Chezzers, det var så de sved i ögonen
No shit! "Fashion"sidan är god för ett par rediga fontänkräkningar...Och snubben är visst 53 bast, jag föredra definitivt våran form av ålderskris..Mer horsepower, mindre trikåer, typ..
Chezzers, det var så de sved i ögonen
No shit! "Fashion"sidan är god för ett par rediga fontänkräkningar...Och snubben är visst 53 bast, jag föredra definitivt våran form av ålderskris..Mer horsepower, mindre trikåer, typ..
Mindre trikåer vetifan?? Fast det ska vara skägget då....han förerdrar väl mer vadderade overalls munderingar, typ bäver??
Glömt bort??!! Du menar att du brukar vara där & hänga alltså? Dryga 9 mille som besökt sidan, hur många ggr har du förgyllt sidan med din närvaro då?
Fy fan vad ni surrar nu igen. Tänkte köpa skinnställ men är lite osäker, vill inte att alla kexen ska få fuktskador på sina hojsadlar
Att ni sen är avundsjuka på mig för att jag är snyggast, snabbast och stekigast så är det bara svälja, det är verkligheten och svårrubbat
puss!
-@
Hmmmm ... behöver jag verkligen ta ner dig på jorden igen ??
Gör det, berätta samtidigt vem som är designern av blommorna med lite för mkt östrogen i hormonproduktionen också
-@
Pratar vi dekaler eller gaddningar nu ??
Jag passar på att nämna att det faktiskt var JAG som tillverkade nämnda blommor. Jag är också porr då, right?
Ha det skoj där ute på vägarna, kan bara säga att jag är jäkligt avensjuk på er som får vara ute och köra.
Jag kom nyss hem från jobbet. Fy fan säger jag bara. +1 och snö. Ibland önskar man nästan att man hade bil.
Vad har ni för er? Jag har fruktansvärt tråkigt.. Skulle vilja gå på bio, fick ju en gratisbiljett när jag slutade i Vreten, men det verkar inte gå några bra filmer ju..
Hej Millan! Jag funderar också lite på bio men är lite mossig i kolan efter en härlig 23 mil tripp. Har fått lite rekommendationer att The 300 ska vara bra. Var ute med bla annat Macrabbit och vi tyckte lite synd om dig idag pga din avsaknad av hoj, Tjajta lite på Jon så kanske du kan sitta lite pall hos honom som subbstiut iallfall l.
Saknar ni mig? Jag saknar iaf er allihop!
Var det inte blåsigt idag där ute på vägarna? Det possitiva är ju att jag har haft tid att pula i trädgården nu iaf! Hehe.
Perfect stranger som har premiär nästa fredag verkar ganska ok. 300 är nog inget för mig!
Ska fråga Kaninen snällt nån dag! Tack för tipset.
Saknar ni mig? Jag saknar iaf er allihop!
Var det inte blåsigt idag där ute på vägarna? Det possitiva är ju att jag har haft tid att pula i trädgården nu iaf! Hehe.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|