08:ornas vardagssnack

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
PHAW! Jag veeeet var rullen sitter, problemet är fortfarande att jag inte vet var jag sitter om jag inte tar det lungt i kurvorna :D Men jäklar om jag ser en måsjäkel till, då blir det rött på vägen, o det är iiiinte från hojjen :ilsken . Får se om man dyker upp till besiktningen, har ju redan en besiktigad hoj - skattad o klar o sedan är det valet o kvalet mellan smc-grejen eller kanske dra på bandit-kryssningen ... illa att allt ska vara samma helg. fast, nu läste jag precis att man kan muta sig till en db-mätning hos skägget, kanske är värt så allt håller sig inom ramarna för åbäket :tuttar

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jag veeeet var rullen sitter, problemet är fortfarande att jag inte vet var jag sitter om jag inte tar det lungt i kurvorna :D

Ok, nu hoppas jag att du förstår när jag är allvarlig och när jag bara försöker vara dryg och korkad :)

Jag vill inte plocka varken mina eller dina kåpdelar ur ett dike.

-@

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S

-@

Men nu är ju risken att få plocka dina kåpdelar väldigt liten, inte för att du är bäst på att köra (vilket du brukar tro), utan för att din hoj är helt j**la naken!! Klä på den igen! :mad:

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Ok, nu hoppas jag att du förstår när jag är allvarlig och när jag bara försöker vara dryg och korkad :)

-@

Tro det eller ej, men jag hänger faktiskt med ;) Försökte bara poängtera vilken kratta jag fortfarande är på kurvor :D Mina kåpdelar KAN man iaf i värsta fall hämta ur diket... DINA måste man fan leta i ett garage för att hitta! :arsele

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Dessa Fåglar

Tro det eller ej, men jag hänger faktiskt med ;) Försökte bara poängtera vilken kratta jag fortfarande är på kurvor :D Mina kåpdelar KAN man iaf i värsta fall hämta ur diket... DINA måste man fan leta i ett garage för att hitta! :arsele

Har du krockat med en mås? Såg förövrigt en mås idag som satte sig på disken till hamburgeriet vid vaxholm och snodde 3! st mazariner, helt orädd höll på skratta mig fördärvad:)

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Kan man ansöka om ett nytt liv nånstans? Jag är less på det här nu.

Så nu har jag gnällt klart.

Verkar iaf som att det finns några tappra själar där ute som vågar ställa upp med spättaplats! Så det finns nog hopp om livet trots allt! :tummenupp

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Ja den där fan får man inte lämna obevakad :D

Jasså minsan! Man är numera uppgraderad från onsdagsturledare till mås. Det skall jag komma ihåg nästa onsdag, när jag landar på din sadel och 'bättrar på' den vita färgen lite.:D

Last edited:

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Det ska vi ändra på kompis :fakta

ja tack! :D Måste ju kunna det där om man ska ner till ringen i thyschklånd i sommar :D

Har du krockat med en mås? Såg förövrigt en mås idag som satte sig på disken till hamburgeriet vid vaxholm och snodde 3! st mazariner, helt orädd höll på skratta mig fördärvad:)

Haha! Va han lite sne i skallen (som om han hade blivit nickad av en hjälm typ?).. Låter som min måsjävel helt klart :D Måsar är ett komiskt inslag i naturen :D o på tal om det så ta en titt i mitt garage, världens fräsigaste fordon finns att beskåda! En dröm för kaptenen att besiktiga!

Last edited:

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
ska ner till ringen i thyschklånd i sommar :D

ta en titt i mitt garage, världens fräsigaste fordon finns att beskåda! En dröm för kaptenen att besiktiga!

Vaddå. Folkabussen? Skall du ha den som rejsbuss elleh? :D

Eller skall han besiktiga fyllot som sitter i soffan? :D

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Vaddå. Folkabussen? Skall du ha den som rejsbuss elleh? :D

Eller skall han besiktiga fyllot som sitter i soffan? :D

var la folkabössen jag syftade på, mina besiktningar görs endast av lättklädda damer efter en omgång med munlädret :D. Han är knappast i mina ögon godkänd för att besiktiga något annat (kanske är jag rädd för antalet 2:eek:r man skulle få :näsblod )

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati