Ja sattttan vad de lagat hÀr i Malmö ocksÄ, och lÀmnat grustjockt med⊠grus. Utan skyltning sÄklart.Körde om en snabellagare i full aktion.
Dagarna efter att dom sopat.
Ja sattttan vad de lagat hÀr i Malmö ocksÄ, och lÀmnat grustjockt med⊠grus. Utan skyltning sÄklart.Körde om en snabellagare i full aktion.
Dagarna efter att dom sopat.
Meteorologisk sommar nu hÀr hemma i Malmö. Trevlett!! Var 19.5 grader hÀromdan.
Avrostning nÀsta helg pÄ Knutstorp, dÄ ska jag funktionÀrsköra pÄ lunchen , 5-6 maj första körningarna pÄ Knutan pÄ riktigt.
Snön kan ni andra fÄ behÄlla, tvÀttat sommarjackan ikvÀll, nu köööör vi!!!
HĂ€rligt Jag minns dig sen din uppkörning Minns Ă€ven du inte hade FB. Men om du skaffar det Ă€r du vĂ€lkommen in i min grupp. Trevlig đ-helg pĂ„ sig... PS. Blev pĂ„ tyska lĂ€nken, fattar inteĂ kt hoj till jobbet tre dagar den hĂ€r veckan. NĂ€sta vecka ska bli kallare sĂ€ger de, men nu klarar jag mig frĂ„n den vĂ€rsta abstinensen ett tag i alla fall!
Man kan hitta vĂ€nner utan FB.HĂ€rligt Jag minns dig sen din uppkörning Minns Ă€ven du inte hade FB. Men om du skaffar det Ă€r du vĂ€lkommen in i min grupp. Trevlig đ-helg pĂ„ sig... PS. Blev pĂ„ tyska lĂ€nken, fattar inte
Log into Facebook
Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.www.facebook.com
Det har du rĂ€tt i. Ănskar en inbjudanMan kan hitta vĂ€nner utan FB.
Vi var nÄgra som Äkte en svÀng till à land, det fick jag reda pÄ utan FB.
Och utan tyska lÀnken ska jag trÀffa nÄgra trevliga motorcyklister nÀsta helg. Vi ska elda, grilla, bjÀla, dricka öl och sedan övernatta i tÀlt ute i skogen.
TyvĂ€rr Ă€r jag inte trĂ€ffgeneral men om Suckerbergs hemsida varit inblandad hade det varit en sluten grupp.Det har du rĂ€tt i. Ănskar en inbjudan
Hos mig blev det precis vÄr.
Nya Triumph Speed TwinÂ
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |