Va faan?! Har du våldtagit Brööli? Ska stackarn stå där med kläderna avslitna och skämmas nu, eller???
yeah baby yeah
men det är sjukt läskigt vobblar och slår som aldrig förr...
-@
Va faan?! Har du våldtagit Brööli? Ska stackarn stå där med kläderna avslitna och skämmas nu, eller???
yeah baby yeah
-@
Måste va nåt galet då? Att "bara" byta styre borde väl inte påverka sååå mycket? Testa nåt smäckrare belysningsarr, kanske? Lite vindfång där....
äsch, jag kör lugnt och fint, det är inte nödvändigt
-@
yeah baby yeah
-@
Iofs... ...men rent teoretiskt borde väl inte en avklädning och nytt styre ge det resultatet?
Provkört redan?
Erkänn nu! Du sa "mamma, mamma!" och kröp upp i mitt knä!?
han passade väl på...Han brukar ju få betala sköna slantar till kvinnor med tvivelaktigt yrkesval för att få bete sig så annars. Du får fakturera honom...
Vi får se, det har bara blivit en kortvända än sålänge. Lyckades lägga gaswiren lite i kläm, så när man svängde blev det extragazz
-@
-@
.....du och jag ska ta ett allvarligt snack nästa gång vi ses....
Nu var det ju kanin jag dissade, inte dig Men ok då...[/QUO
Jaså var det???
Nu var det ju kanin jag dissade, inte dig Men ok då...[/QUO
Jaså var det???
Ja, det var så det var avsett iaf. Att han brukar få betala för att krypa upp i knät... men passade på att få det gratis på bion, typ
.....du och jag ska ta ett allvarligt snack nästa gång vi ses....
Ja, det var så det var avsett iaf. Att han brukar få betala för att krypa upp i knät... men passade på att få det gratis på bion, typ
Okok, tror dig! Trodde du spetsade in dig på att bli min hallick annars? Vi på jobbet har funderingar på att öppna "Bordellen Eternellen"
Fy h-e Lorden, nu är du fan kokt i bajs!!!
Hade inte velat vara dig nästa gång du träffar BW
Lär Behövas om du ska försöka hänga av den där ståtlige kapten som kanske är SH:s snabbaste på bogan.
Strax besiktnings Dax, let the ass kissing begin.
Okok, tror dig! Trodde du spetsade in dig på att bli min hallick annars? Vi på jobbet har funderingar på att öppna "Bordellen Eternellen"
Hmm, jag är i akut behov av extrainkomster......Mwen vi får nog fan hitta ett bättre nam..."Eternell" antyder ju att "blommorna" är lite torra....
Lite onödigt att berätta det för Lorden, han kan bara låna 200000 kr till på huset. Men han kanske kan få årskort?
Lite onödigt att berätta det för Lorden, han kan bara låna 200000 kr till på huset. Men han kanske kan få årskort?
Snälla Jens, Hallickar TJÄNAR pengar, torskar BETALAR pengar!
Hmm, jag är i akut behov av extrainkomster......Mwen vi får nog fan hitta ett bättre nam..."Eternell" antyder ju att "blommorna" är lite torra....
Ja, men jag jobbar ju på ett äldreboende..... blommorna ÄR ju torra!
Sant det...men vem behöver kvinnor när du lockat med smisk i lastbilsgropen på Lördag. Tahts löööv, baby!
Tänkte skriva "smisk i smörjgropen" men det hade blivit för dubbelbottnat*stööön*
Snälla Jens, Hallickar TJÄNAR pengar, torskar BETALAR pengar!
Ja, men jag jobbar ju på ett äldreboende..... blommorna ÄR ju torra!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|