08:ornas vardagssnack

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kort rapport från Abu Dhabi:

+40 i skuggan och sol sol sol!

;)

Keft!

Med tanke på ditt geografiska läge vill jag tillägga till ovanstående: Må en brunstig kamel hemsöka din slutmuskel!:D

Om det inte framgått så har VI inte +40 här i ärans och hjältarnas rike...;)

Saknar ni mig? :tuttar Jag saknar iaf er allihop! :pannkyss
Var det inte blåsigt idag där ute på vägarna? Det possitiva är ju att jag har haft tid att pula i trädgården nu iaf! Hehe.

Perfect stranger som har premiär nästa fredag verkar ganska ok. 300 är nog inget för mig! :)

Ska fråga Kaninen snällt nån dag! Tack för tipset.

Klart vi saknar dig! Det är inte alls samma sak att spana in Blåskäggs rumpa (även om den är fyllig), så, för mina ögons skull får du skaffa dig en hoj snarast...;)

:D

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Keft!

Med tanke på ditt geografiska läge vill jag tillägga till ovanstående: Må en brunstig kamel hemsöka din slutmuskel!:D

Om det inte framgått så har VI inte +40 här i ärans och hjältarnas rike...;)

"den kulan visste var den tog"

Kul å hetsa upp dig din gamle get! :tummenupp

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
Klart vi saknar dig! Det är inte alls samma sak att spana in Blåskäggs rumpa (även om den är fyllig), så, för mina ögons skull får du skaffa dig en hoj snarast...;)

Ladbol gjorde en jämförelse med Bikerwomans och Blåskäggs :tuttar idag.. så vi kan nog konstatera att det behövs mer kvinnor på körningarna. Om Blåskägg blir mallen för ett par bröst är vi riktigt illa ute!

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Kommer få ett H-vete jag...

Ladbol gjorde en jämförelse med Bikerwomans och Blåskäggs :tuttar idag.. så vi kan nog konstatera att det behövs mer kvinnor på körningarna. Om Blåskägg blir mallen för ett par bröst är vi riktigt illa ute!

SssssssssssssssssHHHHHHH!!!

Jag som trodde vi var vänner kanin...

Bw har bra och fina bröst Kb har det inte, bra och fina alltså.:D

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Om du hittar en "nollställa kassan" knapp på jobbet om jag kommer dit för att tanka ska jag skjutsa dig så mycket du vill ;)

Klart du ska åka med i sommar, en röd hoj gör ju sig inte riktigt utan spätta har jag fått höra!

Jag vill ju behålla jobbet så jag förhoppningsvis får råd att införskaffa en ny hoj nästa säsong!

Får jag åka med nångång betalar jag gärna soppan ändå! :tummenupp

Lugn! vi kommer ihåg dig:) Du får väl fixa en gammal billig knarr och hänga på. Med tanke på din abstinens, så kan du nog ha kul på vad som helst, eller hur?

Med min ekonomiska situation bör jag inte ens tänka tanken på någon hoj alls i år! :(

Det var skönt att höra!

Ni får köra i en annan grupp än Kaptenens då i år, så får vi hopPas jag kan förgylla utsikten för er igen nästa år! :rolleyes: :tuttar

Last edited:

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
wtf, en egen spämtråd! nu läste jag något om ekonomisk situation i ett inlägg ovan.. kanske vi borde starta istället för situation stockholm, situation mc ? :kliahuve

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R

Kompis..."Illa ute" räcker inte riktigt för att beskriva det....Vi pratar total bröstapokalyps, en tuttarnas egen naturkatastrof, ett....tuttageddon.:tuttar

haha, skägget kommer antagligen att bröstmata mig när han ser detta...

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Ragnarrök, next stop.

Kompis..."Illa ute" räcker inte riktigt för att beskriva det....Vi pratar total bröstapokalyps, en tuttarnas egen naturkatastrof, ett....tuttageddon.:tuttar

haha, skägget kommer antagligen att bröstmata mig när han ser detta...

JUDGE MENT DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och jag som skulle smöra pga besiktningen....

;)

Är det inte i Abu Dabi som det kan vara lite intressant dykning, har för mig att RollsRoyce halva produktion 2005 ligger på botten där nånstans. Eller var det nåt annat oljeland ?

Last edited:

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
JUDGE MENT DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och jag som skulle smöra pga besiktningen....

Är det inte i Abu Dabi som det kan vara lite intressant dykning, har för mig att RollsRoyce halva produktion 2005 ligger på botten där nånstans. Eller var det nåt annat oljeland ?

Menar du inte JUGGSDAY! :D

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev

;)

Nu ska vi se, ser att ni spammat utan kontroll här medans jag tagit ett par borrar med grannen :)

Eeeh doktorn, din rapport suger getpung, vi är inte intresserade :fakta

Klart vi saknar dig! Det är inte alls samma sak att spana in Blåskäggs rumpa (även om den är fyllig), så, för mina ögons skull får du skaffa dig en hoj

Nej det förstår jag, särskilt eftersom du är så j-a långsam så att du aldrig får se min akterspegel :D

Den dagen ladbol är man nog att köra Bogan på ett någorlunda straight sätt är han välkommen att yttra sig :)

Med min ekonomiska situation bör jag inte ens tänka tanken på någon hoj alls i år! :(

Om du och jag bantar i maxlast på hojen ska du få en åktur du aldrig glömmer, se till att du har puckar på knäna bara :)

Last edited:

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Hahaha. Ge fan i o banta, så skrapar knäna i även i dina hastigheter :D
Jag vill inte jobba nu, jag vill ut o kööööööööööööööra!

Bwaahahaha.. Precis min tanke också. Världens enda hoj med knäskrap upprättstående och parkerad! :rofl

Själv skall jag gå ned någa kg... sisådär 5-10 hk :D

COLOSSUS

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 L12

;)

Kul... Var i DUBAI för en månad sen...

Rekomenderar att hyra fyrhjulingar och köra i öknen...

// Colossus

Fan vad kul att Suzuki vann 24h Lemans loppet.....:tummenupp :tummenupp

// colossus

Last edited:

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Fan vad kul att Suzuki vann 24h Lemans loppet.....:tummenupp :tummenupp

// colossus

Så det är därför det varit så tyst i helgen.. :D
Jag har varit helt bortkopplad från allt som ha med två hjul att göra.
Hela helgen har tillbringats i en j...a rabatt och rensat ogräs..

Men då har jag hela nästa helg att köra hoj igen.. :yoparty

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R

Nej det förstår jag, särskilt eftersom du är så j-a långsam så att du aldrig får se min akterspegel :D

Nåja kompis...även om det inte vore så att vi var på väg att bli mycket mer än vänner varje gång du panikbromsar i böjarna så vi andra är halvvägs upp i mumindalen på dig så kan man inte gärna missa det enda förutom d1ces ego som är synligt med blotta ögat från rymden...:arsele :hihi

Bajen-Sam

Rospigg.
Gick med
28 Aug 2006
Hoj
Suzuki M 1800 R2 / BMW R 1150 GS / Suzuki Intruder 1400
Blev en liten tur till Furusund idag med en polare och min sambo på bönpallen, men satan vad kallt det var. Kan säga att jag är glad att Bumsen har värmehandtag. :tummenupp

Photo_5267_379966.JPG

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...