Meteorologisk sommar nu hÀr hemma i Malmö. Trevlett!! Var 19.5 grader hÀromdan.
Avrostning nÀsta helg pÄ Knutstorp, dÄ ska jag funktionÀrsköra pÄ lunchen , 5-6 maj första körningarna pÄ Knutan pÄ riktigt.
Snön kan ni andra fÄ behÄlla, tvÀttat sommarjackan ikvÀll, nu köööör vi!!!
HĂ€rligt Jag minns dig sen din uppkörning Minns Ă€ven du inte hade FB. Men om du skaffar det Ă€r du vĂ€lkommen in i min grupp. Trevlig đ-helg pĂ„ sig... PS. Blev pĂ„ tyska lĂ€nken, fattar inteĂ kt hoj till jobbet tre dagar den hĂ€r veckan. NĂ€sta vecka ska bli kallare sĂ€ger de, men nu klarar jag mig frĂ„n den vĂ€rsta abstinensen ett tag i alla fall!
Man kan hitta vĂ€nner utan FB.HĂ€rligt Jag minns dig sen din uppkörning Minns Ă€ven du inte hade FB. Men om du skaffar det Ă€r du vĂ€lkommen in i min grupp. Trevlig đ-helg pĂ„ sig... PS. Blev pĂ„ tyska lĂ€nken, fattar inte
Bei Facebook anmelden
Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen.www.facebook.com
Det har du rĂ€tt i. Ănskar en inbjudanMan kan hitta vĂ€nner utan FB.
Vi var nÄgra som Äkte en svÀng till à land, det fick jag reda pÄ utan FB.
Och utan tyska lÀnken ska jag trÀffa nÄgra trevliga motorcyklister nÀsta helg. Vi ska elda, grilla, bjÀla, dricka öl och sedan övernatta i tÀlt ute i skogen.
TyvĂ€rr Ă€r jag inte trĂ€ffgeneral men om Suckerbergs hemsida varit inblandad hade det varit en sluten grupp.Det har du rĂ€tt i. Ănskar en inbjudan
Hos mig blev det precis vÄr.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center Ă„rets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnÀmner varje Är de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lÀmning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |