Dr.Bike
Guest
Kort rapport från Abu Dhabi:
+40 i skuggan och sol sol sol!
Saknar ni mig? Jag saknar iaf er allihop!
Var det inte blåsigt idag där ute på vägarna? Det possitiva är ju att jag har haft tid att pula i trädgården nu iaf! Hehe.
Perfect stranger som har premiär nästa fredag verkar ganska ok. 300 är nog inget för mig!
Ska fråga Kaninen snällt nån dag! Tack för tipset.
Keft!
Med tanke på ditt geografiska läge vill jag tillägga till ovanstående: Må en brunstig kamel hemsöka din slutmuskel!
Om det inte framgått så har VI inte +40 här i ärans och hjältarnas rike...
Klart vi saknar dig! Det är inte alls samma sak att spana in Blåskäggs rumpa (även om den är fyllig), så, för mina ögons skull får du skaffa dig en hoj snarast...
Ladbol gjorde en jämförelse med Bikerwomans och Blåskäggs idag.. så vi kan nog konstatera att det behövs mer kvinnor på körningarna. Om Blåskägg blir mallen för ett par bröst är vi riktigt illa ute!
Om du hittar en "nollställa kassan" knapp på jobbet om jag kommer dit för att tanka ska jag skjutsa dig så mycket du vill
Klart du ska åka med i sommar, en röd hoj gör ju sig inte riktigt utan spätta har jag fått höra!
Lugn! vi kommer ihåg dig Du får väl fixa en gammal billig knarr och hänga på. Med tanke på din abstinens, så kan du nog ha kul på vad som helst, eller hur?
Klart vi saknar dig! Det är inte alls samma sak att spana in Blåskäggs rumpa (även om den är fyllig), så, för mina ögons skull får du skaffa dig en hoj snarast...
Ladbol gjorde en jämförelse med Bikerwomans och Blåskäggs idag.. så vi kan nog konstatera att det behövs mer kvinnor på körningarna. Om Blåskägg blir mallen för ett par bröst är vi riktigt illa ute!
Kompis..."Illa ute" räcker inte riktigt för att beskriva det....Vi pratar total bröstapokalyps, en tuttarnas egen naturkatastrof, ett....tuttageddon.
haha, skägget kommer antagligen att bröstmata mig när han ser detta...
wtf, en egen spämtråd! nu läste jag något om ekonomisk situation i ett inlägg ovan.. kanske vi borde starta istället för situation stockholm, situation mc ? :kliahuve
JUDGE MENT DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och jag som skulle smöra pga besiktningen....
Är det inte i Abu Dabi som det kan vara lite intressant dykning, har för mig att RollsRoyce halva produktion 2005 ligger på botten där nånstans. Eller var det nåt annat oljeland ?
haha, skägget kommer antagligen att bröstmata mig när han ser detta...
Klart vi saknar dig! Det är inte alls samma sak att spana in Blåskäggs rumpa (även om den är fyllig), så, för mina ögons skull får du skaffa dig en hoj
Med min ekonomiska situation bör jag inte ens tänka tanken på någon hoj alls i år!
Om du och jag bantar i maxlast på hojen ska du få en åktur du aldrig glömmer, se till att du har puckar på knäna bara
Hahaha. Ge fan i o banta, så skrapar knäna i även i dina hastigheter
Jag vill inte jobba nu, jag vill ut o kööööööööööööööra!
Om du och jag bantar i maxlast på hojen ska du få en åktur du aldrig glömmer, se till att du har puckar på knäna bara
Fan vad kul att Suzuki vann 24h Lemans loppet.....
// colossus
Nej det förstår jag, särskilt eftersom du är så j-a långsam så att du aldrig får se min akterspegel
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|